Homo? zocht je dat woord voor waar -ziekte- staat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kwam eens met mijn knie tegen iemand anders zijn knie, en toen kon ik niet meer lopen, mijn knie was -ziekte- dik en toen moest ik een verband erom heen om het vocht eruit te krijgen.
Tevens moest ik met krukken lopen. 2 weken.
Sulejmani ligt ook zo op de grond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo? zocht je dat woord voor waar -ziekte- staat?
Klopt. Voor de rest allemaal bikkels.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sulejmani ligt ook zo op de grond.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.
Voetbal = oorlogquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg. Beetje naar hé.
HIV?quote:
quote:
Helaasch!quote:
quote:
Poepbacteriequote:
Nou nou nou, je bent nog steeds gemeen. Foei! Stoute jongen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Voetbal = oorlog
schop ze kapot die joden
Fuszy postte het een paar maanden geleden, toen moest ik ook keihard lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het erg dat ik daar erg om moest lachen?![]()
Eindelijk weer Jackquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Thorb het volgende:
Arsenal: Mannone, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Arteta, Wilshere, Ramsey, Cazorla, Podolski, Giroud
WilshereSagna
wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fuszy postte het een paar maanden geleden, toen moest ik ook keihard lachen.
Amateurvoetbal is geen ene flikker aan.quote:
Waarom kijk je dan altijd naar Feyenoord? OH SNAP YEAH MOFO YOLO W/Equote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amateurvoetbal is geen ene flikker aan.
Flikker op man, prachtig is dat. Stadderby's, lekker dichtbij met de 45 km/h auto rijden naar clubs die dichtbij zitten. Mooi joh, om dat te volgen. Vorig seizoen de hele play-offs meegemaakt. Van bijna degradatie naar promotie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Amateurvoetbal is geen ene flikker aan.
HAHA XP XP XP IK MOEST LAGGEN YOLO YOLO YOLO XP XP XDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan altijd naar Feyenoord? OH SNAP YEAH MOFO YOLO W/E
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |