Ah, wat ik al zei, ik vind het helemaal niet zo erg om die reclame te zien, daar stoor ik me niet aan, ik begrijp dat dat inkomsten zijn voor Fok. Alleen ik verdom het wel om Do not track plus uit te zetten, dan maar af en toe dat blauwe schermpjequote:Op maandag 29 oktober 2012 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die krijg ik ook nog na gebruik van tracks eraser pro, die haalt alle index.dat info weg zodat arme Fok denkt dat ik weer zo'n gemene cookiemonster ben...
Tss.. en niet eens die drie tientjes over voor een geweldige 3 sterren.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wat ik al zei, ik vind het helemaal niet zo erg om die reclame te zien, daar stoor ik me niet aan, ik begrijp dat dat inkomsten zijn voor Fok. Alleen ik verdom het wel om Do not track plus uit te zetten, dan maar af en toe dat blauwe schermpje
ik heb niks met sterrenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. en niet eens die drie tientjes over voor een geweldige 3 sterren.....
Als ik 'm zie zitten op de caps dan is dat ook het eerste wat in mij opkomt: daar zit een vechter, een echte doorzetter!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
Oop: fight for your right! Ja, met Oop winnen we de oorlog wel
When the going gets tough, the tough get going. Haw em teguh!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 'm zie zitten op de caps dan is dat ook het eerste wat in mij opkomt: daar zit een vechter, een echte doorzetter!
Bubba?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Oop verfeelt zich, al zijn vriendjes zijn Spelletjes aan het spelen en gaat van ellende aan de chips... ik weet nog wel een leuk Vriendje voor 'm...![]()
[ afbeelding ]
Oop zeikt niet, Oop geeft politieke analyses!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Jian het volgende:
Oop loopt maar te zeiken over de nieuwe regering. Alsof ie er straks een Heineken minder om moet drinken
could have fooled me ...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop zeikt niet, Oop geeft politieke analyses!!
Hij zit toch al aan de Cara? Dat noem ik nog eens inleveren en bezuinigenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef Jian het volgende:
Oop loopt maar te zeiken over de nieuwe regering. Alsof ie er straks een Heineken minder om moet drinken
Neuh, hij geeft gewoon hetzelfde bedrag uit, hij krijg er alleen meer bier voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zit toch al aan de Cara? Dat noem ik nog eens inleveren en bezuinigen
Eigenlijk heul niet grappig, want dit is het soort volk wat mag stemmen in ons land.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft weer zijn pittige commentaar op de politieke activiteit. Samsom en Rutte te gast bij P&W.
Eerst maken ze mekaar uit voor rotte vis en nu zitten ze als vriendjes bij elkaar. Tief toch op met je kutcomedie!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is vast zo eentje die het nog steeds over Pimmetje heeft.
Wat denk je?quote:
John vraagt aan mij of ik wil vragen wat je met dit volk bedoeld mootiequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk heul niet grappig, want dit is het soort volk wat mag stemmen in ons land.
Errr...... er wordt nu echt met woordvoerders gewerkt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:47 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John vraagt aan mij of ik wil vragen wat je met dit volk bedoeld mootie
Zijn de groepjes opnieuw ingedeeld ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Hoop gemist gisteravond lees ik, ben niet bij opa geweest op zijn chat gisteren![]()
Maar daarin tegen was wel het weer bal op de SIO chat
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn de groepjes opnieuw ingedeeld ?
Dat voor rotte vis uitmaken van andere politici, daar is vooral die geblondeerde vriend van opa erg goed in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft weer zijn pittige commentaar op de politieke activiteit. Samsom en Rutte te gast bij P&W.
Eerst maken ze mekaar uit voor rotte vis en nu zitten ze als vriendjes bij elkaar. Tief toch op met je kutcomedie!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest trouwens erg lachen om je beroep
Wat moet Estelle nu beginnen zo zonder Bramquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's consiglieri uit het ambt gezet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft het destijds aan z'n rug gekregen omdat hij jarenlang koffers met geld naar Bram heeft gesleept.
Oh Ja hij *was* advocaat van Estellequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet Estelle nu beginnen zo zonder Bram![]()
Opa redt zich wel, die heeft Oma.
Vind jij dat om te lachen Sjek? Arme Oop kan zich hier niet eens verdedigen tegen al die lullige praat over hem...quote:
Dus wat moet ze nu zonder Bram die er voor zorgt dat ze niet hoeft te getuigen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh Ja hij *was* advocaat van Estelle
Hoezo niet moet hij even zijn ww opvragen en inloggen. en hij reageert toch wel onstream.;) en heeft aardige woordvoerdsters hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind jij dat om te lachen Sjek? Arme Oop kan zich hier niet eens verdedigen tegen al die lullige praat over hem...
Helemaal mee eens, ware het niet dan om de een of andere reden Oop hier nog steeds niet is/wilzijn/niet kan zijn/ terwijl de meeste hier, incl zelfs de Blauwe die nog nóóit op Oops chat geweest zijn, het hoogste woord hebben en zichzelf Oop-kenner bij uitstek vinden...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hoezo niet moet hij even zijn ww opvragen en inloggen. en hij reageert toch wel onstream.;) en heeft aardige woordvoerdsters hoor
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ware het niet dan om de een of andere reden Oop hier nog steeds niet is/wilzijn/niet kan zijn/ terwijl de meeste hier, incl zelfs de Blauwe die nog nóóit op Oops chat geweest zijn, het hoogste woord hebben en zichzelf Oop-kenner bij uitstek vinden...
En dat geeft recht tot...?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.
Om maar niet te spreken over die veel te waakse rottweilers.
Heb het weleens geprobeerd, maar het is me tot nu toe niet gelukt om op die strengbewaakte chat te komen, dus ik doe het met de kruimeltjes van opaatjes tafel stoel, ons toegeworpen door PearlBitch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt menselijk toch niet kwalijk nemen dat ze niet op die totaal afgetimmerde, met 3 meter hoge hekken beveiligde, chat komen.
Om maar niet te spreken over die veel te waakse rottweilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |