ja weet ik, maar ik had geen zin om het te wijzigen. who cares? ja jij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idee is dat je enkel je daden typt. Dus in dit geval:
*giet rauw ei bij evil naar binnen*
Nee, niet echt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik had geen zin om het te wijzigen. who cares? ja jij.
nou, bedankt dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik dacht ik help die arme jongen even.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
* dawgie rauw ei bij eviltje naar binnen giet
en hoe komt dat denk je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs als ik iets doe om te helpen vertrouwt niemand me.
omdat geen enkele man te vertrouwen is?quote:
vrouwen horen zacht te zijnquote:
maar Schatje, ik ben toch te vertrouwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat geen enkele man te vertrouwen is?
En ja. Ik scheer even alles over 1 kam. Waarom? Omdat het kan. En nee. Geen problemen vandaag. Waarom dan wel? Omdat het kan.![]()
en jij al helemaal nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
maar Schatje, ik ben toch te vertrouwen
watbenjedan.nlquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen fuck om jullie geef, en normaal dus ook zelden iets behulpzaams zeg.
en warm. Waarom heeft nog niemand voor mij de verwarming aangezet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
koetsjie koetsjie koeee
ja, dat past wel bij jou.
ook datquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
en dingen te doen waar mannen hard van worden!
hebben we die meteen gehad.
uitjesquote:
dat is dan ook precies wat er op mijn broodje hamburger gaat straksquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Curry en mayo samen.
Speciaal zonder uitjes.
pindasaus moet je niet verneuken door er mayo overheen te flikkerenquote:
Jaloezie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dan ook precies wat er op mijn broodje hamburger gaat straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |