dat is altijd grappigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo'n knietje tegen je bovenbeen. Doet zo vreselijk veel pijn.
Kreeg ik vorig seizoen eens, paar wedstrijden aan de kant. :\quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo'n knietje tegen je bovenbeen. Doet zo vreselijk veel pijn.
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is altijd grappigals je het goed doet liggen ze meteen op de grond
Haha wat een sukk0lquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.
Dat vond hij ook hartstikke grappig
Zolang diegene niet doodgaat is het wel grappig ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iemand bij mij in mijn team heeft er eentje gehad laatst en kon niet meer lopen. Moest geopereerd worden en loopt nog steeds met krukken.
dat is toch helemaal niet grappig waarom vindt hij het grappig danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zolang diegene niet doodgaat is het wel grappig ja.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd dan
Nou nou nou zeg. Beetje naar hé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hopen dat het zondag bij een paar ajax spelers gebeurd dan
Homo? zocht je dat woord voor waar -ziekte- staat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kwam eens met mijn knie tegen iemand anders zijn knie, en toen kon ik niet meer lopen, mijn knie was -ziekte- dik en toen moest ik een verband erom heen om het vocht eruit te krijgen.
Tevens moest ik met krukken lopen. 2 weken.
Sulejmani ligt ook zo op de grond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo? zocht je dat woord voor waar -ziekte- staat?
Klopt. Voor de rest allemaal bikkels.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sulejmani ligt ook zo op de grond.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn bikkels, die kunnen wel wat hebben, behalve Sigthorsson dan.
Voetbal = oorlogquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg. Beetje naar hé.
HIV?quote:
quote:
Helaasch!quote:
quote:
Poepbacteriequote:
Nou nou nou, je bent nog steeds gemeen. Foei! Stoute jongen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Voetbal = oorlog
schop ze kapot die joden
Fuszy postte het een paar maanden geleden, toen moest ik ook keihard lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het erg dat ik daar erg om moest lachen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |