Ja ik heb nu een elastiekje eromheen gedaan.quote:
Hoeveel staat Villa?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
Goeie middag heren
Vlaar was fucking goed deze wedstrijd , tot de corner
Dat heb ik dus ook af en toequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oortjes die bij mijn telefoon zaten hadden zoiets, maar als ik daar op drukte werd er een willekeurig iemand uit mijn contactenpersonenlijst gebeld. Dat had ik de eerste maand niet door
Moet wel, zonder de oortjes nergens last van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook af en toeWist niet dat het aan mn oordoppen lag.
een ijsbeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net tijdens het voetballen een ijsbeentje gekregen van zo'n kutchinees.
Heel m'n heup is nu verlamd (t) man.
dat is altijd grappigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo'n knietje tegen je bovenbeen. Doet zo vreselijk veel pijn.
Kreeg ik vorig seizoen eens, paar wedstrijden aan de kant. :\quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo'n knietje tegen je bovenbeen. Doet zo vreselijk veel pijn.
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is altijd grappigals je het goed doet liggen ze meteen op de grond
Haha wat een sukk0lquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.
Dat vond hij ook hartstikke grappig
Zolang diegene niet doodgaat is het wel grappig ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.
dat is toch helemaal niet grappig waarom vindt hij het grappig danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zolang diegene niet doodgaat is het wel grappig ja.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd dan
Nou nou nou zeg. Beetje naar hé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |