OOOOOOOOO DAYUM!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan altijd naar Feyenoord? OH SNAP YEAH MOFO YOLO W/E
Amateurvoetbal is geen flikker aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Flikker op man, prachtig is dat. Stadderby's, lekker dichtbij met de 45 km/h auto rijden naar clubs die dichtbij zitten. Mooi joh, om dat te volgen. Vorig seizoen de hele play-offs meegemaakt. Van bijna degradatie naar promotie.
Nog nooit gedaan, sorryquote:
Jij snapt niets van voetbal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amateurvoetbal is geen flikker aan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amateurvoetbal is geen flikker aan.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan altijd naar Feyenoord? OH SNAP YEAH MOFO YOLO W/E
45km/h auto? Ô.ôquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Flikker op man, prachtig is dat. Stadderby's, lekker dichtbij met de 45 km/h auto rijden naar clubs die dichtbij zitten. Mooi joh, om dat te volgen. Vorig seizoen de hele play-offs meegemaakt. Van bijna degradatie naar promotie.
Autisten mogen daar in rijden.quote:
Jawel, daarom kijk ik geen amateurvoetbal, geen ene flikker aanquote:
Jij voetbalt volgens mij echt in het G team.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja we hebben een manke in het team, die heeft zo'n autotje die niet harder dan 45 kan.
Dat weet ik nogquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, sorry. Ik denk dat het iemand anders was. Heb wel één keer met kanker gescholden maar toen dacht iedereen van wtf
. Fuszy en kanker...
Ik dacht even dat je een opgevoerde scootmobiel bedoelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja we hebben een manke in het team, die heeft zo'n autotje die niet harder dan 45 kan.
Klopt. Ik meen het echt serieus hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij voetbalt volgens mij echt in het G team.
Ja ik dacht dat hij een grapje maakte, maar het is echt waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij voetbalt volgens mij echt in het G team.
Echt kankerlijers zijn dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruiken.VMBO'erts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak bijna geen grapjes, anders doe ik er wel een PI bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat hij een grapje maakte, maar het is echt waar.
Wat heb je voor handicap dan? Mijn handicap is 54, maar dat komt omdat ik nooit toernooien speel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik maak bijna geen grapjes, anders doe ik er wel een PI bij.
PI?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik maak bijna geen grapjes, anders doe ik er wel een PI bij.
ADHD(zeer mild), Gilles de la Tourette.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je voor handicap dan? Mijn handicap is 54, maar dat komt omdat ik nooit toernooien speel.
Godverdekanker, dat lijkt me tering irritant.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ADHD(zeer mild), Gilles de la Tourette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |