Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, lekker openbaar.
Iedereen mag van onze liefde weten.
Jij bent niemandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niemand geeft een neuk, dus doe het lekker privé.
Alles kan kapot, ja tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Frank is 64 en is al 45 jaar gelukkig getrouwd met Marianne
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je maagdenvlies wel kapotmaken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan je maagdenvlies wel kapotmaken
lijkt me best vermakelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee hoor. Het is net zo boeiend als het lokale kampioenschap curling voor geesteszieken.
16quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
daarom juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou beetje respect, ze is nog maar 14 ofzo
Was een grapje moppiequote:
quote:
jij zal welquote:
wel lekker strakquote:
Hij wiltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
F_D reageert niet, hij wilt me niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |