Dat is een hoodie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een trui
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Ik ben laks en speel amper, maar heb het deze week al 4x opgepakt voor een minuut of 5-10. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?
Wel aan zijn zwengel, maar om de gitaar te gaan bespelen met je genotstaafquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?
Doe ik ook weleens. Lekker tamperen op dat dingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel aan zijn zwengel, maar om de gitaar te gaan bespelen met je genotstaaf
Jij begon ermee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen 'we' er eigenlijk bij dat Marretje dik is? Ik vind hem alleen gezellig, maakt dat hem dik?
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voeringquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is een hoodie.
Dit ook
[ afbeelding ]
Ik wil niet gezellig zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen 'we' er eigenlijk bij dat Marretje dik is? Ik vind hem alleen gezellig, maakt dat hem dik?
Friesland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voering
Verfenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is een slobbertrui die je aanhebt als je aan het verfen bent. Ik heb de kachel hier te loeien (haha ja, moet hem nog melken en op stal zetten) en heb een dik vest aan van twinlife met een wollen voering
Het is nog vakantiequote:
Ben je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil niet gezellig zijnik wil lief zijn.
Pertinent onwaar.quote:
\Gitaar doet het beter bij de sma's. Piano vind ik alleen mooier klinkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, snelle vingertjes. Gecreëerd achter de piano. Gewaardeerd door de dames
Ja dan kan het snel fout gaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
de F en de V zitten dicht bij elkaar en met die dikke vingers van steefie ...
Jammer dat je een piano niet zo makkelijk het strand op krijgt. Anders zou het leven er heel anders uit zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
\Gitaar doet het beter bij de sma's. Piano vind ik alleen mooier klinken
Kijk eens wat ik met mijn vingertje kan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, snelle vingertjes. Gecreëerd achter de piano. Gewaardeerd door de dames
Nee precikoes kasn iok niuks asan doienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dan kan het snel fout gaan natuurlijk!
Soms druk je dan wel eens 3 knopjes tegelijk in.
Daar kun je niets aan doen als je gewoon aan de zware kant bent.
De trek-eens-aan-mijn-vinger grap?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik met mijn vingertje kan. [ afbeelding ]
Keyboardje meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat je een piano niet zo makkelijk het strand op krijgt. Anders zou het leven er heel anders uit zien
Ik ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze sweater nu aan( Wel in het grijs
)
Swag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze sweater nu aan
Das gewoon een trui lulquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
)
Ik een oranje hoodie! Maar dan wel een niet zo zware!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
)
Dat zijn neppe gucci schoenen manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Swag.
Ik heb deze schoenen nu aan
[ afbeelding ]
Ik ook een oranje!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik een oranje hoodie! Maar dan wel een niet zo zware!
Bowlingschoenen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Swag.
Ik heb deze schoenen nu aan
[ afbeelding ]
Shit.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Snel omgekleed dan. Net was het nog Twinlife
Sweater net als dit ->quote:
Ik liegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net had je nog een Twinlife trui aan.