Ik ben wel een ferme jongemanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens Rijst, meteen op FOK! zetten in plaats van gewoon antwoord te geven
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, geitenbreier. U bakt er geen ene iets van
en de prijs was een goud spelers pakket... dus misschien messi misgelopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.
Geld lenen kost geld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die fout zie ik zo vaak voorbij komen.
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Ik dacht dat je net zoals mij altijd een grapje maakte. Je voetbalt toch?
Hij is scheids, beetje a la Rene Temmink.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Amateurvoetballers hebben altijd een best hoog vetpercentage. DIt neemt toe hoe lager het niveauquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O
Ja je maakt wel een grapje, ouwe vetzak!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo ben
Kom dan eens uit je bed en ga bewegen, vette bowlingbal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik lig de hele dag in bed omdat ik 200 kilo ben
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
Nee, het is een overal. GS is net terug van het katoenplukken
Dat is gewoon een truiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een hoodie vuile dikke.
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens Rijst, meteen op FOK! zetten in plaats van gewoon antwoord te geven
Ik zie je hoofd niet, oooh wacht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil piano spelen alleen wil ik het niet leren. Klassieke muziek op de piano spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Beetje spijt dat ik een gitaar met stalen snaren heb gekocht. Die dingen doen best pijn aan je vingers als het koud is (ook als het niet koud is, maar dan wel wat minder).
hee kijk een trui.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil piano spelen alleen wil ik het niet leren. Klassieke muziek op de piano spelen
Nou en, geeft mooi effectquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!
Heb je nou nog geen eelt aan je vingertoppen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Beetje spijt dat ik een gitaar met stalen snaren heb gekocht. Die dingen doen best pijn aan je vingers als het koud is (ook als het niet koud is, maar dan wel wat minder).
Inkoppertjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met die dikke vingers sla je altijd 2 toetsen tegelijk aan (per vinger ) !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |