Of dat betekent dat mensen ergens recht op hebben? Ik snap je niet helemaal.quote:
Iedereen heeft recht op een mening idd, en je snapt me maar al te goed, daar draai je al net effe te lang voor mee in dit circuit...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Of dat betekent dat mensen ergens recht op hebben? Ik snap je niet helemaal.
Of mensen dan recht hebben om zich uit te spreken over opa, ja.
Serieus, ik snap het echt niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening idd, en je snapt me maar al te goed, daar draai je al net effe te lang voor mee in dit circuit...
Wist je al dat Oop er al weer is? Nee hé?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, ik snap het echt niet.
Maar ik zit te eten, en ik probeer een vogelhuis in elkaar te zetten, en dan nog posten.
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wist je al dat Oop er al weer is? Nee hé?
Kartoffelenbaksels? geniet er van zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar mijn Reibekuchen zijn goddelijk!
FF op dit inhaken, ja keek gisteravond ook naar Peppi&Kokki........wat een gladjanus die Diederik Samson, over Rutte maar helemaal te zwijgen.leuk als je op 1 van die 2 lachwekkende figuren hebt gestemd, je gaat mooi de kattebak in met zulke figuren of is het Hollands Hoop in bange dagenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft weer zijn pittige commentaar op de politieke activiteit. Samsom en Rutte te gast bij P&W.
Eerst maken ze mekaar uit voor rotte vis en nu zitten ze als vriendjes bij elkaar. Tief toch op met je kutcomedie!
[ afbeelding ]
Met wie zouden we beter af zijn geweest?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FF op dit inhaken, ja keek gisteravond ook naar Peppi&Kokki........wat een gladjanus die Diederik Samson, over Rutte maar helemaal te zwijgen.leuk als je op 1 van die 2 lachwekkende figuren hebt gestemd, je gaat mooi de kattebak in met zulke figuren of is het Hollands Hoop in bange dagen![]()
Emielquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met wie zouden we beter af zijn geweest?
Lekker!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag: boerenkool met worst, heeeeeeel veeeeeel worst...
[ afbeelding ]
En om het af te maken een goeie klodder mosterd
ja dat is waar, en ze dachten zelf op 1 lijn te zitten met de PVDA, maar zoals gister wat een toneelstukje bij P&W, en dan die Samson, echt die hoort bij mij in hetzelfde rijtje A Stegeman,PR de Vries en Knevel&vdBrinkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die had ook met iemand samen moeten gaan werken en concessies moeten doen.
hoop met Groningse grove mosterd want die is het lekkerst bij worstquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag: boerenkool met worst, heeeeeeel veeeeeel worst...
[ afbeelding ]
En om het af te maken een goeie klodder mosterd
Maar dat zijn allemaal journalistenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is waar, en ze dachten zelf op 1 lijn te zitten met de PVDA, maar zoals gister wat een toneelstukje bij P&W, en dan die Samson, echt die hoort bij mij in hetzelfde rijtje A Stegeman,PR de Vries en Knevel&vdBrinkoh en die Bert van de EO
Bert van de EO een journalist, doe niet zo gek die heeft alleen bijbelstudie gedaan, als die ooit voor me deurtje staat krijgt ie emmer kokend water over hem heen, echt dat vind ik zo een creepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal journalisten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bert van de EO een journalist, doe niet zo gek die heeft alleen bijbelstudie gedaan, als die ooit voor me deurtje staat krijgt ie emmer kokend water over hem heen, echt dat vind ik zo een creep
Bert, de apostel van onze lieve heer, die met een bloemetje bij je komt en echt naar binnen wilt of je het nou wil of niet van Familie Diner.........oh het is zo een enge vent met nare trekjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]En ik weet echt niet eens over wie je het nu hebt maar hebt me wel mooi nieuwsgierig gemaakt
Een bloemetje bij je kont en echt naar binnen willen klinkt dubieus jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bert, de apostel van onze lieve heer, die met een bloemetje bij je komt en echt naar binnen wilt of je het nou wil of niet van Familie Diner.........oh het is zo een enge vent met nare trekjes.
Ha dat zal ik googlenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef mootie het volgende:
Bert van Leeuwen, presentator bij de EO.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |