ONZ topic, waardeloze OP en jij verwacht serieuze antwoorden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef dikkedaniel het volgende:
Die woont hier niet
Serieuze tips aub kga mn eige ma niet palen
X
hahahaquote:
hahahhaquote:
HAHAHHAquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef LangeJan het volgende:
Insert *random je moedergrap*
En dan iedereen lachen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Als iedereen nou zijn tampeloeris langzaam wreef over de vulva van hun geliefde was er niks aan de hand!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Faaltopic van de nacht.
Gelukkig doet niet iedereen dit.
Wat ..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Als iedereen nou zijn tampeloeris langzaam wreef over de vulva van hun geliefde was er niks aan de hand!
ja hoor meidquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Mag ik deze reactie gebruiken als de situatie zich voordoet?
Dankquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja hoor meidzo vaak als je maar wil.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voor 50 euro kun je gewoon langs een raam hoor. Hoge kwaliteit, lekker strak, grote borsten alleen wel een rubberen vriend om. Maar dat zou ik ook maar doen als een meiske zich hier aanbiedt, dan zijn er namelijk nogal wat tampeloerissen u voor geweest.
Zijn zelfstandig ondernemers achter die ramen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een vrouwonterend advies.
ja maar de rest wat erin staatquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zijn zelfstandig ondernemers achter die ramen hoor.
Ja en dat condoom om wat veel lullen ingeweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat (sommmige) hoeren strak en lekker zijn?
Dat zeg ik ook altijd. Condooms zijn vrouwonvriendelijk. Maar daar gaan ze nooit in mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en dat condoom om wat veel lullen ingeweest.
Ja maar, je moet niet zo vies praten. Dat is niet netjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. Condooms zijn vrouwonvriendelijk. Maar daar gaan ze nooit in mee.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar, je moet niet zo vies praten. Dat is niet netjes.
[..]
Ik aanvaard deze grove beschuldiging van ongewenst taalgebruik mits u uw excuses aanbiedt aan de heer TS voor de grove belediging van uwen zijde. Het mes snijdt immers aan twee kanten.quote:
hou op berebootquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:43 schreef Aesthetics_ het volgende:
Is Meloewa de aandachtshoer van FOK! ofzo
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:43 schreef Aesthetics_ het volgende:
Is Meloewa de aandachtshoer van FOK! ofzo
ik moest echt lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef LangeJan het volgende:
Insert *random je moedergrap*
En dan iedereen lachen natuurlijk
Moet je wel netjes in de rij wachten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef MichaelScott het volgende:
Meloewa heeft wel interesse. PM haar PIMP Frank_Drebin maar even.
www.kinky.nlquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoi ik wil vanavond nog meisje neuke.
Maar wil niet uit ofzo, maar kan ik iemand bellen ofzo? Hoe werkt dat heb je er sites voor?
Ik ben te moe om iemand op internet of buiten te versieren. In de buurt waar ik woon zitten geen hoeren, alleen heroine hoeren maar dat wil ik niet.
Wil gewoon normaal redelyk knap meisje rest boeit niet.
Wie helpt mij?
P.s. Ben te moe om naar kroeg en iemand versieren oid. Wil gewoon bellen dat ze komt neuken x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |