PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Klopt ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem qua inhoud wel veel bijbrengen dan wat je normaal in VI te horen krijgt
Is ook, het was gewoon een top uitzending. Ging genoeg over voetbal maar zat ook veel leuke onzin tussen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem qua inhoud wel veel bijbrengen dan wat je normaal in VI te horen krijgt
Kieft lult ook maar wat, tijdens het commenteren op Sport1 hoor ik ook nooit iets zinnigs uit hem komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik in de lapo zei, ik heb liever Kieft daar zitten dan die afkoopsom
Haten op @AAD300quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik in de lapo zei, ik heb liever Kieft daar zitten dan die afkoopsom
Best wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Goed, nogmaals. Fapvoer voor Rijst.
Wel knap dat je nog de halve marathon loopt op die leeftijd hoor. Hoe hij het loopt en hoe het eruit zag was welquote:
Hij doet me weleens aan jou denken, alleen heb jij het alleen als je moet lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kieft lult ook maar wat, tijdens het commenteren op Sport1 hoor ik ook nooit iets zinnigs uit hem komen
Echt hard hequote:
Ik val ervan in slaap.quote:
Wilshere en Sagnaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Goedemiddag!
Net op tijd thuis van werk
Eey ik lul nooit iets itt tot jou als je dronken bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij doet me weleens aan jou denken, alleen heb jij het alleen als je moet lachen
lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik ben echt hilarisch.
^ Fapvoer voor Rijst.
Je ademhalingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik lul nooit iets itt tot jou als je dronken bent
Die kut mic zit telkens in de mondquote:
Je mag ook wel gewoon trui zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hier schijnt het zonnetje lekker.
Ik zit wel met een jogging broek en een hoodie aan,want het is totaal niet warm.
Jonguh, deze nigga woont in da hood, niet in du noorden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon trui zeggen
Zolang je me uitlacht en niet toelacht vind ik allemaal mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kut mic zit telkens in de mondOm Mathijs kan ik altijd wel lachen hahahahaha
Je hebt toch verschillende truien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
en om mij nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kut mic zit telkens in de mondOm Mathijs kan ik altijd wel lachen hahahahaha
Ik woon gewoon in het zuiden van mijn dorp hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jonguh, deze nigga woont in da hood, niet in du noorden.
Ik ging al out na de eerste 10 seconden. Die kop van die gast.quote:
Ik heb een van 20 euro maar de enige die ik alleen maar hoor altijd zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie bij de xbox en ps3 de standaard headsets of gebruiken jullie andere headsets om te praten?
Nee , naja somsquote:
Standaard , we zijn geen rijke tatta'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie bij de xbox en ps3 de standaard headsets of gebruiken jullie andere headsets om te praten?
Het is ook alleen maar instrumentaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ging al out na de eerste 10 seconden. Die kop van die gast.
En als je dan het zuiden als middelpunt neemt woon je dan in het zuiden van het zuiden of in het noorden van het zuiden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in het zuiden van mijn dorp hoor.
Gewoon zuid-noord allez
Ik heb die officiële bluetooth van Sony zelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb deze grote jongonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
In het oost-westen denk ik. Maar het verschilt per jaar. Als pinksteren en pasen tegelijk vallen dan ook wel eens het zuid-noord-noord-zuiden. En anders niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En als je dan het zuiden als middelpunt neemt woon je dan in het zuiden van het zuiden of in het noorden van het zuiden?
Ah oke. Is dat de centrum of het periferie van je dorp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het oost-westen denk ik. Maar het verschilt per jaar. Als pinksteren en pasen tegelijk vallen dan ook wel eens het zuid-noord-noord-zuiden. En anders niet.
Niet de periferie. Alleen de rijke tata's hebben hier hun cribs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Is dat de centrum of het periferie van je dorp?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
VDM je neefje stuurde me net een berichtje. Hij zei HEY lang niet meer gezien.
Ik zei: Ik zie nooit wat!
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zit sinds een maand of 4 weer achter de xbox
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?
Nee, hij is geenzins een corpulente jongeman.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?
Arme jongen. FIfa 13 is toch echt bij uitstek de aller allerslechtste Fifa editie die ik heb gespeeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zit sinds een maand of 4 weer achter de xbox
Fifa 13 heeft hij net gekocht.
Woont 'ie nog in China dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
VDM je neefje stuurde me net een berichtje. Hij zei HEY lang niet meer gezien.
Ik zei: Ik zie nooit wat!
Kijk edit dan, zaadbekquote:
Het is een vest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, geitenbreier. U bakt er geen ene iets vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:02 schreef quer het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER....
Heb ik eindelijk de finale gehaald van een tournament, scoort hij bij de verlening aan het eind 120e min waardoor er penalties komen. en daar faal ik hard in![]()
en je raad het.... verloren![]()
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:02 schreef quer het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER....
Heb ik eindelijk de finale gehaald van een tournament, scoort hij bij de verlening aan het eind 120e min waardoor er penalties komen. en daar faal ik hard in![]()
en je raad het.... verloren![]()
Ik ben wel een ferme jongemanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens Rijst, meteen op FOK! zetten in plaats van gewoon antwoord te geven
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, geitenbreier. U bakt er geen ene iets van
en de prijs was een goud spelers pakket... dus misschien messi misgelopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.
Geld lenen kost geld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Ik dacht dat je net zoals mij altijd een grapje maakte. Je voetbalt toch?
Hij is scheids, beetje a la Rene Temmink.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Amateurvoetballers hebben altijd een best hoog vetpercentage. DIt neemt toe hoe lager het niveauquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Ja je maakt wel een grapje, ouwe vetzak!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo ben
Kom dan eens uit je bed en ga bewegen, vette bowlingbal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo ben
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
Nee, het is een overal. GS is net terug van het katoenplukken
Dat is gewoon een truiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een hoodie vuile dikke.
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens Rijst, meteen op FOK! zetten in plaats van gewoon antwoord te geven
Ik zie je hoofd niet, oooh wacht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil piano spelen alleen wil ik het niet leren. Klassieke muziek op de piano spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Beetje spijt dat ik een gitaar met stalen snaren heb gekocht. Die dingen doen best pijn aan je vingers als het koud is (ook als het niet koud is, maar dan wel wat minder).
hee kijk een trui.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil piano spelen alleen wil ik het niet leren. Klassieke muziek op de piano spelen
Nou en, geeft mooi effectquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Beetje spijt dat ik een gitaar met stalen snaren heb gekocht. Die dingen doen best pijn aan je vingers als het koud is (ook als het niet koud is, maar dan wel wat minder).
Inkoppertjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!
Dat is een hoodie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een trui
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Ik ben laks en speel amper, maar heb het deze week al 4x opgepakt voor een minuut of 5-10. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?
Wel aan zijn zwengel, maar om de gitaar te gaan bespelen met je genotstaafquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?
Doe ik ook weleens. Lekker tamperen op dat dingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel aan zijn zwengel, maar om de gitaar te gaan bespelen met je genotstaaf
Jij begon ermee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen 'we' er eigenlijk bij dat Marretje dik is? Ik vind hem alleen gezellig, maakt dat hem dik?
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voeringquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is een hoodie.
Dit ook
[ afbeelding ]
Ik wil niet gezellig zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen 'we' er eigenlijk bij dat Marretje dik is? Ik vind hem alleen gezellig, maakt dat hem dik?
Friesland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voering
Verfenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voering
Het is nog vakantiequote:
Ben je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil niet gezellig zijnik wil lief zijn.
Pertinent onwaar.quote:
\Gitaar doet het beter bij de sma's. Piano vind ik alleen mooier klinkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, snelle vingertjes. Gecreëerd achter de piano. Gewaardeerd door de dames
Ja dan kan het snel fout gaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
de F en de V zitten dicht bij elkaar en met die dikke vingers van steefie ...
Jammer dat je een piano niet zo makkelijk het strand op krijgt. Anders zou het leven er heel anders uit zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
\Gitaar doet het beter bij de sma's. Piano vind ik alleen mooier klinken
Kijk eens wat ik met mijn vingertje kan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, snelle vingertjes. Gecreëerd achter de piano. Gewaardeerd door de dames
Nee precikoes kasn iok niuks asan doienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dan kan het snel fout gaan natuurlijk!
Soms druk je dan wel eens 3 knopjes tegelijk in.
Daar kun je niets aan doen als je gewoon aan de zware kant bent.
De trek-eens-aan-mijn-vinger grap?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik met mijn vingertje kan. [ afbeelding ]
Keyboardje meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat je een piano niet zo makkelijk het strand op krijgt. Anders zou het leven er heel anders uit zien
Ik ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze sweater nu aan( Wel in het grijs
)
Swag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze sweater nu aan
Das gewoon een trui lulquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ik een oranje hoodie! Maar dan wel een niet zo zware!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
)
Dat zijn neppe gucci schoenen manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Swag.
Ik heb deze schoenen nu aan
[ afbeelding ]
Ik ook een oranje!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik een oranje hoodie! Maar dan wel een niet zo zware!
Bowlingschoenen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Swag.
Ik heb deze schoenen nu aan
[ afbeelding ]
Shit.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Snel omgekleed dan. Net was het nog Twinlife
Sweater net als dit ->quote:
Ik liegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net had je nog een Twinlife trui aan.
CSI.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net had je nog een Twinlife trui aan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Crewneckquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sweater net als dit ->
[ afbeelding ]
Heb ook een keyboard, maar dat haalt het niet bij mijn electrische pianoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keyboardje mee(keyboard klinkt ook van geen kant) Gewoon een piano
Ik wil later een vleugel in mijn huis hebben
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik loop gewoon naakt met oranje Airmax aan
Schoenen in huis dragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
Rijst gadverdamme.
Deze patta's nu aan.
[ afbeelding ]
Rot eens even gauw op man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een gif van zoenende vrouwen mag wel?
viese homofoobs hier kaulo gekknequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen enkele simpele liedjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook een keyboard, maar dat haalt het niet bij mijn electrische pianoSpeel je zelf ook dan?
Nee, ik wens geen onzedelijk gedrag in dit topic.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja mang, mijn sloffeng zijn kaduukquote:
Inderdaad, gewoon naar de Pallaz gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
haha al die homofoben hier![]()
Je hebt alleen zon afkeer tegen homo's als je nog twijfelt of je zelf wel op vrouwen valt en dus bang bent om naar de zogenaamde 'dark side' getrokken (woordgrapje) te worden.
Ja want jij geniet er wel van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Je hebt alleen zon afkeer tegen homo's als je nog twijfelt of je zelf wel op vrouwen valt en dus bang bent om naar de zogenaamde 'dark side' getrokken (woordgrapje) te worden.
Baasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die draag ik. Alleen is het witte dan donkerblauw.
Ik vind het gewoon een vies plaatje. Als ik daar behoefte aan heb, zoek ik het zelf wel op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Elke dag ben ik gewoon in een homo-bar hoor, zo zeker ben ik van mijn geaardheid, ik kan dus gerust tussen de homo's rondbanjeren zonder dat ik verlegenheid wordt gebracht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nee maar ik doe ook niet alsof ik dood ga als ik ernaar kijk. Jij bent schijnbaar zo bang dat je het misschien lekker zou kunnen vinden dat je er zelfs niet even snel overheen kan scrollen in dit topic.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want jij geniet er wel van.
Jij wilt gewoon lief gevonden wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke dag ben ik gewoon in een homo-bar hoor, zo zeker ben ik van mijn geaardheid, ik kan dus gerust tussen de homo's rondbanjeren zonder dat ik verlegenheid wordt gebracht.
Ik hou van vrouwen maar ik mag homo's niet. Zolang ze niet in de buurt komen is het primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Dus, is dat een :quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze draag ik trouwens op dit moment, nu we toch bezig zijn.
[ afbeelding ]
Je komt je bed niet eens uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke dag ben ik gewoon in een homo-bar hoor, zo zeker ben ik van mijn geaardheid, ik kan dus gerust tussen de homo's rondbanjeren zonder dat ik verlegenheid wordt gebracht.
Ik kan er best overheen scrollen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar ik doe ook niet alsof ik dood ga als ik ernaar kijk. Jij bent schijnbaar zo bang dat je het misschien lekker zou kunnen vinden dat je er zelfs niet even snel overheen kan scrollen in dit topic.
Wel de woede hier uiten aub.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede elftal gereed. PS3 kan aan. Over een uur woede
Ik hoef jou posts ook niet te zien, zegt niet dat je niet mag posten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan er best overheen scrollen.
Alleen niemand hier heeft er echt behoefte aan, en ik hoef het niet te zien.
je moet nog een LM>CAM en een RM>CAM kaartje kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met een vriendengroep deden wij altijd sinterklaas, geniale cadeau's altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ [url=https://static.prtst.net/asset-proxy/685eca45d90468c4748567b39602e730a324b649/687474703a2f2f6c68342e67677068742e636f6d2f5f4a5a345f376637474c6f632f53757370386435336338492f41414141414141414165382f47755464535674325550732f6361726579735f6d616e6b696e692e6a7067/http://lh4.ggpht.com/_JZ4(...)nkini.jpg]afbeelding[/url] ]
FF snel pica genomen van hoe ik er nu uitzie
Vervang clasie door IF strootman.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg niet de neiging om te gaan fappenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[ [url=https://static.prtst.net/asset-proxy/685eca45d90468c4748567b39602e730a324b649/687474703a2f2f6c68342e67677068742e636f6d2f5f4a5a345f376637474c6f632f53757370386435336338492f41414141414141414165382f47755464535674325550732f6361726579735f6d616e6b696e692e6a7067/http://lh4.ggpht.com/_JZ4(...)nkini.jpg]afbeelding[/url] ]
FF snel pica genomen van hoe ik er nu uitzie
Je blijft er wel op reageren de hele tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoef jou posts ook niet te zien, zegt niet dat je niet mag posten.
Jij denkt zeker dat iedere homo ter wereld jou eens even in je poepert wil nemen zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen maar ik mag homo's niet. Zolang ze niet in de buurt komen is het prima
Denk het niet. In sommige landen is het ook normaal dat vrienden hand in hand lopen maar als je dat in Nederland doet word je in elkaar geslagen (in Amsterdam volgens de verhalen althans).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is Giroud gay? Thorbieeeeeeeeeeeeeeeeee
Net zolang totdat hij enkel damschijven kan schijten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat iedere homo ter wereld jou eens even in je poepert wil nemen zeker?
Ja, lekker de tarrels terugduwen in een blanke mollige skieterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat iedere homo ter wereld jou eens even in je poepert wil nemen zeker?
Clasie voor Poulsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, in Frankrijk begroeten mensen elkaar zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet. In sommige landen is het ook normaal dat vrienden hand in hand lopen maar als je dat in Nederland doet word je in elkaar geslagen (in Amsterdam volgens de verhalen althans).
Ben jij een homo? (serieuze vraag!!!)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij homo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben jij een homo? (serieuze vraag!!!)
Ahum, jij hebt hier dingen gepost die vele malen onsmakelijker zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan er best overheen scrollen.
Alleen niemand hier heeft er echt behoefte aan, en ik hoef het niet te zien.
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vervang clasie door IF strootman.
Laat hem lekker in zijn eigen wereldje ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ahum, jij hebt hier dingen gepost die vele malen onsmakelijker zijn
Hoe kan het ook anders dat iedereen Ja doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Ben je homo
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hahaha dit jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat soort reacties zijn te idioot voor woorden hij mag zeker ook Marokkanen wel zolang ze maar niet in zijn buurt komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net zolang totdat hij enkel damschijven kan schijten.
Klopt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er mis met homo's?
Mijn beste vriend is homo en zijn piemel smaakt echt niet anders ofzo. [ afbeelding ]
Mijn beste vriend is homo en zijn piemel smaakt echt niet anders ofzo. [ afbeelding ]
Samequote:
75% is homo. Even de IP adressen opzoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Ben je homo?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee ik ben geen homo anders was ik wel voor Feyenoord tochh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben jij een homo? (serieuze vraag!!!)
Poep.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zit nu echt in een lachfase.
Ik moet om bijna elke post lachen.
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo anders was ik wel voor Feyenoord tochh?
VDM heeft met 7 proxies gestemdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
75% is homo. Even de IP adressen opzoeken.
Ik heb Ja gestemd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
75% is homo. Even de IP adressen opzoeken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
VDM heeft met 7 proxies gestemd
lolllquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
\\quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
VDM heeft met 7 proxies gestemd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Ja gestemd.
OH MY GAWD, GOTCHA!!!!
Beginnen we weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Moete ge hier komme, sgelequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
Mocht ik wel homo zijn, ben ik dan nog wel liev?
Nu is die niet meer leuk / minder leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je piemel niet anders smaakt.
Niet offtopic a.u.bquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja hoor, weer weet ik de finale niet te winnen. Ik snap niet hoe mensen zo'n geluk kunnen hebben dat de bal na een schot weer precies voor de voeten komt en dat ik de bal weg wil schieten maar dat gebeurt niet waardoor hij de bal erin kan lopen. Ik had dit makkelijk kunnen winnen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Check sig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus, die vriend waar ik het over had, die is dus wel echt bi. Wie wil mij aanraken. Intiem dus. Bij de pen0r.
quote:
Ok. Wie nog meer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
CLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBS
Heb mijn eredivisie team net meteen verkochtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Donequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef quer het volgende:
Topic nummero 300 al bijna, kunnen jullie mij ook toevoegen aan de op
Ps3 : Yade-ROFL
PAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn controller begint steeds vaker een eigen wil te krijgen.... soms flipt dat ding helemaal en als ik hem dan weer opnieuw aan doe dan werkt hij weer normaal. Meer mensen last van?
Ok, gedaanquote:
Pauperquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe gaat het met Arsenal Thorbie?
Hahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef BDIL het volgende:
IF Subotic in de making1-0 voor Dortmund gescoord
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, dat wordt 'm niet Toefjes.
Ik ga wel weer verder met mijn carrière, in 2 wedstrijden 4x gescoord.
nee want Luizquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef DannyDeko het volgende:
Zou dit een beetje spelen: http://www.futhead.com/fifa/squads/600517/#.UIvz5LTNrFI
Je gaat zo wel veel goals tegenkrijgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef DannyDeko het volgende:
Zou dit een beetje spelen: http://www.futhead.com/fifa/squads/600517/#.UIvz5LTNrFI
Wilshere speelt wel goed maar een doelpunt scoren is weer lastigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe gaat het met Arsenal Thorbie?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat zo wel veel goals tegenkrijgen
Shitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat zo wel veel goals tegenkrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |