NU OP RTL7!quote:Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Dat gebeuren in enschede is door deze film voorspeld, wat een visie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat er ooit een vuurwerkramp gaat plaatsvinden
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle acteurs een beetje aan het doornemen en geen van de acteurs heeft zelfs maar Oscar nominatie op hun naam staan... Ze worden gewoon verketterd voor het publiekelijk maken van dit vergeten hoofdstuk in de historie
Wij VI Hooligans snappen dit. Televizierring 2.0.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hele Oscar commité is een incestueus gezelschap, mannen die elkaar omhelzen maar in werkelijkheid elkaars bloed wel kunnen drinken en vrouwen met open jurken, ik walg er van.
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hier teveel waarheid in dat de overheid ervoor zorgt dat het minder bekend is
Verklaard waarom hij zo weinig schepen en manschappen wilde..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet uitsluiten dat B. Obama werkt aan een genetisch gemanipuleerd leger.
Die Oscaruitreiking moet je niet serieus nemen. Daar zit zo'n eng inteeltgezelschap dat genegenheid voor elkaar acteert. Da's echt een eng wereldje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Denk van een speaker van een radio speler, maar dat is een wilde gok.quote:
Oeh dat vind ik zo'n eng meisje, die acteert zelfs dat ze thee drinktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die website van imdb klopt trouwens niet helemaal, ik weet bijna zeker dat Halina Reijn de rol van het monster op zich heeft genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |