In het oost-westen denk ik. Maar het verschilt per jaar. Als pinksteren en pasen tegelijk vallen dan ook wel eens het zuid-noord-noord-zuiden. En anders niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En als je dan het zuiden als middelpunt neemt woon je dan in het zuiden van het zuiden of in het noorden van het zuiden?
Ah oke. Is dat de centrum of het periferie van je dorp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het oost-westen denk ik. Maar het verschilt per jaar. Als pinksteren en pasen tegelijk vallen dan ook wel eens het zuid-noord-noord-zuiden. En anders niet.
Niet de periferie. Alleen de rijke tata's hebben hier hun cribs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Is dat de centrum of het periferie van je dorp?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
VDM je neefje stuurde me net een berichtje. Hij zei HEY lang niet meer gezien.
Ik zei: Ik zie nooit wat!
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zit sinds een maand of 4 weer achter de xbox
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?
Nee, hij is geenzins een corpulente jongeman.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is hij ook zo 'fors' gebouwd als jou?
Arme jongen. FIfa 13 is toch echt bij uitstek de aller allerslechtste Fifa editie die ik heb gespeeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zit sinds een maand of 4 weer achter de xbox
Fifa 13 heeft hij net gekocht.
Woont 'ie nog in China dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
VDM je neefje stuurde me net een berichtje. Hij zei HEY lang niet meer gezien.
Ik zei: Ik zie nooit wat!
Kijk edit dan, zaadbekquote:
Het is een vest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon trui zeggen
Haha, geitenbreier. U bakt er geen ene iets vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:02 schreef quer het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER....
Heb ik eindelijk de finale gehaald van een tournament, scoort hij bij de verlening aan het eind 120e min waardoor er penalties komen. en daar faal ik hard in![]()
en je raad het.... verloren![]()
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:02 schreef quer het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER....
Heb ik eindelijk de finale gehaald van een tournament, scoort hij bij de verlening aan het eind 120e min waardoor er penalties komen. en daar faal ik hard in![]()
en je raad het.... verloren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |