Ligt ook wel aan de ligging he, in de randstad is de sfeer toch anders dan daarbuiten, en ook het plein waar t gebeurd is erg belangrijk. Den Haag was m.i. qua publiek en locatie de saaiste editie. Leiden was best gezellig en druk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef alors het volgende: Volgens mij was Leiden ook wel de saaiste SR van de afgelopen tijd. In Groningen was het echt supergezellig en sfeervol in de hele stad.
Ja Den Haag was ook sneu ja, terwijl daar juist de leukste dj combinatie ooit in zat wmb. Ik denk dat mensen uit de Randstad toch erg verwend zijn qua evenementen en mensen daarbuiten vinden het veel specialer dat zoiets bij hun in de buurt komt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de ligging he, in de randstad is de sfeer toch anders dan daarbuiten, en ook het plein waar t gebeurd is erg belangrijk. Den Haag was m.i. qua publiek en locatie de saaiste editie. Leiden was best gezellig en druk.
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de djquote:
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de dj
Ik luister niet hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig druk, gezien het tijdstip, de dag en de dj
Geeft niet toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet hoorKwam gewoon even binnenvallen..
Ik ook niet meer, hang languit op de bank met m'n tablet naar de Bundy's te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet hoorKwam gewoon even binnenvallen..
Ik luister ondertussen Club Sunrise van 6 februari 2011quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
Zijn Pino en ik de enigen die nog luisteren?
Dat is aan jou ook wel toevertrouwdquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
Ik ben dus de enige nogAchja, stuiter ik in m'n eentje wel verder
Jupquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, iemand die me langer dan vandaag kent
Had wel gezien dat je een quote deed, had alleen niet verwacht dat je daar nog een melding van zou krijgenquote:
Ah, weer eens proberen om weggestuurd te wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb veel zin in een nieuwe editie van Serieuzzzz Live
Ik zie dat plaatje nog voor me, iets van: 'De zanger van bandje X baant zich een weg door de menigte' en dan zo'n screencap van een podium zonder publiek ervoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, weer eens proberen om weggestuurd te worden![]()
(na met z'n 4en een fietsschoreo voor het podium te doen tijdens een optreden. (er waren toch geen toeschouwers)
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef henkde_j het volgende:
De zanger van de Memphis Maniacs worstelt zich door de menigte om bij het glazen huis te komen.
Nee, denk het niet... EJ staat (iig bij mij) niet bekend om het hebben van een enorm opgeblazen egoquote:
Blijft een geniale faal actie dat Serieuzzz Livequote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 'ik' is niet TS?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, denk het niet... EJ staat (iig bij mij) niet bekend om het hebben van een enorm opgeblazen ego
En dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gaan er hier nog mensen wachten tot 3u?
Klok terugzettenquote:
Het is 'mijn ego en ik'quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Evertjan het volgende:
ik en mijn ego! Mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!
Het is 2u.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Evertjan het volgende:
wat zeggen ze dan om 03.00 op de radio met het nieuws?
Dat het 3:00u isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Evertjan het volgende:
wat zeggen ze dan om 03.00 op de radio met het nieuws?
Pa dumm TSSSquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat mijn klok staan. Anders weet ik niet meer waar ik 'm gelaten heb
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
Even tussendoor:
Wat een plaat blijft het toch![]()
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.quote:
Ik heb geen lijstje dus dat weet ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen lijstje dus dat weet ik niet.
Denk het niet, al zal het me ook niets verbazen als ik dan toch nog op ben...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gaan er hier nog mensen wachten tot 3u?
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt alquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk het niet, al zal het me ook niets verbazen als ik dan toch nog op ben...
Eerste gaapjes!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt al
Hier net ook al, dus ben alvast naar bed verhuisdquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik ben m'n stuitergehalte wat omlaag aan het brengen met relaxte muziek. Het eerste gaapje komt al
Lijstjes met wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch wel één die hoog in m'n persoonlijke lijstjes staat.
Klik nou maar gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Naam zegt me zo niets, en ik ben niet zo van het klikken
Die moet je gewoon kennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Naam zegt me zo niets, en ik ben niet zo van het klikken
Nee iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg van zwaar relaxte muziek altijd van die semi-filosofische-de hele nacht lang over de diepe dingen des levens lullen-buien. Schiet ook niet op als je alleen bent
Op CC is nu die aflevering van Family Guy over Surfin' birdquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
Hier boven stond de radio nog aan, maar ik vind het nu wel vrij eentonig weer hoor.
Dat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Op CC is nu die aflevering van Family Guy over Surfin' bird![]()
Gebruiken ze bij Stenders ook nog wel eens
Nog nooit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een aflevering gezien
Je moet ervan houden, bij vlagen enorm flauw... Ik vind het geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een aflevering gezien
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope. Iig niet een hele, misschien een paar korte stukjes toevallig. Ooit.
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]Als het Family Guy-weekend is op CC, kom ik niet meer van de bank af, hoe vaak ik ze ook al gezien heb
Idem hier, kan ze ook erg vaak zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]Als het Family Guy-weekend is op CC, kom ik niet meer van de bank af, hoe vaak ik ze ook al gezien heb
14quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zit.
Oh, dat weet ik ook niet hoor, meestal zap ik net zo lang tot ik bij de zender ben die ik wil zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar ComedyCentral, weet niet eens onder welke zender dat zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |