Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, lekker openbaar.
Iedereen mag van onze liefde weten.
Jij bent niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.
Alles kan kapot, ja tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Frank is 64 en is al 45 jaar gelukkig getrouwd met Marianne
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je maagdenvlies wel kapotmaken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me best vermakelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee hoor. Het is net zo boeiend als het lokale kampioenschap curling voor geesteszieken.
16quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
daarom juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
Was een grapje moppiequote:
quote:
jij zal welquote:
wel lekker strakquote:
Hij wiltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
F_D reageert niet, hij wilt me niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat feliciteer je?
Frank heeft nog geen ja gezegd
Maar dan kunnen wij niet meer trouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
OMG, dus ik ga echt trouwen met Frank(tranen van blijdschap
)
Je was mijn 4e keus, echt waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij niet meer trouwen
Ik denk dat er wel een neuk gegeven gaat worden wanneer Frank ja zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.
Maar dan zit je in de gevangenis waar je verkracht wordt door allerlei mannen en kunnen we als nog niet trouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan hoef ik maar 3 mensen te vermoorden
Maar dan schakel ik toch gewoon een huurmoordenaar inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de gevangenis waar je verkracht wordt door allerlei mannen en kunnen we als nog niet trouwen
Laat dat kind nou eens. Altijd zó serieus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef Dagkaart het volgende:
FD gespot in ander topic, spanning stijgt hier!
Nou, als vrouwen over trouwen beginnen neem ik meestal als man zo snel mogelijk de kuierlatten en verberg ik mij tot die storm weer over is gewaaid.quote:
Het is dus een ja?????quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, als vrouwen over trouwen beginnen neem ik meestal als man zo snel mogelijk de kuierlatten en verberg ik mij tot die storm weer over is gewaaid.
Aan de andere kant is het consumeren van huwelijke een aimabele bezigheid.
Maar ik ben wel in voor een trouwerijtje, op voorwaarde dat ik op de bruiloft zo'n grote taart mag bestellen waar jij dan zo uitspringt, altijd al een keer willen zien.
Wil je mijn rebound zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar hier, ik troost je wel weer
Natuurlijk is het een ja.quote:
Omg, mijn dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een ja.![]()
Alleen nu nog zoeken naar een getuige en een stel bruidsmeisjes.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Frank op WA, en nu ik getrouwd ben, ga ik mijn keuken in om afwas te doen
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Frank op WA, en nu ik getrouwd ben, ga ik mijn keuken in om afwas te doen
Ik ken je nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef CytiseChromatique het volgende:
Mag ik bruidsmeisje zjin? =)
Dat ga ik niet doen want jij kan niet zonder FOK! als ik dat zou doen is het huwelijk per definitie gedoemd tot falen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lafjoe Frank, nu mag je mijn internet afsluiten in de keuken
Mij niet kennenquote:
Wat ben je toch lief voor mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want jij kan niet zonder FOK! als ik dat zou doen is het huwelijk per definitie gedoemd tot falen.
Ik ben 16, HA.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Frank vindt navelpiercings sletterig. Hij heeft z'n 15 jarige Aziaatjes graag kuis, flink gegaard en in een soja-sausje.
Word je ook een tienermoeder ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geloof me nou, je bent nog lang niet jarig.quote:
Je hebt al namen voor hen. Nu ben ik benieuwd hoe ze eruit gaan zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan, Frank mag beslissen of we kindjes nemen
Wel die van mij hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef CytiseChromatique het volgende:
Mag ik bruidsmeisje zjin? =)
Ik denk brunettes, met licht bruine ogen, slank, en gewoon leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:37 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je hebt al namen voor hen. Nu ben ik benieuwd hoe ze eruit gaan zien?
Hazenlipjes, allemaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk brunettes, met licht bruine ogen, slank, en gewoon leuk
Net als hun moeder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk brunettes, met licht bruine ogen, slank, en gewoon leuk
Je hoort blij te zijn voor ons.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nog niet of ik geil moet worden van dit topic of verdrietig.
Pas maar op, straks kunnen jullie ook zo'n tv serie als '19 kids and counting' beginnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoort blij te zijn voor ons.
Wat?quote:
Dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef jcdragon het volgende:
Nou, ik wens jullie nog vele gelukkig posts in dit topic.![]()
Ik ga mijn zolderkamer maar eens uit.
Kinderen horen erbij natuurlijk. Een labrador, die wil ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu een kort pittige kapsel nemen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kinderen horen erbij natuurlijk. Een labrador, die wil ik ook.
Dat dacht mijn oudste broer ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
F_D en ik leven nog lang en gelukkig
/carequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat dacht mijn oudste broer ook.
Ja, zodat ik je tussentijds kan drogeren en je snoeihard in je arie nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
/care
Wil je wel mijn bloemenmeisje zijn?
Jij gaat vreemd. Wij hadden wat met elkaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat?
Wow, allemaal jaloers op mij, gewoon omdat Frank een topvent is hea
Nou jullie pakken hem mooi niet af van me zeg ik jullie.
Wat wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij gaat vreemd. Wij hadden wat met elkaar.
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, zodat ik je tussentijds kan drogeren en je snoeihard in je arie nemen
Lijkt je dat wat?
Hihi jij zei pikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
F_D, zeg er eens wat van, pik je toch niet.
We hadden onze huwelijksreis al gepland en onze koffers stonden klaar en nu ga jij ervan door met een andere vent. Wat is deze?quote:
Sorry het spijt me oke? Maar ik hou van F_D, hij is de warequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hadden onze huwelijksreis al gepland en onze koffers stonden klaar en nu ga jij ervan door met een andere vent. Wat is deze?
Nee, je moet zo blijven als je bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu een kort pittige kapsel nemen?
Oh en vind je Anita of Ingrid leuker klinken?
Hoeft niet, ons huwelijk is uiteraard bestand tegen dat soort avances. Ik voel met niet bedreigd hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
F_D, zeg er eens wat van, pik je toch niet.
Ik ga nu heel hard huilen. Wat doe je mij aan, mijn bloesem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry het spijt me oke? Maar ik hou van F_D, hij is de ware
Tijd voor appeltaart.quote:
Oké F_D, mijn manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, je moet zo blijven als je bent natuurlijk.
[..]
Hoeft niet, ons huwelijk is uiteraard bestand tegen dat soort avances. Ik voel met niet bedreigd hoor.
Mijn hart, wat doe jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:58 schreef Jellereppe het volgende:
Ik gooi mijn trouwring weg. Het is afgelopen, nada nida. afgelopen zeg ik je.
Jij kiest voor een andere man, ik kies voor het vrijgezellenleven. Je zult altijd een plaats hebben in mijn hartje, angel.quote:
Zo wanhopig, deze man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij kiest voor een andere man, ik kies voor het vrijgezellenleven. Je zult altijd een plaats hebben in mijn hartje, angel.
Ik vang je trouwring op en zet het op marktplaats.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:58 schreef Jellereppe het volgende:
Ik gooi mijn trouwring weg. Het is afgelopen, nada nida. afgelopen zeg ik je.
quote:
Gefeliciteerd meidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie snappen het allemaal niet, F_D is de ware voor me
F_D, wjnmk, altijd R&R, lafjoe, je bent mijn alles, xoxo jouw vrouwtje.
Whehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vang je trouwring op en zet het op marktplaats.
Ja, jij een rosepetals moeten mijn bruidsmeisjes zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid![]()
mag ik je bruidsmeisje zijn?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet t niet. Frank weet altijd net iets te gauw de humor in KLB topics te ontmantelen. Dat word geen gelukkig huwelijk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, jij een rosepetals moeten mijn bruidsmeisjes zijn
Mijn jurk, niet te lang, want dan lijk ik kleinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]weet je al wat voor jurk je gaat dragen?
Je loopt heel erg achterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:42 schreef WarmZaad het volgende:
wat is eigelijk met k-cash, loop ik achter?
Wauw ik zorg voor pics, Dank mij hier heren!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn jurk, niet te lang, want dan lijk ik klein
[ afbeelding ]
Ja toch, ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wauw ik zorg voor pics, Dank mij hier heren!
Nou wel mooija dat met die te lange jurk dat snap ik
Vertel, waarom is het uit?quote:
dat weten we nu wel, dat is al zo vaak gezegt in dit topicquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet over dinges hebben, ik ben nu verliefd op F_D.
ja met zn genots knots vanbinnen uitquote:
Waarom staat er een rol WC-papier in jouw slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent echt een Aziaat, Angel? Dat haar!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben verkoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom staat er een rol WC-papier in jouw slaapkamer?
Thanks, en mag ik nu jouw pak zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige jurk.
Jep, maar je ziet mijn haar daar toch amperquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je bent echt een Aziaat, Angel? Dat haar!
Daar heb je gelijk in, maar in combinatie met je UI + dat glanzende zwarte haar dat zo kenmerkend is voor Aziaten, kan het bijna niet anders dan dat jij een Aziaat bent. Ken ook een Chinese gozer. Heeft precies dat gladde stijle haar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, maar je ziet mijn haar daar toch amper
Oké?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar in combinatie met je UI + dat glanzende zwarte haar dat zo kenmerkend is voor Aziaten, kan het bijna niet anders dan dat jij een Aziaat bent. Ken ook een Chinese gozer. Heeft precies dat gladde stijle haar.
Hier een foto van een Afro-Aziaat. Ook precies dat haar dat veel Aziaten hebben.
[ afbeelding ]
Uiteraard kun je dat stijle haar anders vorm geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké?
De mijne is zwart+bruine highlights, en in de zomer is het donkerbruin.
Stijl klopt wel, al had ik vroeger permanent krullen.
Eens. Leuke combinatie. Vraag mij niet hoe die twee bij elkaar zijn gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Afro Aziaat is moeilijk geil trouwens.
Mijn trouwpak?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, en mag ik nu jouw pak zien?
Het wordt een bespoke kostuum - alleen het beste van het beste op zo'n heugelijke dag natuurlijk - dus dat is één dezer dagen klaar. Uiteraard matcht het met jouw jurk.quote:
Alleen doen als je ook bakkenbaarden hebt en een monocle draagt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het wordt een bespoke kostuum - alleen het beste van het beste op zo'n heugelijke dag natuurlijk - dus dat is één dezer dagen klaar. Uiteraard matcht het met jouw jurk.
Ik zit alleen nog in dubio of ik voor de klassieke hoge hoed erbij ga of niet.
Ik kan niet wachten om het te zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het wordt een bespoke kostuum - alleen het beste van het beste op zo'n heugelijke dag natuurlijk - dus dat is één dezer dagen klaar. Uiteraard matcht het met jouw jurk.
Ik zit alleen nog in dubio of ik voor de klassieke hoge hoed erbij ga of niet.
Dat komt goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen doen als je ook bakkenbaarden hebt en een monocle draagt.
Als voorproefje hier een sexy foto van mijn gespierde borstkas en cowboy hoed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om het te zien
En alles staat bij jou, jwz toch
Lekker dingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt goed.
[..]
Als voorproefje hier een sexy foto van mijn gespierde borstkas en cowboy hoed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry hoor mevrouwtje ongesteld.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Ts ziet dingen die er niet zijn
Uiterlijk is niet alles, ik hou van F_D, gewoon zoals hij isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Opatjes die er goddelijk uitzien
hij is wel wijs ja . Helaas moet die wel de pedopas aanvragen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet alles, ik hou van F_D, gewoon zoals hij is
16 is al legaal, en true love waitsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
hij is wel wijs ja . Helaas moet die wel de pedopas aanvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
slim bekeken kleine goldiggerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
16 is al legaal, en true love waits
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef haan33 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gvd ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee waarom.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd ik moest lachen
geen idee waarom.
I'm a dumb asian???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CytiseChromatique het volgende:
Er zijn maar weinig mensen op dit forum die zich exact zo gedragen als degene die op hun UI staat maar TS spant de kroon
Yeeej me, ik ben rijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:58 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Sorry London Tipton
Ik ben meer Maddie
Goedemorgen Mevrouw Drebin. Heb je de Halloween nacht overleefd ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neuken terwijl ik nu getrouwd ben
jij bent geen ninja irl?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CytiseChromatique het volgende:
Er zijn maar weinig mensen op dit forum die zich exact zo gedragen als degene die op hun UI staat maar TS spant de kroon
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Goedemorgen Mevrouw Drebin. Heb je de Halloween nacht overleefd ?
neuh hoor, een lieve aziaatquote:
Maar ik kan toch dom, en lief zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
neuh hoor, een lieve aziaatlaat die meid maar kletsen
ik ben een real life ook gewoon een test-subject die in de animus heeft gezeten voor te lang, en nu als data verder leeft in de blackroom, hoor,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef CytiseChromatique het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of je kijkt in de PUB SC, dan zie je dat er een doen opdracht is van doen durf of de waarheid
ja hoor es, als je nou gaat toegeven aan die lesbo dat je dom bent, wat heeft mijn protectie dan voor zin?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik kan toch dom, en lief zijn?
probeer je nou in jaar broekje te komen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
neuh hoor, een lieve aziaatlaat die meid maar kletsen
soms broeder, lijken jij en ik wel de enige volwassenen hierquote:
Hoe weet je dat ze lesbo is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja hoor es, als je nou gaat toegeven aan die lesbo dat je dom bent, wat heeft mijn protectie dan voor zin?
correctie: Ik probeer ONS in haar broekje te laten komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
probeer je nou in jaar broekje te komen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
soms broeder, lijken jij en ik wel de enige volwassenen hier
ze maakt het duidelijk in dit, en vele andere topics, en ze is boos op mij dat ze niet met mijn nichtje mag datenquote:
Oké?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ze maakt het duidelijk in dit, en vele andere topics, en ze is boos op mij dat ze niet met mijn nichtje mag daten
jij bent dan de volwassenen que delicatesse, want je smookt wiet enzo en ik niet, en ik, ja ik ben van de economie, want mijn ouders zijn gewoon stinkend rijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pwnage.jpegquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:23 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jij bent dan de volwassenen que delicatesse, want je smookt wiet enzo en ik niet, en ik, ja ik ben van de economie, want mijn ouders zijn gewoon stinkend rijki need a dollarrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verwachtte eigenlijk vrouwelijke golddiggers, zeg, waar gaat die dollar dan naartoe hm?quote:
watquote:
moet in elk topic met 9 pagina's gepost wordenquote:
waz met jouquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
F_D niet kennen
Hierbij: hij is mijn man
laten.we er 3 van maken anders komt het niet vaak voor ik ga huntenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
moet in elk topic met 9 pagina's gepost worden
you got issuesquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wat
Ga weg, anders ga ik F_D halen en krijgen jullie een ban.
F_D is een collega van mij, wij delen dezelfde interesses, volgens mij weet jij niet eens naar welke zanger hij graag luistertquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wat
Ga weg, anders ga ik F_D halen en krijgen jullie een ban.
ik zit ook nog op een idee voor zo'n ding, moet alleen ff motivatie hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
laten.we er 3 van maken anders komt het niet vaak voor ik ga hunten
nee, hij niet tenminstequote:
Dat hoeft ook niet, ik moet gewoon in mijn keuken blijven, er leuk uitzien, en kinderen baren, ja toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
F_D is een collega van mij, wij delen dezelfde interesses, volgens mij weet jij niet eens naar welke zanger hij graag luistert
IK WEET DAT ZELFS!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik moet gewoon in mijn keuken blijven, er leuk uitzien, en kinderen baren, ja toch.
ik ben z'n brooo jwzquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je zijn hommo vriendje?
Hij kan wel voor zichzelf praten.
Ach meid toch, koop een taart en vier het?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
IK WEET DAT ZELFS!!!!!! en jij noemt jezelf een goeie echtgenote?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik ben z'n brooo jwz![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef wickedmen het volgende:
Gefeliciteerd Angel_Joy & Frank-Debrin.
Moge jullie een zonnige toekomst tegemoet gaan.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach meid toch, koop een taart en vier het?
En ja, want ik blijf toch gvd in mijn keuken.
Grapje, lafjoe stoned sukkel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee, vertel ze maar. Misschien weet je een gevoelige snaar te raken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee, vertel ze maar. Misschien weet je een gevoelige snaar te raken
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:32 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]je kunt beter in die conimex reclame blijven
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
trap er niet in bro, aziaten zijn meesters in bedrog en illusiequote:
Generaliseren is stom. :Squote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
trap er niet in bro, aziaten zijn meesters in bedrog en illusie
Nee, kuttopic.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:36 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Die stomme reclame van culimex ofzo? hier TS een van mijn oude bagger topics, ga daar maar lekker de aziaat uit hangen
neequote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef Herpderphawk het volgende:
Heuj een bruiloft
Mogen onbekende FOK!kers als mijzelf ook komen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Nu komt de Aziaat uit de mouw!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
al rent de Aziaat nog zo snel, De bezorg-turk achterhaalt hem wel!
Tuurlijk, alle FOK!kers zijn uitgenodigd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef Herpderphawk het volgende:
Heuj een bruiloft
Mogen onbekende FOK!kers als mijzelf ook komen?
wat krijgen we te vreten? CONIMEX?!quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle FOK!kers zijn uitgenodigd.
waz met jou ik ben ook aziaat racistquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:38 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
de Aziaat valt niet ver van de wolkenkrabber
Al die jaren.. Voorgelogenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
waz met jou ik ben ook aziaat racist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |