NU OP RTL7!quote:Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Dat gebeuren in enschede is door deze film voorspeld, wat een visie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat er ooit een vuurwerkramp gaat plaatsvinden
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Wij VI Hooligans snappen dit. Televizierring 2.0.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend is
Verklaard waarom hij zo weinig schepen en manschappen wilde..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.
Die Oscaruitreiking moet je niet serieus nemen. Daar zit zo'n eng inteeltgezelschap dat genegenheid voor elkaar acteert. Da's echt een eng wereldje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Denk van een speaker van een radio speler, maar dat is een wilde gok.quote:
Oeh dat vind ik zo'n eng meisje, die acteert zelfs dat ze thee drinktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die website van imdb klopt trouwens niet helemaal, ik weet bijna zeker dat Halina Reijn de rol van het monster op zich heeft genomen.
ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gegrepen door het monster
Toch maar goed dat ik niet open had gedaan.
De regisseur levert hiermee symbolisch kritiek op de manier waarop Hitler de Joden snel en pragmatisch wilde verwijderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
Deze film heeft mij vooral geleerd dat je niet altijd op zoek moet gaan naar de makkelijkste oplossing.
Zo'n paars monster creëren om op die manier snel en makkelijk de oorlog te winnen dat is op papier natuurlijk een prima plan, maar er zijn altjid gevolgen die je niet direct overziet.
Bevele ist Bevel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
"That's an order."
Mooi dat ze Duitse termen gebruiken.
Ik denk als de joden achter deze technologie kwam dat hij dan helemaal kansloos is want joden hebben grote klauwen die al je geld pakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De regisseur levert hiermee symbolisch kritiek op de manier waarop Hitler de Joden snel en pragmatisch wilde verwijderen.
Geen idee, sie sprechen toch deutsch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je dat moet typen?
Ja ein bischen wel ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, sie sprechen toch deutsch?
Dat kan, het geeft ook een boodschap aan clubs. Als je 1 voor 1 een speler kwijt raakt door een blessure of transfer. Dat je toch als een team verder moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de vriendengroep 1 voor 1 vermoord worden en geen 1 van hun daar pijn van heeft. Dat heeft de regisseur expres zo gedaan om te laten zien dat de overheden verkeerd bezig zijn. Hij vindt dat crisis iets is om allemaal samen op te lossen en niet iets is om alleen te doen. Denk aan EU - USA - China verhaal.
Slim gedaan.
Scherpquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Breaking the 4th wall noemen Paul Verhoeven en ik dat, "Ik ben maar een acteurtje".
Prachtig
Die vlaggen konden ook hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet net het enige te bekritiseren wat wel had gekundDebiel.
Niet dat waren granaatwerpers, niet zo'n moderne javelin rakettenwerperquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet net het enige te bekritiseren wat wel had gekundDebiel.
Altijd blijven lachen...weer zo'n levenslesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Op het laatste moment nog zo kunnen relativeren en zo'n sterkte grap kunnen maken.Dan heb je karakter.
Die les heb ik al van Gerrie geleerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Altijd blijven lachen...weer zo'n levensles
Deze film is niet te voorspellen. Leer dat nou eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er moet toch nog een liefdesscène komen met die Mariette, ik voorspel binnen een paar minuten.
Soms als je zo ver voorstaat is het beter om te verliezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Waar wacht die monster nou op? Hij heeft een dikke minigun ofniet?
Moest serieus hard lachen hierom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik moet een compliment geven voor de zelfverzekerdheid van de regisseur. Een andere regisseur was misschien voortijdig gestopt met het maken van deze film. Maar deze niet.
Digger, lulhannes en hem krijg je niet klein. Al schiet je hem vol in zijn rug, blaas je hem op, hij rent alsnog het hardst van iedereen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |