ONZ topic, waardeloze OP en jij verwacht serieuze antwoorden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef dikkedaniel het volgende:
Die woont hier niet
Serieuze tips aub kga mn eige ma niet palen
X
hahahaquote:
hahahhaquote:
HAHAHHAquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef LangeJan het volgende:
Insert *random je moedergrap*
En dan iedereen lachen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Als iedereen nou zijn tampeloeris langzaam wreef over de vulva van hun geliefde was er niks aan de hand!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Faaltopic van de nacht.
Gelukkig doet niet iedereen dit.
Wat ..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Als iedereen nou zijn tampeloeris langzaam wreef over de vulva van hun geliefde was er niks aan de hand!
ja hoor meidquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Mag ik deze reactie gebruiken als de situatie zich voordoet?
Dankquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja hoor meidzo vaak als je maar wil.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voor 50 euro kun je gewoon langs een raam hoor. Hoge kwaliteit, lekker strak, grote borsten alleen wel een rubberen vriend om. Maar dat zou ik ook maar doen als een meiske zich hier aanbiedt, dan zijn er namelijk nogal wat tampeloerissen u voor geweest.
Zijn zelfstandig ondernemers achter die ramen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een vrouwonterend advies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |