DUH, dat moet naast elkaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pindasaus moet je niet verneuken door er mayo overheen te flikkeren
hier pure luiheid. En ik ben chaggie. Dus dan moet je comfort food hebbenquote:
ook nietquote:
maw, je moet altijd comfort food hebben?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier pure luiheid. En ik ben chaggie. Dus dan moet je comfort food hebben
ik ben zelden chaggie. Nu wel en ik besef het en ik weet denk ik ook wel waarom. Ik ben echt een kerel in mn kop volgens mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
maw, je moet altijd comfort food hebben?
omdat je het niet lief hebt gevraagd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en warm. Waarom heeft nog niemand voor mij de verwarming aangezet?
ik heb het wel eens gegeten. Maar nogmaals...pindasaus is te heilig om door mayo verneukt te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
jij snapt er niks van. valt me tegen. minpunten.
aan wie had k dat moeten doen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je het niet lief hebt gevraagd.
Hoiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan wie had k dat moeten doen dan?
zo leef ik sowieso.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt mn hut niet inquote:
aan de h van hendricus cornelius kampzak.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij bent te ver wegquote:
en je blijft maar zakken.......quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gegeten. Maar nogmaals...pindasaus is te heilig om door mayo verneukt te worden
dat kon niet, want daar kwam ik vandaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
aan de h van hendricus cornelius kampzak.
neverquote:
Het is hier schitterend weer. Ongewoon lekker. Kom lekker hier langs, ik heb een open haard. En een hangmat. Weinig comfortfood in Colombia though. Je gaat de gemakken van Nederlandse supermarkten en cafetarias wel missen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |