Beginnen we weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik ben geen homo anders was ik wel voor Feyenoord tochh?
quote:
Moete ge hier komme, sgelequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
Mocht ik wel homo zijn, ben ik dan nog wel liev?
Nu is die niet meer leuk / minder leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je piemel niet anders smaakt.
Niet offtopic a.u.bquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja hoor, weer weet ik de finale niet te winnen. Ik snap niet hoe mensen zo'n geluk kunnen hebben dat de bal na een schot weer precies voor de voeten komt en dat ik de bal weg wil schieten maar dat gebeurt niet waardoor hij de bal erin kan lopen. Ik had dit makkelijk kunnen winnen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
haha al die homofoben hier![]()
Je hebt alleen zon afkeer tegen homo's als je nog twijfelt of je zelf wel op vrouwen valt en dus bang bent om naar de zogenaamde 'dark side' getrokken (woordgrapje) te worden.
Check sig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus, die vriend waar ik het over had, die is dus wel echt bi. Wie wil mij aanraken. Intiem dus. Bij de pen0r.
quote:
Ok. Wie nog meer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
CLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBSCLUBS
Heb mijn eredivisie team net meteen verkochtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede elftal gereed. PS3 kan aan. Over een uur woede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |