Laat ze lekker. 'Vmbo' schrijf je trouwens met kleine letters – zou je wel mogen weten als niet-vmbo'er.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruiken.VMBO'erts.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ze lekker. 'Vmbo' schrijf je trouwens met kleine letters – zou je wel mogen weten als niet-vmbo'er.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Laat ze lekker. 'Vmbo' schrijf je trouwens met kleine letters – zou je wel mogen weten als niet-vmbo'er.
Dat zijn geen handicaps manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ADHD(zeer mild), Gilles de la Tourette.
Autisme verwante stoornissen. We hebben nog maar 1 iemand gehad met down in het team. Was wel prachtig altijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn geen handicaps manEen kennis van ons heeft ook tourette maar die speelt niet bij de G's hoor
De hele bende onder te kwijlen zekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Autisme verwante stoornissen. We hebben nog maar 1 iemand gehad met down in het team. Was wel prachtig altijd.
Een downy team, dat lijkt me echt prachtig. Die mensen zijn altijd blij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Autisme verwante stoornissen. We hebben nog maar 1 iemand gehad met down in het team. Was wel prachtig altijd.
Nee, de hele tijd bij de goal van de tegenstander staan en als hij scoorde met zijn vingertje ssst naar zijn moeder doen. Bwhehehe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
De hele bende onder te kwijlen zeker![]()
Manolev was in vorm!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond gisteren die gehandicapte bij VI wel echt een koning![]()
![]()
Ik ga m'n clubnaam veranderen naar FC DOWNY.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een downy team, dat lijkt me echt prachtig. Die mensen zijn altijd blij.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vond gisteren die gehandicapte bij VI wel echt een koning![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas inderdaad
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas inderdaad
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:44 schreef NumberSeven het volgende:
klopt het dat je in fifa13 bijna geen ruimte/tijd krijgt om skillmoves effectief te gebruiken?
21 = 5quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Die zat te oreren alsof hij Louis van Gaal de tweede was.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Met school moest ik eens wat gehandicapten in een rolstoel rondduwen.
een 'kersttocht' .
Ik was echt bang op sommige momenten.
quote:
Ik vond hem qua inhoud wel veel bijbrengen dan wat je normaal in VI te horen krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Die zat te oreren alsof hij Louis van Gaal de tweede was.
Gignacquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |