Je ademhalingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey ik lul nooit iets itt tot jou als je dronken bent
Die kut mic zit telkens in de mondquote:
Je mag ook wel gewoon trui zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hier schijnt het zonnetje lekker.
Ik zit wel met een jogging broek en een hoodie aan,want het is totaal niet warm.
Jonguh, deze nigga woont in da hood, niet in du noorden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon trui zeggen
Zolang je me uitlacht en niet toelacht vind ik allemaal mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kut mic zit telkens in de mondOm Mathijs kan ik altijd wel lachen hahahahaha
Je hebt toch verschillende truien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon trui zeggen
en om mij nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die kut mic zit telkens in de mondOm Mathijs kan ik altijd wel lachen hahahahaha
Ik woon gewoon in het zuiden van mijn dorp hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jonguh, deze nigga woont in da hood, niet in du noorden.
Ik ging al out na de eerste 10 seconden. Die kop van die gast.quote:
Ik heb een van 20 euro maar de enige die ik alleen maar hoor altijd zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie bij de xbox en ps3 de standaard headsets of gebruiken jullie andere headsets om te praten?
Nee , naja somsquote:
Standaard , we zijn geen rijke tatta'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie bij de xbox en ps3 de standaard headsets of gebruiken jullie andere headsets om te praten?
Het is ook alleen maar instrumentaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ging al out na de eerste 10 seconden. Die kop van die gast.
En als je dan het zuiden als middelpunt neemt woon je dan in het zuiden van het zuiden of in het noorden van het zuiden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik woon gewoon in het zuiden van mijn dorp hoor.
Gewoon zuid-noord allez
Ik heb die officiële bluetooth van Sony zelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb deze grote jongonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |