NU OP RTL7!quote:Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Dat gebeuren in enschede is door deze film voorspeld, wat een visie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat er ooit een vuurwerkramp gaat plaatsvinden
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Wij VI Hooligans snappen dit. Televizierring 2.0.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend is
Verklaard waarom hij zo weinig schepen en manschappen wilde..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.
Die Oscaruitreiking moet je niet serieus nemen. Daar zit zo'n eng inteeltgezelschap dat genegenheid voor elkaar acteert. Da's echt een eng wereldje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Denk van een speaker van een radio speler, maar dat is een wilde gok.quote:
Oeh dat vind ik zo'n eng meisje, die acteert zelfs dat ze thee drinktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die website van imdb klopt trouwens niet helemaal, ik weet bijna zeker dat Halina Reijn de rol van het monster op zich heeft genomen.
ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gegrepen door het monster
Toch maar goed dat ik niet open had gedaan.
De regisseur levert hiermee symbolisch kritiek op de manier waarop Hitler de Joden snel en pragmatisch wilde verwijderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
Deze film heeft mij vooral geleerd dat je niet altijd op zoek moet gaan naar de makkelijkste oplossing.
Zo'n paars monster creëren om op die manier snel en makkelijk de oorlog te winnen dat is op papier natuurlijk een prima plan, maar er zijn altjid gevolgen die je niet direct overziet.
Bevele ist Bevel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
"That's an order."
Mooi dat ze Duitse termen gebruiken.
Ik denk als de joden achter deze technologie kwam dat hij dan helemaal kansloos is want joden hebben grote klauwen die al je geld pakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regisseur levert hiermee symbolisch kritiek op de manier waarop Hitler de Joden snel en pragmatisch wilde verwijderen.
Geen idee, sie sprechen toch deutsch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je dat moet typen?
Ja ein bischen wel ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, sie sprechen toch deutsch?
Dat kan, het geeft ook een boodschap aan clubs. Als je 1 voor 1 een speler kwijt raakt door een blessure of transfer. Dat je toch als een team verder moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de vriendengroep 1 voor 1 vermoord worden en geen 1 van hun daar pijn van heeft. Dat heeft de regisseur expres zo gedaan om te laten zien dat de overheden verkeerd bezig zijn. Hij vindt dat crisis iets is om allemaal samen op te lossen en niet iets is om alleen te doen. Denk aan EU - USA - China verhaal.
Slim gedaan.
Scherpquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Breaking the 4th wall noemen Paul Verhoeven en ik dat, "Ik ben maar een acteurtje".
Prachtig
Die vlaggen konden ook hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet net het enige te bekritiseren wat wel had gekundDebiel.
Niet dat waren granaatwerpers, niet zo'n moderne javelin rakettenwerperquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet net het enige te bekritiseren wat wel had gekundDebiel.
Altijd blijven lachen...weer zo'n levenslesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Op het laatste moment nog zo kunnen relativeren en zo'n sterkte grap kunnen maken.Dan heb je karakter.
Die les heb ik al van Gerrie geleerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd blijven lachen...weer zo'n levensles
Deze film is niet te voorspellen. Leer dat nou eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er moet toch nog een liefdesscène komen met die Mariette, ik voorspel binnen een paar minuten.
Soms als je zo ver voorstaat is het beter om te verliezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Waar wacht die monster nou op? Hij heeft een dikke minigun ofniet?
Moest serieus hard lachen hierom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik moet een compliment geven voor de zelfverzekerdheid van de regisseur. Een andere regisseur was misschien voortijdig gestopt met het maken van deze film. Maar deze niet.
Digger, lulhannes en hem krijg je niet klein. Al schiet je hem vol in zijn rug, blaas je hem op, hij rent alsnog het hardst van iedereen.quote:
We will never knowquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat het einde niet iets uitgebreider was. Ik had wel graag willen weten of Mariet haar verzet zou doortrekken nu haar hele groep dood is.
Goede films laten bepaalde dingen over aan eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat het einde niet iets uitgebreider was. Ik had wel graag willen weten of Mariet haar verzet zou doortrekken nu haar hele groep dood is.
Boa vs. Python heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is trouwens het gehele repertoire van de regisseur, wellicht niet al te hoog gewaardeerd door de barbaren van moviemeter, maar die weten talent nog niet te waarderen als het twee centimeter onder hun neus staat.
[ afbeelding ]
Je ziet dat hij vanaf SS Doomtrooper progressie toont.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is trouwens het gehele repertoire van de regisseur, wellicht niet al te hoog gewaardeerd door de barbaren van moviemeter, maar die weten talent nog niet te waarderen als het twee centimeter onder hun neus staat.
[ afbeelding ]
Echt een doorzetter die regisseurquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, wat ik mij wel afvraag is. Als die straling de mensen deed muteren, was de explosie waarin er een overdosis straling vrijkwam dan niet voldoende om elke soldaat in het kasteel te doen veranderen in een supersoldier? Dat zou wel een vet tweede deel zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede films laten bepaalde dingen over aan eigen interpretatie.
En welk maatschappelijke dilemma kaart hij in die film aan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boa vs. Python heb ik ook gezien.
Die gaat over een Boa die tegen een Python vecht.
Ook is het knap dat hij altijd 85 tot 92 minuten nodig heeft zijn verhaal te vertellen. Niets meer, niets minder. Zo'n Lord of the Rings gaat uren en uren door en dat geldt ook voor een Star Wars, Indiana Jones en weet ik veel wat. Deze man staat voor zijn boodschap, en hij weet dat hij een intelligent publiek aanspreekt, die hebben aan anderhalf uur genoeg om zijn kennis over te nemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Echt een doorzetter die regisseur
Hadden ze misschien niet gezegd, maar in die tijd hadden ze een teleporteermachine. Daarme hadden ze gevonden Russische tanks geteleporteerd naar Frankrijk, aangezien ze daar terkort kwamen aan tanksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:44 schreef LangeJan het volgende:
In een scene na het debacle met die tankZag ik Russische letters op een gevel staan
![]()
Verder was het extreem... slecht, maar zo slecht dat het gewoon leuk vermaak is. Beetje het "The Room" effect.
Toch zal deze film ook historisch gezien mensen wegblazen. De genetische manipulaties van Mengele waren al langer bekend op sporters, en een Arisch ras. Maar in deze film zal goed naar voren komen wat voor andere lugubere zaken er speelde binnen het totalitaire regime van Hitler.quote:Beschrijving
Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Gewoon leuk slechtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef Drugshond het volgende:
Leuk mijn tijd verknallen met een zware CGI-junk/skunk-film.
IMDB 2.8.
Dit is altijd nog beter dan GTST...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon leuk slechtIk houd er wel van.
Dat sowieso ja. Ik heb voor morgen nog een slechte film in de planning.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is altijd nog beter dan GTST...
WTF.... het is wel een orgineel script.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ik heb voor morgen nog een slechte film in de planning.
Sharknado (TV Movie 2013) - IMDb
Kijk de trailer maar eens, vliegende haaienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
WTF.... het is wel een orgineel script.
Fish-o-mania.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk de trailer maar eens, vliegende haaien
Moet niet hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik hier serieus naar kijken ....?!?
het is ook niet voor niets een SS DOOMtrooperquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Dat monster lijkt wel een beetje uit DOOM.
Beetje veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Dat monster lijkt wel een beetje uit DOOM.
Dat is gewoon een sticker op lens van de verekijker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat fort is ook zo mooi in de omgeving geplakt
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is gewoon een sticker op lens van de verekijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit?Opgepompte Russel CrowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm we zullen zien, we zullen zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Opgepompte Russel Crow
[ afbeelding ]
We gaan niet spoileren natuurlijk he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Drugshond het volgende:
Krijgen we straks ook nog Hans en Grietje te zien ?
Dat weet jij dan weer, zegt mij niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Owke, Duitsers in een T-34 tank. In Frankrijk.
Details.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Owke, Duitsers in een T-34 tank. In Frankrijk.
kwam door de schokgolfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Drugshond het volgende:
Eerst rollen op de buik en dan pas dood blijven liggen.
Nee die Engelsen winnen dit keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Drugshond het volgende:
Het is gewoon voetbal. De film duurt exact 120 minuten. 90 + 2 x verlenging en de Duitsers winnen.
Ik heb hem zeker al 5x gezien, blijft leuk. Al vind ik het eigenlijk altijd een beetje een kerstfilm.quote:
Dus niet meer wegzappen ...?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd voor het epische eind na de reclame.
Corin Nemec zat in Stargate SG-1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef Drugshond het volgende:
Heeft iemand van deze rasechte steracteurs nog in een blockbuster gespeeld ?
Ben Cross is best bekend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef Drugshond het volgende:
Heeft iemand van deze rasechte steracteurs nog in een blockbuster gespeeld ?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ik kan rustig slapen het monster is dood.
Tadaaa..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef handboek het volgende:
valt me tegen dat er nog geen 0906 reclames zijn...
Wat een eng kliekjequote:
Met meer Sgt. Diggers zou de wereld er een stuk beter uitzien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht NBC meelezen wil ik zeggen: There isn't a problem in the world that can't be solved by the proper application of explosives.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:41 schreef Pascalus het volgende:
http://www.movie4k.to/S-S-Doomtrooper-watch-movie-2860356.html
Goeie voice over erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |