Ligt ook wel aan de ligging he, in de randstad is de sfeer toch anders dan daarbuiten, en ook het plein waar t gebeurd is erg belangrijk. Den Haag was m.i. qua publiek en locatie de saaiste editie. Leiden was best gezellig en druk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef alors het volgende: Volgens mij was Leiden ook wel de saaiste SR van de afgelopen tijd. In Groningen was het echt supergezellig en sfeervol in de hele stad.
Ja Den Haag was ook sneu ja, terwijl daar juist de leukste dj combinatie ooit in zat wmb. Ik denk dat mensen uit de Randstad toch erg verwend zijn qua evenementen en mensen daarbuiten vinden het veel specialer dat zoiets bij hun in de buurt komt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de ligging he, in de randstad is de sfeer toch anders dan daarbuiten, en ook het plein waar t gebeurd is erg belangrijk. Den Haag was m.i. qua publiek en locatie de saaiste editie. Leiden was best gezellig en druk.
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de djquote:
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de dj
Ik luister niet hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de dj
Geeft niet toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet hoorKwam gewoon even binnenvallen..
Ik ook niet meer, hang languit op de bank met m'n tablet naar de Bundy's te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet hoorKwam gewoon even binnenvallen..
Ik luister ondertussen Club Sunrise van 6 februari 2011quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Zijn Pino en ik de enigen die nog luisteren?
Dat is aan jou ook wel toevertrouwdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
Ik ben dus de enige nogAchja, stuiter ik in m'n eentje wel verder
Jupquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, iemand die me langer dan vandaag kent
Had wel gezien dat je een quote deed, had alleen niet verwacht dat je daar nog een melding van zou krijgenquote:
Ah, weer eens proberen om weggestuurd te wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb veel zin in een nieuwe editie van Serieuzzzz Live
Ik zie dat plaatje nog voor me, iets van: 'De zanger van bandje X baant zich een weg door de menigte' en dan zo'n screencap van een podium zonder publiek ervoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, weer eens proberen om weggestuurd te worden![]()
(na met z'n 4en een fietsschoreo voor het podium te doen tijdens een optreden. (er waren toch geen toeschouwers)
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef henkde_j het volgende:
De zanger van de Memphis Maniacs worstelt zich door de menigte om bij het glazen huis te komen.
Nee, denk het niet... EJ staat (iig bij mij) niet bekend om het hebben van een enorm opgeblazen egoquote:
Blijft een geniale faal actie dat Serieuzzz Livequote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 'ik' is niet TS?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, denk het niet... EJ staat (iig bij mij) niet bekend om het hebben van een enorm opgeblazen ego
En dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gaan er hier nog mensen wachten tot 3u?
Klok terugzettenquote:
Het is 'mijn ego en ik'quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Evertjan het volgende:
ik en mijn ego! Mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!
Het is 2u.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Evertjan het volgende:
wat zeggen ze dan om 03.00 op de radio met het nieuws?
Dat het 3:00u isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Evertjan het volgende:
wat zeggen ze dan om 03.00 op de radio met het nieuws?
Pa dumm TSSSquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat mijn klok staan. Anders weet ik niet meer waar ik 'm gelaten heb
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
Even tussendoor:
Wat een plaat blijft het toch![]()
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.quote:
Ik heb geen lijstje dus dat weet ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen lijstje dus dat weet ik niet.
Denk het niet, al zal het me ook niets verbazen als ik dan toch nog op ben...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gaan er hier nog mensen wachten tot 3u?
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt alquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk het niet, al zal het me ook niets verbazen als ik dan toch nog op ben...
Eerste gaapjes!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt al
Hier net ook al, dus ben alvast naar bed verhuisdquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt al
Lijstjes met wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.
Klik nou maar gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Naam zegt me zo niets, en ik ben niet zo van het klikken
Die moet je gewoon kennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Naam zegt me zo niets, en ik ben niet zo van het klikken
Nee iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg van zwaar relaxte muziek altijd van die semi-filosofische-de hele nacht lang over de diepe dingen des levens lullen-buien. Schiet ook niet op als je alleen bent
Op CC is nu die aflevering van Family Guy over Surfin' birdquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
Hier boven stond de radio nog aan, maar ik vind het nu wel vrij eentonig weer hoor.
Dat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Op CC is nu die aflevering van Family Guy over Surfin' bird![]()
Gebruiken ze bij Stenders ook nog wel eens
Nog nooit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een aflevering gezien
Je moet ervan houden, bij vlagen enorm flauw... Ik vind het geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een aflevering gezien
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope. Iig niet een hele, misschien een paar korte stukjes toevallig. Ooit.
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]Als het Family Guy-weekend is op CC, kom ik niet meer van de bank af, hoe vaak ik ze ook al gezien heb
Idem hier, kan ze ook erg vaak zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]Als het Family Guy-weekend is op CC, kom ik niet meer van de bank af, hoe vaak ik ze ook al gezien heb
14quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zit.
Oh, dat weet ik ook niet hoor, meestal zap ik net zo lang tot ik bij de zender ben die ik wil zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zit.
Ah, ik vroeg me al af wat je met zithoek bedoelde, vandaar dat ik quotte, maar hij veranderde em mee bij mijquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat je met zithoek bedoelde, vandaar dat ik quotte, maar hij veranderde em mee bij mijDe verwarring was groot
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef CindieY het volgende:
Lekker onder de warme dekens, dus welterusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef CindieY het volgende:
Lekker onder de warme dekens, dus welterusten
Idem hier, schrok net al wakker op de bankquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pitten, 3u wordt me iets te laat.
Was weer gezellig![]()
![]()
Trusten![]()
.
twitter:eddyzoey twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:10:51Morgan Freeman. Héld. Overleden. RIP. Raar toch da'k sommige mensen 'n soort onsterfelijkheid toedicht, but after all, we're just people... reageer retweet
twitter:hulshofbart twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:04:16En op NGC gaat Megafactories nu gewoon door. Grap van een stagiare of ? #friso
reageer retweet
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:44:50Het bericht van NGC dat Prins Friso overlijden zou zijn is NIET WAAR! reageer retweet
Dan heeft je stream een goede smaakquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:44 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heeft mijn stream het gewoon niet zo op Annemieke. Zit ie weer te haperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Timur zal nog wel aan t roken zijnquote:
ik zing al mee....quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga het nog een goede track vinden ook he.
vast wel, maar ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
wil er iemand bij me komen schoonmaken??
Nee, mag zo weer naar het werkquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
wil er iemand bij me komen schoonmaken??
blegh, das ook niet leukquote:
Neu, ook niet zoveel zin in... Maar goed, morgen, dinsdag en komend weekend weer vrijquote:
Jeujquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ook niet zoveel zin in... Maar goed, morgen, dinsdag en komend weekend weer vrij
zou het niet volhouden van die ''rare'' werkwekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ook niet zoveel zin in... Maar goed, morgen, dinsdag en komend weekend weer vrij
wen je aan, heb het ook een tijd gehad toen ik callcenteragent was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou het niet volhouden van die ''rare'' werkweken
Loop ook vrij vaak op m'n tenen om alles vol te kunnen houden. Vooral omdat ik er ook school bij heb, dat maakt het soms lastigquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou het niet volhouden van die ''rare'' werkweken
Vind het altijd knap hoe jij dat volhoud. Ik ga niet voor niets langer door, ik heb de bodem al eens hard geraaktquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Loop ook vrij vaak op m'n tenen om alles vol te kunnen houden. Vooral omdat ik er ook school bij heb, dat maakt het soms lastig![]()
Sociaal leven bouw ik wel weer op na juli
of je ja gaat zeggen?? sinds wanneer werk je in een bakkerij/lunchroom in Limburgquote:
Over de uitslag, wijsneus. Als ie haar al zowat moet overhalen om haar nummer te krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of je ja gaat zeggen?? sinds wanneer werk je in een bakkerij/lunchroom in Limburg?
ik denk ook niet dat het iets wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over de uitslag, wijsneus. Als ie haar al zowat moet overhalen om haar nummer te krijgen
Ah ja, de bodem... Raak ik vrij veelquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind het altijd knap hoe jij dat volhoud. Ik ga niet voor niets langer door, ik heb de bodem al eens hard geraakt
we gaan lekker oet ètuh!quote:
ik ken alleen die reclames en die vind ik zo kut dat ik zijn show niet hoef te zien. doet me denken aan Rayman is laat en daar vind/vond ik ook geen reet aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die de Dino Show een enorm schreeuwerige en tenenkrommend programma vind? Alleen die reclames al
Nope, je bent niet de enige...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige die de Dino Show een enorm schreeuwerige en tenenkrommend programma vind? Alleen die reclames al
Je bent zeker niet de enige. Voor mij een chronisch wegzapmoment...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat dus, ik ken ook alleen de reclames maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken alleen die reclames en die vind ik zo kut dat ik zijn show niet hoef te zien. doet me denken aan Rayman is laat en daar vind/vond ik ook geen reet aan.
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken alleen die reclames en die vind ik zo kut dat ik zijn show niet hoef te zien. doet me denken aan Rayman is laat en daar vind/vond ik ook geen reet aan.
krijg al jeuk als ik die presentator op beeld ziequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
aan je piemel? dat betekent dat je verliefd op hem bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
krijg al jeuk als ik die presentator op beeld zie
quote:
ik moet wel lachen om Tjibbe en ik vind het hilarisch als Domientje gepest wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik luister vaak naar Ekstra Weekend en kijk het daarna terug op Youtube. Maar wat is die Domien snel op zijn pikkie getrapt en wat is Tjibbe totaal niet grappig!
Ik denk het. In een video van Ekstra Weekend waar Anita Witzier komt...meteen katten en als een huilend gepest jongetje zitten als Anita van zich af bijt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
Domien is een nerd en is vroeger veel gepest misschienKan er daardoor misschien niet zo goed teg0n?
Het is wel erg stil zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
Voetbalwedstrijden![]()
![]()
Geen kind meer aan de mensen hier
Hier in het topic jammer genoeg wel, ja... Maar voor m'n werk vind ik het wel heerlijk zo, die rustquote:
Ohja, tuurlijk, je bent aan het werkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het topic jammer genoeg wel, ja... Maar voor m'n werk vind ik het wel heerlijk zo, die rust
PEC Zwollequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
Voetbalwedstrijden![]()
![]()
Geen kind meer aan de mensen hier
PEC. Als je dat in je clubnaam hebt staan gelijk met PEK en veren besmeuren.quote:
De nummers op het vorige album waren ook prima te pruimen. Plage lijkt totaal niet op hun andere nummersquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Wow, de nieuwe Crystal Fighters. Heeel wat anders dan Plage. Gelukkig.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Haha de Eredivisie.
Ik noem het altijd de lol kansloze ploegen who gives a shit divisie :d
Hoi!
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef henkde_j het volgende:
Denk je The Clash te horen. Nee One Direction![]()
Ik heb nooit iets tegen hem gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
Bespeur ik hier groeiende affectie voor onze Bart?
Ja, chocoladequote:
ah, mijn collega kwam ook al met die vergelijkingquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef henkde_j het volgende:
Denk je The Clash te horen. Nee One Direction![]()
Alleen de intro hequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, mijn collega kwam ook al met die vergelijkinger zijn er dus meer die het horen
Is op 3FM ook al een keer langs gekomen dacht ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, mijn collega kwam ook al met die vergelijkinger zijn er dus meer die het horen
mwoah...het refreintje lijkt ook vrij aardig.....quote:
tissue!quote:
Ik had echt een compleet ander beeld van haarquote:
Van die harde krakelingen van het AH-huismerk. Met erg veel suiker *springspring*quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die harde krakelingen van het AH-huismerk. Met erg veel suiker *springspring*
voor mij de eerste keer teveel vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef CindieY het volgende:
Echt al de derde keer vandaag dat ik em hoor
Let's go crazy crazy crazy till we see the sun!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor mij de eerste keer teveel vandaag
Ik ook ja, het wordt een beetje tragischquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef CindieY het volgende:
Echt al de derde keer vandaag dat ik em hoor
wordt een lange nacht danquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Let's go crazy crazy crazy till we see the sun!
Typisch zondag ook, de enige dag dat de radio de hele dag aanstaat en ik het vaak nog de hele dag echt hoor ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook ja, het wordt een beetje tragisch.
Ik denk dat de radio dan maar een weekje overslaquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef themauster het volgende:
Zou 3FM kaartje mogen weggeven voor One Direction? Mijn nichtje is een ''directioner'' en die vertelde dat ze hun tour morgen aankondigen met een concert in NL.
twitter:rudymackay twitterde op zondag 28-10-2012 om 18:08:42Even eten, slapen, en dan naar Q. Oh wacht, dat zouden we stilhouden. reageer retweet
ik hoop het! ik ga bellen en smsen als een malle! en dan bij die concerten tegen de leuke 18+meisjes zeggen dat ik een achterneef van de buurvrouw van de postbode van die ene zanger ben!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef themauster het volgende:
Zou 3FM kaartje mogen weggeven voor One Direction? Mijn nichtje is een ''directioner'' en die vertelde dat ze hun tour morgen aankondigen met een concert in NL.
t zou nog sneuer zijn als seks van beide de hobby is, maar dat ze dat nooit samen doen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Wa's dat nou weer voor sneue sms? "Onze gezamenlijke hobby is seks."
waarschijnlijk van iemand in de categorie 'ik en mijn rechterhand'quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Prima hobby.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Maar daar is eigenlijk geen ruk aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk van iemand in de categorie 'ik en mijn rechterhand'
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar is eigenlijk geen ruk aan
een zaaddodende hobby iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherp...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enorme dooddoener.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje![]()
![]()
![]()
zo, nu ga ik bzv kijken. hoop dat Bert veel in beeld komt
wat? bzv kijken? och...quote:
Nou, dat met stip bovenaan inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? bzv kijken? och...
hier, om je op te vrolijken:
ow, die zin over dat puzzelen vond je sneu? en bzv en one direction.....mocht ik nog enige achting bij jou hebben zal die nu wel flink gedaald zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat met stip bovenaan inderdaad
Achja, ik zat laatst 'Samen single' te kijken op Net 5, dat was toch wel het toppunt van m'n eigen sneuiigheidquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, die zin over dat puzzelen vond je sneu? en bzv en one direction.....mocht ik nog enige achting bij jou hebben zal die nu wel flink gedaald zijn..
en nu begint bzv echt!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Achja, ik zat laatst 'Samen single' te kijken op Net 5, dat was toch wel het toppunt van m'n eigen sneuiigheidVooral de neigingen om 'zóóó herkenbaar' naar de tv te roepen
Doe maar niet inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik ga dat programma maar niet terugkijken...
Spelen jullie tegen elkaar of met elkaar tegen twee anderen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Samen tennissen en dat gaat nog wonderbaarlijk goed
Daar durfde ik met m'n ex niet meer over te beginnen... Ik kon via een vroegere werkgever goedkoop een paar fietsen aanschaffen, dat moesten zelfs persé 2 verschillende fietsen worden. Omdat hij toch echt alles behalve burgerlijk wilde overkomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef CindieY het volgende:
Gezamenlijke hobby's hebben is tof trouwens, als je maar niet opeens alles samen doet. Vraag me af hoeveel meer er nog over het onderwerp te zeggen is
beide. Maar met elkaar vormt het grootste risicoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spelen jullie tegen elkaar of met elkaar tegen twee anderen?
M'n serieuze relaties waren te vroeg om me daar druk over te hoeven makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar durfde ik met m'n ex niet meer over te beginnen... Ik kon via een vroegere werkgever goedkoop een paar fietsen aanschaffen, dat moesten zelfs persé 2 verschillende fietsen worden. Omdat hij toch echt alles behalve burgerlijk wilde overkomen
Dat lijkt me het lastige aan samen een sport doen, er zit altijd iets competitiefs in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
beide. Maar met elkaar vormt het grootste risico
en ik ben bloedfanatiek en wil altijd winnen. En als dat niet gaat begin ik te mopperenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n serieuze relaties waren te vroeg om me daar druk over te hoeven maken
[..]
Dat lijkt me het lastige aan samen een sport doen, er zit altijd iets competitiefs in.
Nog ergerquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik ben bloedfanatiek en wil altijd winnen. En als dat niet gaat begin ik te mopperen
Unionquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar durfde ik met m'n ex niet meer over te beginnen... Ik kon via een vroegere werkgever goedkoop een paar fietsen aanschaffen, dat moesten zelfs persé 2 verschillende fietsen worden. Omdat hij toch echt alles behalve burgerlijk wilde overkomen
Neuh, niet alles, maar als ik met iemand een filmpje kan kijken en muziek luisteren, dan maak je mij al heel gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
Trouwens; ik vind het helemaal niet meer zo belangrijk om van alles samen te doen, heb liever een vent die ook nog zijn eigen leven met hobbies en vrienden heeft
Correctemundo!quote:
Ik heb ook wel van die exen gehad die je constant in alles van hun leven willen betrekken. Op mijn leeftijd is dat gewoon gruwelijk irritant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
Trouwens; ik vind het helemaal niet meer zo belangrijk om van alles samen te doen, heb liever een vent die ook nog zijn eigen leven met hobbies en vrienden heeft
Precies!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, niet alles, maar als ik met iemand een filmpje kan kijken en muziek luisteren, dan maak je mij al heel gelukkig
Doet me er overigens aan denken dat ik laatst een date had met een kerel die zich naar mijn hobby's probeerde te praten, tot ik em vragen begon te stellen. Genant tot en met
Hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel van die exen gehad die je constant in alles van hun leven willen betrekken. Op mijn leeftijd is dat gewoon gruwelijk irritant.
Ik moet om 4 uur in Breda zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over werk hebben? M'n wekker gaat om 5.30 morgenochtend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben aan het werk. Kan morgenvroeg lekker uitslapenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over werk hebben? M'n wekker gaat om 5.30 morgenochtend...
Ja, dat, verschrikkelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!![]()
Chanant inderdaad... Ook wel eens iets soortgelijks gehad. Kreeg je gesprekken van ondergaande strekking:
Ik "ik hou van de kleur rood"
Hij "geweldige kleur, dat maakt mijn dag!1"
Ik: "eigenlijk vind ik blauw nog mooier en rood helemaal niet zo mooi..."
Hij: "oh nee, rood is ook lang niet zo mooi als blauw, Blauw!!11einz!"
![]()
![]()
19. Ik vind het gruwelijk irritant dan als je nauwelijks momenten voor elkaar hebt.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur in Breda zijn.dat is te overzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
tnx voor het medelevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Kan morgenvroeg lekker uitslapen![]()
Ik zag een paar dagen geleden een vrachtwagen van Union, met een een of andere vage plaats achterop ipv Nieuwleusenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Correctemundo!![]()
Verlang er vaak naar terug... Vaste tijden, weinig verantwoordelijkheden en veel ouwehoeren tegen een goed loon
Heb het hele weekend gewerkt, terwijl ieder ander mens zo'n beetje vrij was. Leeft ook niemand met mij meequote:
Ik woensdag, want half 10 tentamens. Voor de rest tm 10 november niet vroeg op staanquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
Ik hoef alleen donderdag vroeg opEn zaterdag ook, voor mijn doen.
Klopt, ze hebben volgens mij een kantoorpand in het westen. Ze worden nog gemaakt in Ommenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden een vrachtwagen van Union, met een een of andere vage plaats achterop ipv Nieuwleusen.
Unionquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden een vrachtwagen van Union, met een een of andere vage plaats achterop ipv Nieuwleusen.
met jou? Ik altijd!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb het hele weekend gewerkt, terwijl ieder ander mens zo'n beetje vrij was. Leeft ook niemand met mij mee
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Union![]()
Had ik een fiets gewonnen, bleek die roze te wezen
Heb ik pas 8 november. Om half 1 's middags. Half 10 is beter wat dat betreft, hoef je niet zo de hele ochtend te stressen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik woensdag, want half 10 tentamens. Voor de rest tm 10 november niet vroeg op staan.
Oh ja, jij bent altijd aardig tegen mijquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Union![]()
Had ik een fiets gewonnen, bleek die roze te wezen
Heel stom, maar daar was ik echt verdrietig van...quote:
je mag ook gewoon over me dromen rond die tijd hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent altijd aardig tegen mij![]()
Goed, ik zal morgenochtend de wekker zetten en even aan je denken, oké?
Ik was het nietquote:
Oh dank je! Dat scheelt weer een gebroken nachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je mag ook gewoon over me dromen rond die tijd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |