Ik durf niet te openen en ook niet zonder TT en zeker niet niet na FIPO en SEPOquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij was gaan slapen
Je mag pas om 3 uur de klokken vooruit zetten hè?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik durf niet te openen en ook niet zonder TT en zeker niet niet na FIPO en SEPO![]()
Dus de tandjes alvast gepoetst en de katten apart gedaan![]()
ja ben er diep van onder de indrukquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad een heftige documentaire.
Wel mooi gemaakt, je krijgt echt het idee dat je erbij bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ben er diep van onder de indrukmoeders met kleine kinderen, uren in de regen, grote bek van zo een soldaat, op laatst dat die hele mensen massa gewoon door liep ppffttttttttt moet het ff laten bezinken wat een nare wereld is het toch eigenlijk.
juist, zat 80 minuten echt af en toe met brok in me keel, jonge soldaten en dan hoe ze tekeer af en toe gingen, was zo klein oud mannetje echt had ik zo een medelijden mee je zag hem tegen dat stenen ding aanleunen, kon zijn opa wezen, die moeder die haar 3 jonge kinderen naar huis moest sturen omdat ze geen origineel pasje had vond ik zo hartverscheurend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel mooi gemaakt, je krijgt echt het idee dat je erbij bent.
Ik zou ze gewoon helemaal niet VOORuit zetten...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag pas om 3 uur de klokken vooruit zetten hè?
Hoezo??quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon helemaal niet VOORuit zetten...
Whaha ok, ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??![]()
Als je ze 23 uur VOORuit zet zit je altijd goed!
Zo is het Coos, you can't turn back time!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??![]()
Als je ze 23 uur VOORuit zet zit je altijd goed!
Ja, gewoon niet streamen als Ajax speelt. Oop moet er wat voor over hebben!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef pullup het volgende:
Hij zat zeker weer te kijken vanmiddag héHet was meteen weer mis.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nu! Snel alle klokken verzetten!
Mwah, het is dat het bij Feyenoord niet draaide. Ondanks dat waren de beste kansen voor Feyenoord. Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet. Als er twee punten zijn gemorst dan is het door de thuisploeg. Al zal opa het daar vast niet mee eens zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef pullup het volgende:
Hij zat zeker weer te kijken vanmiddag héHet was meteen weer mis.
Ja en daarom kwamen we twee keer op voorsprongquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, het is dat het bij Feyenoord niet draaide. Ondanks dat waren de beste kansen voor Feyenoord. Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet. Als er twee punten zijn gemorst dan is het door de thuisploeg. Al zal opa het daar vast niet mee eens zijn.
"We".quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef pos het volgende:
[..]
Ja en daarom kwamen we twee keer op voorsprong
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteit
Het had 2-3 moeten worden!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
"We".![]()
Ajax speelde slecht hoor. De 0-1 was knap gedaan, maar daar houdt het eigenlijk wel mee op.
Wat een narigheid!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Het had 2-3 moeten worden!Dan had ik 60 euries te pakken bij Unibet.
Had wel de 2-0 van ADO goed.
Ik heb niks met voetballen, maar wel met gokken.![]()
Bij het veldrijden door een val van Nys ook al verloren
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Het had 2-3 moeten worden!Dan had ik 60 euries te pakken bij Unibet.
Had wel de 2-0 van ADO goed.
Ik heb niks met voetballen, maar wel met gokken.![]()
Bij het veldrijden door een val van Nys ook al verloren
Dat verbaast me helemaal niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteit
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Om ook de rol van de Omie naast de Oop niet te bagatelliseren lijkt het dat er toch meer rust is in Huize Oop, zeker na de recente verwijdering van een van de grootste rommelmakers...
En het was Bami vanavond...
Daar is nix mis mee, mits geduldig ontdooit met de juiste hoeveelheid vocht en met liefde gewokt in een hete pan...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.
Een pakje is nog best veel gedoe. Het was waarschijnlijk kant-en-klare bami.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.
zelfs de kleur van zo'n flesje is al gezond!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Jian het volgende:
Oop heeft al die groenten niet nodig, weten jullie wel hoeveel vitaminen er in een flesje Heineken zitten!
Geinig, als je een uurtje of wat later die stream opent is dit het beeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen doet Oop waar 'ie het best in is als er géén voetballen meer is...
[ afbeelding ]
Achja, De vele Oops DejaVu'tjes zijn niet van vandaag alleen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig, als je een uurtje of wat later die stream opent is dit het beeld.
[ afbeelding ]
Volgens mij haalt hij hier herinneringen op aan zijn celmaatje Bubba .....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen doet Oop waar 'ie het best in is als er géén voetballen meer is...
[ afbeelding ]
tis nou ook niet dat je er echt je best voor doet hè ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
gezelliger kan ik het niet maken helaas...![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik ben ook niet echt op m'n best idd...quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
tis nou ook niet dat je er echt je best voor doet hè ....
Huiliequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet echt op m'n best idd...
Maar ga hier gerust verder met je gitaarvriendjes, die zijn vast en stuk levendiger dan Ouwe Oop... en het zal de Moderatie een reet schelen las ik al eerder...![]()
Oop zat al zeer bezorgd te wezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef akveor het volgende:
Beequeen vroeg me hier even te melden dat d'r pc stuk is en daarom tijdelijk even niet aanwezig is op Fok.
(Ik verdenk haar van sabotage omdat ze graag zo' n nieuwe Windows 8 wil)![]()
Nee hoor. De bami kwam hier vandaan:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een pakje is nog best veel gedoe. Het was waarschijnlijk kant-en-klare bami.
Beequeen een paar dagen zonder de stream van Oop? dat overleeft ze niet. Dat wordt een cold turkey..quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:49 schreef akveor het volgende:
Beequeen vroeg me hier even te melden dat d'r pc stuk is en daarom tijdelijk even niet aanwezig is op Fok.
(Ik verdenk haar van sabotage omdat ze graag zo' n nieuwe Windows 8 wil)![]()
Ken je dat menu nu nog niet uit je hoofd dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Het zou fijn zijn als het complete weekmenu weer gepubliceerd wordt. Elke dag opnieuw de spanning wat de pot schaft is ook niet goed voor een mens.
Ik zal vanavond proberen om exclusief voor FOK! de scoop te krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Het zou fijn zijn als het complete weekmenu weer gepubliceerd wordt. Elke dag opnieuw de spanning wat de pot schaft is ook niet goed voor een mens.
Nou, de kans is best groot dat erwtensoep met extra worst, capucijners met spek en augurk, brood met saté, en natuurlijk ook haring op het weekmenu staan. Maar op welke dag? Alleen de haring zal een zekerheidje zijn op zaterdag. Of zijn er ook vaste soep- en capucijnerdagen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ken je dat menu nu nog niet uit je hoofd dan?
De Telegraaf ziet al weer groen van afgunst!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zal vanavond proberen om exclusief voor FOK! de scoop te krijgen
Instant boerenkoolquote:
Bestaat er boerenkool uit een pakje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Instant boerenkool
Uit een pakje
De bereidingstijd mag niet langer dan 2 minuten zijn
Puree dus met wat groens erdoor gemoffeld?quote:
Zie je die spekjes niet dan ?quote:
Ik heb ook wel eens op de camping de zuurkoolvariant gemaakt. Als je je bord op de kop hield viel er nog niets vanaf, zelfs niet toen we gingen frisbee-en met het bord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Poezewoes het volgende:
Vroeger toen de paardentram nog reed, hadden mijn ouders op de camping zo iets klaar gemaakt.
Was niet te eten.
Weet niet of het nu nog zo is maar, jaren geleden smaakte alles van maggi hetzelfde!
gemaakt van 100% kwaliteitsaardappelen staat erop, alles ...., de worst de boerenkool, zelfs de spekjes, waar krijg je dat nog tegenwoordigquote:
Mijn opa heeft ooit nog zijn schuurtje gebouwd met de restjes van dit spul als vervanger voor cement.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de camping de zuurkoolvariant gemaakt. Als je je bord op de kop hield viel er nog niets vanaf, zelfs niet toen we gingen frisbee-en met het bord.
Wel duurzaam dus. En dat is wat tegenwoordig móet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de camping de zuurkoolvariant gemaakt. Als je je bord op de kop hield viel er nog niets vanaf, zelfs niet toen we gingen frisbee-en met het bord.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ooit nog zijn schuurtje gebouwd met de restjes van dit spul als vervanger voor cement.
het schuurtje staat nog steeds
Dat is meer iets voor Leo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef pullup het volgende:
Maar alle gekkigheid op een stokje. Ik zie oma echt niet met een stamper de puree maken hoor
Nu 30 jaar later, zit het nog steeds in m'n systeem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel duurzaam dus. En dat is wat tegenwoordig móet!
Lag zeker ook duurzaam op de maag?
Idd, heb de lichten aangedaan, bah..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef pullup het volgende:
Het is hier nu al behoorlijk donker aan het worden
Die was inderdaad ook supervers.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:40 schreef pullup het volgende:
ik ben er wel zeker van dat het prima past in combinatie met die haring in champignonsaus van laatst.
Gezellig toch al die lichtjes?quote:
Jij wil niet weten waar ik allemaal met mijn handjes zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef pullup het volgende:
Zou PBtje de handjes al aan de knopjes hebben zitten voor vanavond?
Dat heeft ie wel verdiend na die pittige boswandeling van vanochtend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zal nog wel lekker in de tuin zitten.
en dan ook echt 'staan' hequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel verdiend na die pittige boswandeling van vanochtend.
Maar nog even en dan staat zijn boerenkool klaar denk ik.
Is hij vandaag weer wezen cruisen in de Scheveningse Bosjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel verdiend na die pittige boswandeling van vanochtend.
Maar nog even en dan staat zijn boerenkool klaar denk ik.
hij mag later op de avond wel uitkijken met natte windjes laten anders blijft hij zo aan die stoel vastgeplakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dan ook echt 'staan' he
als Scrutinizer niet overdrijft tenminste
Ik overdrijf nóóit! In geen 300 jaar!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en dan ook echt 'staan' he
als Scrutinizer niet overdrijft tenminste
Zijn gebruikelijke ronde jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is hij vandaag weer wezen cruisen in de Scheveningse Bosjes?
Wie is Grote Oma?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Hutspot met draadjesvlees. Gemaakt door Grote Oma
[ afbeelding ]
Aha, dat verklaard een hoop....quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Hutspot met draadjesvlees. Gemaakt door Grote Oma
[ afbeelding ]
De schoonmoeder van Oopquote:
Slijmerd zeg, hij wil gewoon dat ze blijft koken, stel je voor dat hij zelf een keer aan de Maggi moetquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan kunnen ze op FOK! zeggen wat ze willen, maar hutspot zoals Grote Oma het maakt, maakt niemand het, aldus Oop
Een kokende schoonmoeder moet je altijd in ere houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slijmerd zeg, hij wil gewoon dat ze blijft koken, stel je voor dat hij zelf een keer aan de Maggi moet
Valt dat in dezelfde diplomatieke categorie als 'Wat een lieve baby!'?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan kunnen ze op FOK! zeggen wat ze willen, maar hutspot zoals Grote Oma het maakt, maakt niemand het, aldus Oop.
Nou zal-ie het verder wel de hele avond over die Kopiekut hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt dat in dezelfde diplomatieke categorie als 'Wat een lieve baby!'?
Ja dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou zal-ie het verder wel de hele avond over die Kopiekut hebben
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Kopiekut die weet er ook niks van, echt gestoord dat wijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, de accijns op alcohol gaat omhoog, dat gaat hij flink in z'n portemonnee voelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft nu zijn visie op het nieuwe regeerakkoord. Dat gaat geheel op zijn eigen wijze
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Kopiekut die weet er ook niks van, echt gestoord dat wijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?
Jij hebt daar wel talent voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?
Michel 123, of Marianne, zoals ie zichzelf tegenwoordig geloof ik noemt als ie verkleed als vrouw-met-handvat op Cam4 verschijntquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Staasmogool.. ik hoor dat woord wel vaker bij Oop, wie is dat eigenlijk?
Ohhw..Michel, ja nou je het zegt, volgens een van Oops beste stookvriendjes ben je er zelf een als je er ook maar mee práát...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Michel 123, of Marianne, zoals ie zichzelf tegenwoordig geloof ik noemt als ie verkleed als vrouw-met-handvat op Cam4 verschijnt
Ja, hij heeft wat schokkerig beeld vanavond. Het is nu al een stukje beter geworden.quote:
t lijkt een beetje op Parkinson, maar het zit m in de streamquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als in teveel eten en zuipen of gewoon zijn leeftijd?
Ohhw, dus tóch Oop de schuld geven hé?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
t lijkt een beetje op Parkinson, maar het zit m in de stream
Hij heef een makkelijke naam, 3 letters maar. De reclame buffert overigens niet, het is alleen Oopquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, dus tóch Oop de schuld geven hé?
Welke reclame?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heef een makkelijke naam, 3 letters maar. De reclame buffert overigens niet, het is alleen Oop
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke reclame?
http://www.abine.com/
http://www.adsgone.com/default.asp?ref=
En deze erbij, dan heb je er 3 die moeten werken, het lukt hier ook op 2 PC's dus niet zeiken, installeren die hap!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream niet
Adblock Plus welquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream niet
Ik gebruik DNT plus wel, dat tracken doen ze maar in hun achtertuin. Adblocker heb ik uit. Als je geen 3 sterren gebruiker bent dan zit je toch met die meldingen hier op Fok. Dat heb je met die nuker ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En deze erbij, dan heb je er 3 die moeten werken, het lukt hier ook op 2 PC's dus niet zeiken, installeren die hap!![]()
http://www.nuker.com/
Niet als je aangeeft dat ie van FOK! niets moet blokkeren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, maar zoals ik al zei, dat geeft hier op Fok weer gezeur.
Yup met DNT ook, maar ook al sluit ik Fok uit dan blijft ie hier met dat blauwe schermpje komen zo nu en dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Adblock Plus wel'
En je kunt per website bepalen waar wel of niet de ads blokt. Ideaal
Die krijg ik ook nog na gebruik van tracks eraser pro, die haalt alle index.dat info weg zodat arme Fok denkt dat ik weer zo'n gemene cookiemonster ben...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup met DNT ook, maar ook al sluit ik Fok uit dan blijft ie hier met dat blauwe schermpje komen zo nu en dan.
Ah, wat ik al zei, ik vind het helemaal niet zo erg om die reclame te zien, daar stoor ik me niet aan, ik begrijp dat dat inkomsten zijn voor Fok. Alleen ik verdom het wel om Do not track plus uit te zetten, dan maar af en toe dat blauwe schermpjequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die krijg ik ook nog na gebruik van tracks eraser pro, die haalt alle index.dat info weg zodat arme Fok denkt dat ik weer zo'n gemene cookiemonster ben...
Tss.. en niet eens die drie tientjes over voor een geweldige 3 sterren.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wat ik al zei, ik vind het helemaal niet zo erg om die reclame te zien, daar stoor ik me niet aan, ik begrijp dat dat inkomsten zijn voor Fok. Alleen ik verdom het wel om Do not track plus uit te zetten, dan maar af en toe dat blauwe schermpje
ik heb niks met sterrenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. en niet eens die drie tientjes over voor een geweldige 3 sterren.....
Als ik 'm zie zitten op de caps dan is dat ook het eerste wat in mij opkomt: daar zit een vechter, een echte doorzetter!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
Oop: fight for your right! Ja, met Oop winnen we de oorlog wel
When the going gets tough, the tough get going. Haw em teguh!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 'm zie zitten op de caps dan is dat ook het eerste wat in mij opkomt: daar zit een vechter, een echte doorzetter!
Bubba?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Oop verfeelt zich, al zijn vriendjes zijn Spelletjes aan het spelen en gaat van ellende aan de chips... ik weet nog wel een leuk Vriendje voor 'm...![]()
[ afbeelding ]
Oop zeikt niet, Oop geeft politieke analyses!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Jian het volgende:
Oop loopt maar te zeiken over de nieuwe regering. Alsof ie er straks een Heineken minder om moet drinken
could have fooled me ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop zeikt niet, Oop geeft politieke analyses!!
Hij zit toch al aan de Cara? Dat noem ik nog eens inleveren en bezuinigenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Jian het volgende:
Oop loopt maar te zeiken over de nieuwe regering. Alsof ie er straks een Heineken minder om moet drinken
Neuh, hij geeft gewoon hetzelfde bedrag uit, hij krijg er alleen meer bier voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zit toch al aan de Cara? Dat noem ik nog eens inleveren en bezuinigen
Eigenlijk heul niet grappig, want dit is het soort volk wat mag stemmen in ons land.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft weer zijn pittige commentaar op de politieke activiteit. Samsom en Rutte te gast bij P&W.
Eerst maken ze mekaar uit voor rotte vis en nu zitten ze als vriendjes bij elkaar. Tief toch op met je kutcomedie!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is vast zo eentje die het nog steeds over Pimmetje heeft.
Wat denk je?quote:
John vraagt aan mij of ik wil vragen wat je met dit volk bedoeld mootiequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk heul niet grappig, want dit is het soort volk wat mag stemmen in ons land.
Errr...... er wordt nu echt met woordvoerders gewerkt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:47 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John vraagt aan mij of ik wil vragen wat je met dit volk bedoeld mootie
Zijn de groepjes opnieuw ingedeeld ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop gemist gisteravond lees ik, ben niet bij opa geweest op zijn chat gisteren![]()
Maar daarin tegen was wel het weer bal op de SIO chat
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn de groepjes opnieuw ingedeeld ?
Dat voor rotte vis uitmaken van andere politici, daar is vooral die geblondeerde vriend van opa erg goed in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft weer zijn pittige commentaar op de politieke activiteit. Samsom en Rutte te gast bij P&W.
Eerst maken ze mekaar uit voor rotte vis en nu zitten ze als vriendjes bij elkaar. Tief toch op met je kutcomedie!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest trouwens erg lachen om je beroep
Wat moet Estelle nu beginnen zo zonder Bramquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's consiglieri uit het ambt gezet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft het destijds aan z'n rug gekregen omdat hij jarenlang koffers met geld naar Bram heeft gesleept.
Oh Ja hij *was* advocaat van Estellequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet Estelle nu beginnen zo zonder Bram![]()
Opa redt zich wel, die heeft Oma.
Vind jij dat om te lachen Sjek? Arme Oop kan zich hier niet eens verdedigen tegen al die lullige praat over hem...quote:
Dus wat moet ze nu zonder Bram die er voor zorgt dat ze niet hoeft te getuigen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh Ja hij *was* advocaat van Estelle
Hoezo niet moet hij even zijn ww opvragen en inloggen. en hij reageert toch wel onstream.;) en heeft aardige woordvoerdsters hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind jij dat om te lachen Sjek? Arme Oop kan zich hier niet eens verdedigen tegen al die lullige praat over hem...
Helemaal mee eens, ware het niet dan om de een of andere reden Oop hier nog steeds niet is/wilzijn/niet kan zijn/ terwijl de meeste hier, incl zelfs de Blauwe die nog nóóit op Oops chat geweest zijn, het hoogste woord hebben en zichzelf Oop-kenner bij uitstek vinden...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hoezo niet moet hij even zijn ww opvragen en inloggen. en hij reageert toch wel onstream.;) en heeft aardige woordvoerdsters hoor
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ware het niet dan om de een of andere reden Oop hier nog steeds niet is/wilzijn/niet kan zijn/ terwijl de meeste hier, incl zelfs de Blauwe die nog nóóit op Oops chat geweest zijn, het hoogste woord hebben en zichzelf Oop-kenner bij uitstek vinden...
En dat geeft recht tot...?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.
Om maar niet te spreken over die veel te waakse rottweilers.
Heb het weleens geprobeerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt om op die strengbewaakte chat te komen, dus ik doe het met de kruimeltjes van opaatjes tafel stoel, ons toegeworpen door PearlBitch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.
Om maar niet te spreken over die veel te waakse rottweilers.
Of dat betekent dat mensen ergens recht op hebben? Ik snap je niet helemaal.quote:
Iedereen heeft recht op een mening idd, en je snapt me maar al te goed, daar draai je al net effe te lang voor mee in dit circuit...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dat betekent dat mensen ergens recht op hebben? Ik snap je niet helemaal.
Of mensen dan recht hebben om zich uit te spreken over opa, ja.
Serieus, ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening idd, en je snapt me maar al te goed, daar draai je al net effe te lang voor mee in dit circuit...
Wist je al dat Oop er al weer is? Nee hé?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, ik snap het echt niet.
Maar ik zit te eten, en ik probeer een vogelhuis in elkaar te zetten, en dan nog posten.
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wist je al dat Oop er al weer is? Nee hé?
Kartoffelenbaksels? geniet er van zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar mijn Reibekuchen zijn goddelijk!
FF op dit inhaken, ja keek gisteravond ook naar Peppi&Kokki........wat een gladjanus die Diederik Samson, over Rutte maar helemaal te zwijgen.leuk als je op 1 van die 2 lachwekkende figuren hebt gestemd, je gaat mooi de kattebak in met zulke figuren of is het Hollands Hoop in bange dagenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie zouden we beter af zijn geweest?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FF op dit inhaken, ja keek gisteravond ook naar Peppi&Kokki........wat een gladjanus die Diederik Samson, over Rutte maar helemaal te zwijgen.leuk als je op 1 van die 2 lachwekkende figuren hebt gestemd, je gaat mooi de kattebak in met zulke figuren of is het Hollands Hoop in bange dagen![]()
Emielquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met wie zouden we beter af zijn geweest?
Lekker!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag: boerenkool met worst, heeeeeeel veeeeeel worst...
[ afbeelding ]
En om het af te maken een goeie klodder mosterd
ja dat is waar, en ze dachten zelf op 1 lijn te zitten met de PVDA, maar zoals gister wat een toneelstukje bij P&W, en dan die Samson, echt die hoort bij mij in hetzelfde rijtje A Stegeman,PR de Vries en Knevel&vdBrinkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die had ook met iemand samen moeten gaan werken en concessies moeten doen.
hoop met Groningse grove mosterd want die is het lekkerst bij worstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat zijn allemaal journalistenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, en ze dachten zelf op 1 lijn te zitten met de PVDA, maar zoals gister wat een toneelstukje bij P&W, en dan die Samson, echt die hoort bij mij in hetzelfde rijtje A Stegeman,PR de Vries en Knevel&vdBrinkoh en die Bert van de EO
Bert van de EO een journalist, doe niet zo gek die heeft alleen bijbelstudie gedaan, als die ooit voor me deurtje staat krijgt ie emmer kokend water over hem heen, echt dat vind ik zo een creepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal journalisten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bert van de EO een journalist, doe niet zo gek die heeft alleen bijbelstudie gedaan, als die ooit voor me deurtje staat krijgt ie emmer kokend water over hem heen, echt dat vind ik zo een creep
Bert, de apostel van onze lieve heer, die met een bloemetje bij je komt en echt naar binnen wilt of je het nou wil of niet van Familie Diner.........oh het is zo een enge vent met nare trekjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]En ik weet echt niet eens over wie je het nu hebt maar hebt me wel mooi nieuwsgierig gemaakt
Een bloemetje bij je kont en echt naar binnen willen klinkt dubieus jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bert, de apostel van onze lieve heer, die met een bloemetje bij je komt en echt naar binnen wilt of je het nou wil of niet van Familie Diner.........oh het is zo een enge vent met nare trekjes.
Ha dat zal ik googlenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef mootie het volgende:
Bert van Leeuwen, presentator bij de EO.
quote:
mag dat ff in een spoiler, krijg een hartverzakkingquote:
Waarschijnlijk wil hij ook nog in je kont dus ik vond het wel passendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef Toverheks het volgende:
Mootie weet het dus die kent Bert ook al, en kont moest komt wezenheb en had het al verbetert
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil hij ook nog in je kont dus ik vond het wel passend
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kontquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]Bert is de laatste man die in mijn kont komt
nee als ik er zo over nadenk, lijkt me ook niet lekker in je kontquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kont
Heeft wel een voordeel als je aambeien hebt lijkt me, weg schoffelen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee als ik er zo over nadenk, lijkt me ook niet lekker in je kontmaar ja ieder zijn afwijking denk ik maar zo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft wel een voordeel als je aambeien hebt lijkt me, weg schoffelen!
Maar nee het lijkt me ook niks Tita!
Bekervoetbal Sevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Groningen Ado Hop
Ik zal Oops codetaaltje wel nooit begrijpen ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
En is Hop dan de spits van ado ?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kont
Geen vent zei ik hè....quote:
Hahaha toen ik op die voorbind dildo pagina googelde zag ik ook deze.quote:
Kan ik me niet voorstellen, maar ken de goede man nietquote:
Nou, als ik dit zo zie hou ik het toch liever bij de Hitachi Magic Wandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahaha toen ik op die voorbind dildo pagina googelde zag ik ook deze.
[ afbeelding ]
PB leg jij hem eens uit want ik snap hem niet.![]()
Lijkt mij meer een machine om met voorzetstuk de muren te spuiten.
Dat aandachtshoertje zit echt wel elke dag te checken of hij nog in de aandacht zit hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoeveel waarde Oop eigenlijk wel hecht aan zijn Topic...
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoeveel waarde Oop eigenlijk wel hecht aan zijn Topic...
Allemaal? Ik heb daar helemaal nix van meegekregen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.
Heeft oma jou ook al het menu gestuurd ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.
Oh, ik dacht iedereen hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal? Ik heb daar helemaal nix van meegekregen...Bedoelde 'ie iedereen op zijn chat misschien? ( die 2 stuks)
Nee, ze vroeg nog wel of ik perse vitaminen moest eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft oma jou ook al het menu gestuurd ?
Oop komt hier toch niet/nooit/never/kanniet/wilniet/ dus iedereen hier uitnodigen lijkt me een echte Oopse Trollenstreek dan...quote:
Ik heb ook boerenkool gegeten Oopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg nog wel of ik perse vitaminen moest eten.
Een broodje Bal en een dubbele uitsmijter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Potverdorie, hoor ik Oop nou al het Menu van morgen verklappen...
Een Broodje Bal...
Shit...
Dan krijg jij vast ook de restjes mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.
Waarvoor ik vriendelijk bedank zodat opa tot aan de jaarwisseling nog wat te eten heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan krijg jij vast ook de restjes mee.
Jij bent een echte vriend van opaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarvoor ik vriendelijk bedank zodat opa tot aan de jaarwisseling nog wat te eten heeft.
Enige idee wat er met kerst in Huize Oop gegeten wordt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent een echte vriend van opa
Ligt aan de dag waarop kerst valt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Enige idee wat er met kerst in Huize Oop gegeten wordt?
Hangt ervan af op welke dagen kerst dit jaar valt ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Boullionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Boullion
---)()(---
Worst met stamp
---)()(---
Haring op brood
---)()(---
Drop
En goede vettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookMisschien kunnen we een clubje oprichten, De Vrienden van Oop
En misschien kunnen we dan een topic voor hem starten ... oh wacht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen de vrienden van Oop wel een leuk gekleurd tagje krijgen
en een eigen clubhuis, gevestigd bij Oop in de eetkamer, die wordt toch niet gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregels
Ja, dat aquarium gaat idd vervelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zit je de rest van de avond hier tegenaan te kijken.
Die schutkleur die het shirtje van opa hem bied is inderdaad opvallend je zou hem bijna niet zien zittenquote:
En waar moet oma dan heen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel op oma's plek zitten met m'n rug naar het aquarium.
Goed plan en dan nemen we allemaal onze eigen belletjes mee voor de snelle bedieningquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma moet ons toch de hele dag bedienen en sloven boven de stoof.
Het is zeker te laat om je excuses nog te maken ? Eenmaal eraf gekickt dan blijf je weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
Nee geen Papegaai, ik kijk wel uit tegenwoordig...![]()
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan en dan nemen we allemaal onze eigen belletjes mee voor de snelle bediening
Of de mensen van UStream hebben ingegrepen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
Waarschijnlijk was er niemand meer over om mee te kleppen op de chat.
Zelfs die hebben moeite om op die chat te komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de mensen van UStream hebben ingegrepen.
Dan kan ik het me ook wel voorstellen dat ze de boel afsluiten, dan weet je namelijk nooit wat er voor (laakbare) zaken zich afspelen op zo'n afgeschermde chat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zelfs die hebben moeite om op die chat te komen
Nu alquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
[ afbeelding ]
Natuurlijk, hij is een echte kindervriend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nu alen het kinderpardon is er net door
Zou Oop dat al weten?
Net zoiets als Sinterklaas...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is een echte kindervriend.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is weer terug
Hier ontkurkt hij een lekker biertje
[ afbeelding ]
Als oma hem ook verlaat komt-ie in level 100?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Ratelbandolero het volgende:
Oop zit al in level 85 ! In Solitaire dus..
Hij is helemaal voor jouquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Iedere keer staat er 'Dit topic sluit automatisch'![]()
* HiDiHo zit al maanden te wachten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Iedere keer staat er 'Dit topic sluit automatisch'![]()
* HiDiHo zit al maanden te wachten
O jee, hadden we niks mogen zeggen? Was het een verrassing van oma voor opa?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze worden steeds gekker daar op FOK!. Nou zeggen ze weer dat ik ze allemaal heb uitgenodig voor de kerst. Nou, er komt er geen een binnen. Ze kennen een boterham krijgen om voor de deur op te eten!
[ afbeelding ]
hij kent dat sprookje met die zwavelstokjes zeker nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze worden steeds gekker daar op FOK!. Nou zeggen ze weer dat ik ze allemaal heb uitgenodig voor de kerst. Nou, er komt er geen een binnen. Ze kennen een boterham krijgen om voor de deur op te eten!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |