Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
[..] Heel stom, maar daar was ik echt verdrietig van...Zat op kantoor en zag de rook omhoog gaan
Precies... Hoeft ook niet elke keeer weer opgerakeld te worden, maar het blijft jammer. Echt een leuke tijd gehad daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal vertellen, maar dat was idd niet tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
Welk Concert kost 45 cent?Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
One Directionquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
Het is vooral de gemaakte blijheid... "We don't even have to try, it's always a good time!" Was het maar zo simpel.
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.quote:
Nog een faal van Rockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Terwijl dat nummer van Carly Rae Jepsen en Owl City is.
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel oud maar blijft een leuke (matige) grap.
Verdient die leuke (matige) grap een garper?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is maar 1 leuke (matige) grap genialer.
Al járenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdient die leuke (matige) grap een garper?
Hoe ging ie dan?quote:
tvp'tjequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?quote:
Ik wilde ook metquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jij kende deze legendarische leuke (matige) grap nog niet?![]()
Dat is wel uniek
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet nee. 2002 was ik 9, toen kende ik Fok nog niet.
Nee ik heb Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach! gebookmarkedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je op http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/ te struinen ofzo
Gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
Sterkte komende weekquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zie totaal tegen deze week op,mijn oma is gisteren overleden, nu kunnen we haar dinsdag nog zien en dan is donderdag de uitvaart
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Gecondoleerd en sterkte gozer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Kut man, sterkte!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werkenquote:
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit ff bij m'n mams een pizzabroodje naar binnen te werken
Tja, weekend he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip zo 's avonds laat.
Eetse
Jezusquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kon geen passende afbeelding van een Zuidwester vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Tis nog te vroeg voor mutsenKan je niet beter een plu doen ofzo?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Gewone Pino:
[ afbeelding ]
WK10 Pino:
[ afbeelding ]
Kerst Pino:
[ afbeelding ]
SR10 Pino:
[ afbeelding ].
en EK12 Pino
[ afbeelding ]
Zo. En door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kon geen passende afbeelding van een Zuidwester vinden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]Zal ik weer naar de Kerst Pino gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vote Obama Pinoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik weer naar de Kerst Pino gaan?
wat heb je eigenlijk met Rutte?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef henkde_j het volgende:
UI winterklaar gemaakt !
Nietsquote:
Ik kan wel even prutsen, Heb PS toch nog open staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah! Goede tip. Even dat request-topic opzoeken.
Ik ben ook al bezigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan wel even prutsen, Heb PS toch nog open staan
Waar kan ik u mee helpeeehquote:
ja, ik kan al die vrolijke meezingers niet meer uit elkaar houdenquote:
Ik heb ook alleen Strootjequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
Ik heb maar 1 ava, de verzopen chagrijnige kat die er altijd staat...
Hans vond hem tof
mijn welgemeende condoleancesquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef themauster het volgende:
Danku is vrij snel gegaan, ze zou morgen vanuit het ziekenhuis naar een verzorgingstehuis gaan. Maar gisteren ging het totaal misDit is wel het beste voor haar want dant hoeft ze ook niet langer te lijden.
Zeg, is een epileptische aanval de bedoeling ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
ff UI aangepast ivm Halloween (ja, het mag nog, Halloween is pas woensdagavond)
nee, pure angst is het strevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, is een epileptische aanval de bedoeling ofzo?
gecondoleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef themauster het volgende:
Vorige week meegehad naar Duitsland, dubbel genieten dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, de reep, maar die jij noemt zijn ook lekker
wehehe. maar hij bent dus goed met photoshop? mag ik wellicht tegen kerst ofzo een beroep op je doen om iets gezelligs met mijn Shandy te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat maar 60px mag
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat maar 60px mag
Prima, leuk om in een loos uurtje wat in elkaar te knallenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. maar hij bent dus goed met photoshop? mag ik wellicht tegen kerst ofzo een beroep op je doen om iets gezelligs met mijn Shandy te doen?
nee! dat is een goed idee. een Mijter op de Shandy ofzo. of dat het pepernoten regentquote:
PAS ALS HIJ IN NEDERLAND ISquote:
Ik vind dat het nog geen tijd voor een muts isquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
PAS ALS HIJ IN NEDERLAND IS
En het is altijd tijd voor een muts![]()
Hmm, nee gaat niet makkelijk meer nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe
Kan je Pino nog niet oranje maken? Daar ben ik aan gewend.
Chocoladepepernoten zijn hier al in huisquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dat het nog geen tijd voor een muts isWanneer komt de sint eigenlijk? Ik begin nu lichtjes te craven naar pepernoten en chocoladepepernoten
Ik ben daar dus heel principieel inquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chocoladepepernoten zijn hier al in huis. Maar wel die van de Kruidvat, want het lekkerst.
Gewone pepernoten eet ik sws amper.
Doe maar watquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, nee gaat niet makkelijk meer nu
Of je moet geen probleem hebben met een blauwe snavel
is het weer die tijd van de maand?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Vorig weekend een 5Kg zak bij de Makro gehaald
Truequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die maar eens proberen want de chocoladetruffelpepernoten van Bolletje zijn wel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |