Ik durf niet te openen en ook niet zonder TT en zeker niet niet na FIPO en SEPOquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij was gaan slapen
Je mag pas om 3 uur de klokken vooruit zetten hè?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik durf niet te openen en ook niet zonder TT en zeker niet niet na FIPO en SEPO![]()
Dus de tandjes alvast gepoetst en de katten apart gedaan![]()
ja ben er diep van onder de indrukquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad een heftige documentaire.
Wel mooi gemaakt, je krijgt echt het idee dat je erbij bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ben er diep van onder de indrukmoeders met kleine kinderen, uren in de regen, grote bek van zo een soldaat, op laatst dat die hele mensen massa gewoon door liep ppffttttttttt moet het ff laten bezinken wat een nare wereld is het toch eigenlijk.
juist, zat 80 minuten echt af en toe met brok in me keel, jonge soldaten en dan hoe ze tekeer af en toe gingen, was zo klein oud mannetje echt had ik zo een medelijden mee je zag hem tegen dat stenen ding aanleunen, kon zijn opa wezen, die moeder die haar 3 jonge kinderen naar huis moest sturen omdat ze geen origineel pasje had vond ik zo hartverscheurend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel mooi gemaakt, je krijgt echt het idee dat je erbij bent.
Ik zou ze gewoon helemaal niet VOORuit zetten...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag pas om 3 uur de klokken vooruit zetten hè?
Hoezo??quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon helemaal niet VOORuit zetten...
Whaha ok, ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??![]()
Als je ze 23 uur VOORuit zet zit je altijd goed!
Zo is het Coos, you can't turn back time!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo??![]()
Als je ze 23 uur VOORuit zet zit je altijd goed!
Ja, gewoon niet streamen als Ajax speelt. Oop moet er wat voor over hebben!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef pullup het volgende:
Hij zat zeker weer te kijken vanmiddag héHet was meteen weer mis.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nu! Snel alle klokken verzetten!
Mwah, het is dat het bij Feyenoord niet draaide. Ondanks dat waren de beste kansen voor Feyenoord. Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet. Als er twee punten zijn gemorst dan is het door de thuisploeg. Al zal opa het daar vast niet mee eens zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef pullup het volgende:
Hij zat zeker weer te kijken vanmiddag héHet was meteen weer mis.
Ja en daarom kwamen we twee keer op voorsprongquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, het is dat het bij Feyenoord niet draaide. Ondanks dat waren de beste kansen voor Feyenoord. Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet. Als er twee punten zijn gemorst dan is het door de thuisploeg. Al zal opa het daar vast niet mee eens zijn.
"We".quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef pos het volgende:
[..]
Ja en daarom kwamen we twee keer op voorsprong
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ajax heeft maar anderhalve kans gehad en dat in twee goals omgezet.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteit
Het had 2-3 moeten worden!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
"We".![]()
Ajax speelde slecht hoor. De 0-1 was knap gedaan, maar daar houdt het eigenlijk wel mee op.
Wat een narigheid!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Het had 2-3 moeten worden!Dan had ik 60 euries te pakken bij Unibet.
Had wel de 2-0 van ADO goed.
Ik heb niks met voetballen, maar wel met gokken.![]()
Bij het veldrijden door een val van Nys ook al verloren
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Het had 2-3 moeten worden!Dan had ik 60 euries te pakken bij Unibet.
Had wel de 2-0 van ADO goed.
Ik heb niks met voetballen, maar wel met gokken.![]()
Bij het veldrijden door een val van Nys ook al verloren
Dat verbaast me helemaal niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat noemen ze hier een lesje in effectiviteit
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Om ook de rol van de Omie naast de Oop niet te bagatelliseren lijkt het dat er toch meer rust is in Huize Oop, zeker na de recente verwijdering van een van de grootste rommelmakers...
En het was Bami vanavond...
Daar is nix mis mee, mits geduldig ontdooit met de juiste hoeveelheid vocht en met liefde gewokt in een hete pan...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.
Een pakje is nog best veel gedoe. Het was waarschijnlijk kant-en-klare bami.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zat er gevriesdroogde groenten in het pakje.
zelfs de kleur van zo'n flesje is al gezond!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Jian het volgende:
Oop heeft al die groenten niet nodig, weten jullie wel hoeveel vitaminen er in een flesje Heineken zitten!
Geinig, als je een uurtje of wat later die stream opent is dit het beeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen doet Oop waar 'ie het best in is als er géén voetballen meer is...
[ afbeelding ]
Achja, De vele Oops DejaVu'tjes zijn niet van vandaag alleen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig, als je een uurtje of wat later die stream opent is dit het beeld.
[ afbeelding ]
Volgens mij haalt hij hier herinneringen op aan zijn celmaatje Bubba .....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen doet Oop waar 'ie het best in is als er géén voetballen meer is...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |