Oop komt hier toch niet/nooit/never/kanniet/wilniet/ dus iedereen hier uitnodigen lijkt me een echte Oopse Trollenstreek dan...quote:
Ik heb ook boerenkool gegeten Oopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag: boerenkool met worst, heeeeeeel veeeeeel worst...
[ afbeelding ]
En om het af te maken een goeie klodder mosterd
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg nog wel of ik perse vitaminen moest eten.
Een broodje Bal en een dubbele uitsmijter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Potverdorie, hoor ik Oop nou al het Menu van morgen verklappen...
Een Broodje Bal...
Shit...
Dan krijg jij vast ook de restjes mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.
Waarvoor ik vriendelijk bedank zodat opa tot aan de jaarwisseling nog wat te eten heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan krijg jij vast ook de restjes mee.
Jij bent een echte vriend van opaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarvoor ik vriendelijk bedank zodat opa tot aan de jaarwisseling nog wat te eten heeft.
Enige idee wat er met kerst in Huize Oop gegeten wordt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar verzekerd dat ik alles eet waar ze geen moeite voor heeft gedaan.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent een echte vriend van opa
Ligt aan de dag waarop kerst valt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Enige idee wat er met kerst in Huize Oop gegeten wordt?
Hangt ervan af op welke dagen kerst dit jaar valt ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Boullionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Boullion
---)()(---
Worst met stamp
---)()(---
Haring op brood
---)()(---
Drop
En goede vettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookMisschien kunnen we een clubje oprichten, De Vrienden van Oop
En misschien kunnen we dan een topic voor hem starten ... oh wacht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen de vrienden van Oop wel een leuk gekleurd tagje krijgen
en een eigen clubhuis, gevestigd bij Oop in de eetkamer, die wordt toch niet gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregels
Ja, dat aquarium gaat idd vervelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zit je de rest van de avond hier tegenaan te kijken.
Die schutkleur die het shirtje van opa hem bied is inderdaad opvallend je zou hem bijna niet zien zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |