Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, lekker openbaar.
Iedereen mag van onze liefde weten.
Jij bent niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.
Alles kan kapot, ja tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Frank is 64 en is al 45 jaar gelukkig getrouwd met Marianne
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je maagdenvlies wel kapotmaken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me best vermakelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee hoor. Het is net zo boeiend als het lokale kampioenschap curling voor geesteszieken.
16quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
daarom juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
Was een grapje moppiequote:
quote:
jij zal welquote:
wel lekker strakquote:
Hij wiltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
F_D reageert niet, hij wilt me niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat feliciteer je?
Frank heeft nog geen ja gezegd
Maar dan kunnen wij niet meer trouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
OMG, dus ik ga echt trouwen met Frank(tranen van blijdschap
)
Je was mijn 4e keus, echt waarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij niet meer trouwen
Ik denk dat er wel een neuk gegeven gaat worden wanneer Frank ja zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.
Maar dan zit je in de gevangenis waar je verkracht wordt door allerlei mannen en kunnen we als nog niet trouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan hoef ik maar 3 mensen te vermoorden
Maar dan schakel ik toch gewoon een huurmoordenaar inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de gevangenis waar je verkracht wordt door allerlei mannen en kunnen we als nog niet trouwen
Laat dat kind nou eens. Altijd zó serieus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef Dagkaart het volgende:
FD gespot in ander topic, spanning stijgt hier!
Nou, als vrouwen over trouwen beginnen neem ik meestal als man zo snel mogelijk de kuierlatten en verberg ik mij tot die storm weer over is gewaaid.quote:
Het is dus een ja?????quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, als vrouwen over trouwen beginnen neem ik meestal als man zo snel mogelijk de kuierlatten en verberg ik mij tot die storm weer over is gewaaid.
Aan de andere kant is het consumeren van huwelijke een aimabele bezigheid.
Maar ik ben wel in voor een trouwerijtje, op voorwaarde dat ik op de bruiloft zo'n grote taart mag bestellen waar jij dan zo uitspringt, altijd al een keer willen zien.
Wil je mijn rebound zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar hier, ik troost je wel weer
Natuurlijk is het een ja.quote:
Omg, mijn dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een ja.![]()
Alleen nu nog zoeken naar een getuige en een stel bruidsmeisjes.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Frank op WA, en nu ik getrouwd ben, ga ik mijn keuken in om afwas te doen
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Frank op WA, en nu ik getrouwd ben, ga ik mijn keuken in om afwas te doen
Ik ken je nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef CytiseChromatique het volgende:
Mag ik bruidsmeisje zjin? =)
Dat ga ik niet doen want jij kan niet zonder FOK! als ik dat zou doen is het huwelijk per definitie gedoemd tot falen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lafjoe Frank, nu mag je mijn internet afsluiten in de keuken
Mij niet kennenquote:
Wat ben je toch lief voor mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want jij kan niet zonder FOK! als ik dat zou doen is het huwelijk per definitie gedoemd tot falen.
Ik ben 16, HA.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Frank vindt navelpiercings sletterig. Hij heeft z'n 15 jarige Aziaatjes graag kuis, flink gegaard en in een soja-sausje.
Word je ook een tienermoeder ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |