Doe je beter dan ik, ik moest toch regelmatig fftjes overstappenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een nieuwe auto pakken toch. Veel langer dan 1 opdracht gaan die dingen toch niet mee als ik rijd.
Mietjequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het koud en ik ben moe en ik moet nog 50 minuten.
...zou je mij alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dat je met Bart hebt maar anders...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
...zou je mij alle hoeken van de kamer laten zienDie wens heb ik stiekem ook, maarja, Myra hè? Het is niet anders.
Myra is de gelukkigste vrouw op aarde. Zo´n mooie manskerel kunnen hosselen, ik geef het je te doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
...zou je mij alle hoeken van de kamer laten zienDie wens heb ik stiekem ook, maarja, Myra hè? Het is niet anders.
Ik geloof dat het idee is dat je enkel je daden typt. Dus in dit geval:quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
* dawgie rauw ei bij eviltje naar binnen giet
ja weet ik, maar ik had geen zin om het te wijzigen. who cares? ja jij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idee is dat je enkel je daden typt. Dus in dit geval:
*giet rauw ei bij evil naar binnen*
Nee, niet echt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik had geen zin om het te wijzigen. who cares? ja jij.
nou, bedankt dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik dacht ik help die arme jongen even.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
* dawgie rauw ei bij eviltje naar binnen giet
en hoe komt dat denk je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs als ik iets doe om te helpen vertrouwt niemand me.
omdat geen enkele man te vertrouwen is?quote:
vrouwen horen zacht te zijnquote:
maar Schatje, ik ben toch te vertrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat geen enkele man te vertrouwen is?
En ja. Ik scheer even alles over 1 kam. Waarom? Omdat het kan. En nee. Geen problemen vandaag. Waarom dan wel? Omdat het kan.![]()
en jij al helemaal nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar Schatje, ik ben toch te vertrouwen
watbenjedan.nlquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen fuck om jullie geef, en normaal dus ook zelden iets behulpzaams zeg.
en warm. Waarom heeft nog niemand voor mij de verwarming aangezet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
koetsjie koetsjie koeee
ja, dat past wel bij jou.
ook datquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen te doen waar mannen hard van worden!
hebben we die meteen gehad.
uitjesquote:
dat is dan ook precies wat er op mijn broodje hamburger gaat straksquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Curry en mayo samen.
Speciaal zonder uitjes.
pindasaus moet je niet verneuken door er mayo overheen te flikkerenquote:
Jaloezie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dan ook precies wat er op mijn broodje hamburger gaat straks
DUH, dat moet naast elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pindasaus moet je niet verneuken door er mayo overheen te flikkeren
hier pure luiheid. En ik ben chaggie. Dus dan moet je comfort food hebbenquote:
ook nietquote:
maw, je moet altijd comfort food hebben?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier pure luiheid. En ik ben chaggie. Dus dan moet je comfort food hebben
ik ben zelden chaggie. Nu wel en ik besef het en ik weet denk ik ook wel waarom. Ik ben echt een kerel in mn kop volgens mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
maw, je moet altijd comfort food hebben?
omdat je het niet lief hebt gevraagd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en warm. Waarom heeft nog niemand voor mij de verwarming aangezet?
ik heb het wel eens gegeten. Maar nogmaals...pindasaus is te heilig om door mayo verneukt te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
jij snapt er niks van. valt me tegen. minpunten.
aan wie had k dat moeten doen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je het niet lief hebt gevraagd.
Hoiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan wie had k dat moeten doen dan?
zo leef ik sowieso.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt mn hut niet inquote:
aan de h van hendricus cornelius kampzak.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij bent te ver wegquote:
en je blijft maar zakken.......quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gegeten. Maar nogmaals...pindasaus is te heilig om door mayo verneukt te worden
dat kon niet, want daar kwam ik vandaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
aan de h van hendricus cornelius kampzak.
neverquote:
Het is hier schitterend weer. Ongewoon lekker. Kom lekker hier langs, ik heb een open haard. En een hangmat. Weinig comfortfood in Colombia though. Je gaat de gemakken van Nederlandse supermarkten en cafetarias wel missen.quote:
I don't give a fuck.quote:
en .. Maar.. Euhm.. Dat kan niet.. Ik ben met iemand bezig achtig en ik weet niet hoe of wat het gaat worden. Maar hij is wel lekker warm.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is hier schitterend weer. Ongewoon lekker. Kom lekker hier langs, ik heb een open haard. En een hangmat. Weinig comfortfood in Colombia though. Je gaat de gemakken van Nederlandse supermarkten en cafetarias wel missen.
Maar aan de andere kant; de Mac bezorgt thuis.
ging je toch welquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan kan ik net zo goed naar huis gaan.
daarom sjago?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kon niet, want daar kwam ik vandaan
Kan. Kan ook sekstekort zijn. 2 nachten naast iemand slapen en geen echte seks hebben is gewoon niet menselijkquote:
Dat klinkt goed kloon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en .. Maar.. Euhm.. Dat kan niet.. Ik ben met iemand bezig achtig en ik weet niet hoe of wat het gaat worden. Maar hij is wel lekker warm.
maar je hebt je neus niet bij haar eraf geveegdquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt goed kloon.
Ik werd warmgehouden door een "Duits" Dirndlmeisje.
[ afbeelding ]
En ze is familie van Pablo noch Andres. Wel paisa, net als zij.
Op een andere foto is ze helemaal blauw...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je hebt je neus niet bij haar eraf geveegd
ligt er maar net aan hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan. Kan ook sekstekort zijn. 2 nachten naast iemand slapen en geen echte seks hebben is gewoon niet menselijk
sloeriequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een andere foto is ze helemaal blauw...
Er liepen er meer rond, zaterdag.
voor mij danquote:
Een lultekening, die moeten we zien kloon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar zn kleine had voor mij wel een tekening gemaakt
die andere kleinequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lultekening, die moeten we zien kloon.
je hebt mn facebook gezien, niet?quote:
ik bedoelde meer dat het ligt aan het bedgezelschap. ik heb weleens een vrouw in bed gehad waarbij ik dan op het uiterste randje van het bed ging liggen.quote:
wat?quote:
Verdomme.quote:
Ze was 12m2?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat het ligt aan het bedgezelschap. ik heb weleens een vrouw in bed gehad waarbij ik dan op het uiterste randje van het bed ging liggen.
nee, wel lekker knus en warm tegen elkaar aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat het ligt aan het bedgezelschap. ik heb weleens een vrouw in bed gehad waarbij ik dan op het uiterste randje van het bed ging liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |