SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yippeeeee, ik ben de TS een keertje!! Nog maar ff mijn last post:
Zo hee, wat een mooi, lekker koud weertje. Leontien-jasje aan, niet te koud, niet te warm. Heerlijk dat het weer wat kouder wordt.
Moest op 90% van mijn kunnen een 5k lopen. Binnen 30:18 gedaanViel niet mee overigens met een verkoudheid ergens borrelend, maarja. Nu een voldaan gevoel
![]()
Jammer genoeg is mijn Garmin een beetje dood nu![]()
@N.I.M.B.Y: BankaardappelChapeau! En wat een lekker gevoel moet dat geven. Volgende week LVML
![]()
![]()
Hartsikke mooi moment, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE
En ze was Fier op me![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Good job!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE
En ze was Fier op me![]()
![]()
Op naar de LVML en dan of een loopgroep of bij de plaatselijke atletiekvereniging gaan kijken
De korte broek kan echt de kast in tot de lente want het was best wel fris![]()
Ik had gelukkig op een weersite gekeken en lang/lang aangedaan.Wat is je volgende doel?
![]()
Jaaa nog een keertje![]()
voor NIMBY
![]()
Ik weet mijn startdatum niet meer precies, ergens begin september, maar ik ben ook bijna klaarMorgen doe ik les 24 dus.. dan nog 6 te gaan..
en ik had nooit gedacht dat het me zo goed af zou gaan. Heb halverwege iets meer rust gepakt ivm overbelaste knieën maar daarna nooit meer een pijntje gehad
![]()
![]()
![]()
Nogmaals dank voor de felicitaties![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik mezelf verwend; (Swets sales percentage vragen aan ze)
"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
Product omschrijving adidas Firebird Trackpants Orange-Dark Brown
"[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zijn er trouwens ook zaken waar je lengtematen trainingsbroeken kan kopen? Ik heb daar 's winters wel behoefte aan als ik wil blijven lopen maar bij de standaard merken heb ik nogal last van hoog water...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Goed man, altijd lekker zo'n beloningquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
"![]()
![]()
14.gifquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
"![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef Queued het volgende:
[..]
Good job!!Wat is je volgende doel?
![]()
Ehm eerst de LVML goed uitlopen en dan weet ik het nog niet.
Wel blijven lopen natuurlijk maar ik twijfel nog tussen een loopgroep of de atletiekvereniging of misschien een van 5 --> 10K schema.
Ik neig wel naar de eerste twee opties om ook het sociale aspect wat meer erbij te halen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Heden overleden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef Quoi het volgende:
* Quoi reanimeert haar Garmin op alle mogelijke manieren![]()
![]()
ook met t-shirt met korte mouwen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:47 schreef knep het volgende:
Vandaag gewoon nog in korte broek gelopen hoorkap nah![]()
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen?En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
![]()
Kruidvat schijnt leuke actie te hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen?En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
![]()
![]()
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he![]()
Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken
![]()
![]()
Ik begin me een beetje een kruisvaarder te voelen die net de eerste ongelovigen uit de poorten van Jeruzalem heeft gejaagdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel tof, zo'n semi-offroad evenementHeel veel plezier alvast!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb wel een jas van Leontien/Kruidvatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he![]()
Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken
en voor dat geld is het echt prima spul. Het gaat bij mij al meer dan een jaar mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij de Action heb je ook nog wel eens runnerartikelen. Heb ik nog naadloze hardloopsokken en een "trui" met lange mouwen gehaald.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ja maar ik ben op zoek naar een jasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:18 schreef Queued het volgende:
[..]
Bij de Action heb je ook nog wel eens runnerartikelen. Heb ik nog naadloze hardloopsokken en een "trui" met lange mouwen gehaald.![]()
![]()
Nouja, ze hebben runnerartikelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar een jas![]()
![]()
![]()
Bij kruidvat hebben ze volgens mij ook jassenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op zoek naar een jasik heb er vorig jaar eentje gehaald. Nog steeds heel blij mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh die zag ik in de folder niet staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze volgens mij ook jassenik heb er vorig jaar eentje gehaald. Nog steeds heel blij mee
![]()
Nja had al bedacht dat ik van de week bij run2day langs wil om echt goede sokken te kopen van Falke (heb steeds weer blaren) en dan meteen even jasjes te passen en me te laten adviseren wat handig is. Of ik er dan meteen een koop hangt dan van de prijs af![]()
![]()
Die LVML moet nu toch fatsoenlijk en op slofjes te doen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Ehm eerst de LVML goed uitlopen en dan weet ik het nog niet.
Wel blijven lopen natuurlijk maar ik twijfel nog tussen een loopgroep of de atletiekvereniging of misschien een van 5 --> 10K schema.
Ik neig wel naar de eerste twee opties om ook het sociale aspect wat meer erbij te halen.![]()
Toen ik begon had ik ook het doel om na de 5k de 5k -> 10k te doen, maar dat idee heb ik laten varen. Ik ben ook gestopt met de C25K app. Ik werk nu gewoon rustig naar de 10k toe. 7k is mijn max. Als ik het tempo flink minder dan zou ik de 10 denk ik wel kunnen![]()
![]()
ik heb heel wat merken hardloopsokken maar Falke zijn wat mij betreft echt de slechtste....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh die zag ik in de folder niet staan.![]()
Nja had al bedacht dat ik van de week bij run2day langs wil om echt goede sokken te kopen van Falke (heb steeds weer blaren)
qua draagcomfort vind ik ze gewoontjes maar qua slijtage zijn ze echt hopeloos'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja had al bedacht dat ik van de week bij run2day langs wil om echt goede sokken te kopen van Falke (heb steeds weer blaren) en dan meteen even jasjes te passen en me te laten adviseren wat handig is. Of ik er dan meteen een koop hangt dan van de prijs af
Geef de Forerunner 205 een harde reset door de reset- en de powerknop ongeveer 5 seconden in te drukken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef Quoi het volgende:
* Quoi reanimeert haar Garmin op alle mogelijke manieren![]()
Of meer van die combinaties... Deed het voor mij nadat ik de 205 tussen de groente-afval had geplukt omdat hij helemaal niks meer deed en al een nieuwe had besteld
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Prbeer eens dunne naadloze sokken van de Action ofzo, echt cheap ass... Werken voor mij het best, Falke e.d. heben voor mij een te 'dikke' zool en dat gaat zweten en wringen ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja had al bedacht dat ik van de week bij run2day langs wil om echt goede sokken te kopen van Falke (heb steeds weer blaren) en dan meteen even jasjes te passen en me te laten adviseren wat handig is. Of ik er dan meteen een koop hangt dan van de prijs afNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Serieus? Ik vind ze als wandelsokken ongeëvenaard goed eigenlijk.. vandaar dat ik er zo blind voor zou gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb heel wat merken hardloopsokken maar Falke zijn wat mij betreft echt de slechtste....
qua draagcomfort vind ik ze gewoontjes maar qua slijtage zijn ze echt hopeloos![]()
Te dun is voor mij ook een blaar-garantie vrees ik..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Prbeer eens dunne naadloze sokken van de Action ofzo, echt cheap ass... Werken voor mij het best, Falke e.d. heben voor mij een te 'dikke' zool en dat gaat zweten en wringen ofzo
nja eigenlijk is alles wat ik met mijn voeten doe een blaar-garantie maar goed![]()
![]()
Ik loop op hardloopsokken van de Xenos![]()
En ze bevallen goed! (kan nog weinig zeggen over duurzaamheid heb ze nog niet zo lang)[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
bij mij slijt het enkelgedeelte heel snel, ik heb ooit twee paar gekocht in NL maar nooit geen Falke meer voor mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind ze als wandelsokken ongeëvenaard goed eigenlijk.. vandaar dat ik er zo blind voor zou gaan.
voor mij is het Drymax of Thorlos.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ok.. daar heb ik met mijn wandelsokken dus geen last van. Alleen na 10 jaar de eerste slijtage bij de tenen van mijn oudste paar (vergeet vaak mijn nagels te knippen) en ik draag die sokken dus bijna dagelijksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij slijt het enkel gedeelte heel snel, ik heb ooit twee paar gekocht in NL maar nooit geen Falke meer voor mij.
voor mij is het Drymax of Thorlos.(dus ook in gewone schoenen omdat ze zo fijn zitten).
![]()
vergeet niet dat qua draagcomfort afstanden en terein ook mee gaan tellen, het komt meer op draagcomfort aan als je bijv. 20km in de regenhebt gelopen en je sokken echt zeiknat zijn en dus aan alle kanten zouden kunnen gaan wringen als ze niet goed zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik loop op hardloopsokken van de Xenos![]()
En ze bevallen goed! (kan nog weinig zeggen over duurzaamheid heb ze nog niet zo lang)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hij doet het weer. Geeft me alleen een soort van onrealistisch record. Ik vrees dat ie mijn autoritje heeft meegerekend.quote:
Afijn, I'm off. Avondje theater!![]()
Is iets om rekening mee te houdenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
vergeet niet dat qua draagcomfort afstanden en terein ook mee gaan tellen, het komt meer op draagcomfort aan als je bijv. 20km in de regenhebt gelopen en je sokken echt zeiknat zijn en dus aan alle kanten zouden kunnen gaan wringen als ze niet goed zitten.![]()
* Al loop ik nog geen 20km in een stuk
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het is fricking 4 graden op het station en ik heb m'n zomerjas nog aan/blauwbekt
Sokken moeten wel lekker strak zitten.
Wandel en hardloopsokken heb ik ook van de Lidl, voldoen prima!
Als je met alle soorten sokken blaren krijgt dan is het toch ook een zaak van net niet de goede schoenen me dunktNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
maar bij langere afstanden echt van belang imo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is iets om rekening mee te houden![]()
* Al loop ik nog geen 20km in een stuk
Je betaalt een behoorlijke prijs voor goede sokken maar het is het wel waard.
Ik heb bijv. sokken van Drymax (is volgens mij niet in NL verkrijgbaar) maar die voeren vocht dus direkt af, je voeten blijven, ook in de stromende regen, dusdanig droog dat het niet begint te schuren of dat je koude voeten krijg.
Verder is een goede sok van wezelijk belang als je veel heuvelwerk doe, door het stijgen en vooral dalen beweegt je voet meer in je schoen en dit kan bij slechte sokken blaren opleveren.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je zelf warm rennenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is fricking 4 graden op het station en ik heb m'n zomerjas nog aan/blauwbekt
Morgen weerquote:
In dit geval ligt het echt aan mijn voeten ben ik bangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sokken moeten wel lekker strak zitten.
Wandel en hardloopsokken heb ik ook van de Lidl, voldoen prima!
Als je met alle soorten sokken blaren krijgt dan is het toch ook een zaak van net niet de goede schoenen me dunktIk kan zomaar ineens blaren krijgen van schoenen die ik al heel lang (al dan niet blaarloos) draag. Momenteel heb ik naadloze sokken maar op het punt waar het weefsel veranderd bij de boog aan de binnenkant van mijn voet krijg ik dus blaar over blaar. Ik loop wel door hoor, ben het wel gewend, maar mijn voeten zien er niet uit en het is natuurlijk niet echt de bedoeling
![]()
![]()
Das ook nog iets wat ik ff moet bekijken. Tot nu toe gewoon op van die korte sokken gelopen van puma of umbro. Bevalt prima, maar kan me inderdaad voorstellen dat je wat beters nodig hebt bij lange afstanden.![]()
Mijn beste sokken waren een paar lidl of aldi sokken. Helaas zijn ze stuk en moet ik nu op Falke lopen.![]()
Nou dat dus. Dit geldt al voor wandelen, dus zal het voor rennen dubbel zo belangrijk zijn denk ik!! Ik ga gewoon net zo lang op zoek tot ik de perfecte sokken heb! Die ik nu heb (goedkope van de hema geloof ik) gaan de prullenbak in iigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar bij langere afstanden echt van belang imo.
Je betaalt een behoorlijke prijs voor goede sokken maar het is het wel waard.
Ik heb bijv. sokken van Drymax (is volgens mij niet in NL verkrijgbaar) maar die voeren vocht dus direkt af, je voeten blijven, ook in de stromende regen, dusdanig droog dat het niet begint te schuren of dat je koude voeten krijg.
Verder is een goede sok van wezelijk belang als je veel heuvelwerk doe, door het stijgen en vooral dalen beweegt je voet meer in je schoen en dit kan bij slechte sokken blaren opleveren.![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/kVko86wyqtM![]()
Fijn constant loopje gehadGing niet mega-soepel maar was wel lekker op de een of andere manier. Ben klaar voor zondag!
![]()
Ja doei.![]()
val me nu pas op dat als ik jullie stats bekijk jullie voorlopen, MB heeft op zaterdag 27 Oktober om 6.10AM gelopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn constant loopje gehadGing niet mega-soepel maar was wel lekker op de een of andere manier. Ben klaar voor zondag!
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
F means you're fucked![]()
Ik ga zo weg voor een 5 km rondje. Twijfel over 2 lagen of 3 lagen....... (wel/geen jasje aan) Temperatuur nog geen 4 graden.![]()
Strak gelopen hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ook bij die afstanden zitten bij mij die van de xenos prima. Heb vanmiddag die van de action gekocht. Op een of andere manier verdwijnen ze bij mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet dat qua draagcomfort afstanden en terein ook mee gaan tellen, het komt meer op draagcomfort aan als je bijv. 20km in de regenhebt gelopen en je sokken echt zeiknat zijn en dus aan alle kanten zouden kunnen gaan wringen als ze niet goed zitten.![]()
Goezojij!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jouw loopjes zijn altijd zo mooi vlakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mysterie van de verdwenen sokken
Natte sokken, natte voeten, nat velletje = blaren. Lastig is dat als je mooie poezelige voetjes hebt
* uniekhoorn had eelthoorn kunnen heten
Goed gedaan Mo!
Mag/moet morgenochtend ook... koud, geen zin
Ik krijg dus van die blaren eeltplekken en daar dan weer blaren onderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mysterie van de verdwenen sokken
Natte sokken, natte voeten, nat velletje = blaren. Lastig is dat als je mooie poezelige voetjes hebt
* uniekhoorn had eelthoorn kunnen heten![]()
![]()
![]()
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef YUR het volgende:
Morgenmiddag trainen met een startnummer op mn buik![]()
Succes![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zo is het ook!quote:
Ik wil eigenlijk morgenochtend met de loopgroep gaan trainen, maar zo ongeveer de complete groep incl. trainers lopen mee met dat wedstrijdloopje. Nou, ok...dan gebruik ik die wel als training
Dan je voeten lekker weken in warm water en soda en met een eeltrasp zachtjes eraf raspen, dn met pluimsteen lekker zacht maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg dus van die blaren eeltplekken en daar dan weer blaren onder![]()
Minimaal 1 x per maand
Smeer jij je in met bodylotion? Ook je voeten dik meenemenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Heb allerlei voetenspul ja. Vergeet het wel vaak, maar probeer ze goed te verzorgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan je voeten lekker weken in warm water en soda en met een eeltrasp zachtjes eraf raspen, dn met pluimsteen lekker zacht maken.
Minimaal 1 x per maand
Smeer jij je in met bodylotion? Ook je voeten dik meenemenIk loop als het even kan op blote voeten dus een goede laag eelt laat ik wel zitten ter bescherming
![]()
![]()
Morgen gebouwenloop!![]()
Ben wel beetje zenuwachtig, ben benieuwd hoe het zal gaan/zijn!
Hopelijk is parkeren een beetje te doen want we moeten echt met de auto omdat we erna meteen weg moeten!![]()
Oeh klinkt zwaar.. Maar dan is de uitdaging groterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef gcjoel het volgende:
Hopelijk is parkeren een beetje te doen want we moeten echt met de auto omdat we erna meteen weg moeten!![]()
Veel plezier
Leuk leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef gcjoel het volgende:
Hopelijk is parkeren een beetje te doen want we moeten echt met de auto omdat we erna meteen weg moeten!heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de verhalen erna!!
Veel plezier! Ik heb m een keer gedaan en vond m best grappigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef gcjoel het volgende:
Hopelijk is parkeren een beetje te doen want we moeten echt met de auto omdat we erna meteen weg moeten!We parkeerden in een wijk in de buurt.
Kleed je niet te warm, want ondanks dat je buiten begint, loop je best veel door de parkeergarage en door het gebouw zelf. En in de gangetjes is het WARM!F means you're fucked![]()
hardlopen is niet voor de faint hearted... suck it up princess!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ook!! lijkt mij ook best wel een keer leuk om te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk leukheel veel plezier en ik ben benieuwd naar de verhalen erna!!
Zit altijd nog te denken aan de Skytower run in Auckland.... zo snel mogelijk omhoog in brandweerpak met perslucht op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
arbeiten hier!!
Reallyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook!! lijkt mij ook best wel een keer leuk om te doen.
Zit altijd nog te denken aan de Skytower run in Auckland.... zo snel mogelijk omhoog in brandweerpak met perslucht open het ding is al vrij hoog!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hardlopen is niet voor de faint hearted... suck it up princess!Nice
![]()
Ik twijfel ook beetje over de kleding, doe in ieder geval een capri. Maar shirt kort of geen mouw, want het lijkt me erg warm in het gebouw!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik heb m een keer gedaan en vond m best grappigWe parkeerden in een wijk in de buurt.
Kleed je niet te warm, want ondanks dat je buiten begint, loop je best veel door de parkeergarage en door het gebouw zelf. En in de gangetjes is het WARM!![]()
netjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:33 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zo 10km in 1:00:31. Das een nieuw trainings record voor me op die afstand![]()
Wtf. Gebouwenloop (Hence the name). Is echt door gebouwen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.vumc.nl/afdelingen/gebouwenloop/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Wtf. Gebouwenloop (Hence the name). Is echt door gebouwen?F means you're fucked![]()
Haha wat mooi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.vumc.nl/afdelingen/gebouwenloop/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik doe m'n best!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Jouw loopjes zijn altijd zo mooi vlakmaar heb ook wel routes waar ik niet/nauwelijks hoef te stoppen voor verkeer etc.
dat scheelt wel denk ik.
Boh, een bord pasta naar binnen gewerkt, was beetje te veel*ontploft*
wel lekker!
Ja doei.![]()
Was het zo koud ja?? Ben iets na 20 uur begonnen met les 11 van Evy. Halverwege had ik het heerlijk warm. Binnenkort misschien op zoek naar een andere broek en eventueel een goed jasje (nu gewoon een vest aan).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:58 schreef IamCurious het volgende:
Ik ga zo weg voor een 5 km rondje. Twijfel over 2 lagen of 3 lagen....... (wel/geen jasje aan) Temperatuur nog geen 4 graden.
En ik vroeg me iets af over eten: beter ervoor of erna? En hoelang ervoor of erna dan?
Want eigenlijk ren ik alleen 's avonds, en wil ik samen met mijn man eten, dan dus voor het rennen.![]()
Hoi!
Ik ben pas begonnen met lopen (nu 4x gelopen) en wil dit topic ook proberen te volgen
Gaat tot nu toe verbazend makkelijk en lekker!
Loop met Renatevolgende keer les 4 (1x eentje opnieuw gelopen)
![]()
Da's persoonlijk, maar ik zou sowieso anderhalf uur houden tussen je (avond)maaltijd en je rennen om steken etc. te voorkomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Was het zo koud ja?? Ben iets na 20 uur begonnen met les 11 van Evy. Halverwege had ik het heerlijk warm. Binnenkort misschien op zoek naar een andere broek en eventueel een goed jasje (nu gewoon een vest aan).
En ik vroeg me iets af over eten: beter ervoor of erna? En hoelang ervoor of erna dan?
Want eigenlijk ren ik alleen 's avonds, en wil ik samen met mijn man eten, dan dus voor het rennen.Ja doei.![]()
ik ren meestal s morgens. Soms voor ontbijt. Als ik een langere afstand doe, eerst ontbijt en tussen 1,5 en 2 uur erna lopen. Na avondeten kan ik het niet
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Een banaantje in de ochtend voor het lopen is wel fijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik ren meestal s morgens. Soms voor ontbijt. Als ik een langere afstand doe, eerst ontbijt en tussen 1,5 en 2 uur erna lopen. Na avondeten kan ik het niet![]()
![]()
Ach, en ik ben 's ochtends dan weer niet vooruit te branden en doe het het beste rond een uurtje of 4/5 als ik al wat in beweging ben geweest. Zo zie je maar, Kekaa, iedereen z'n ding. Dus probeer gewoon eea uit
Ja doei.![]()
Ik loop 's avonds, andere momenten heb ik geen oppas. Tussen 1 uur of meer tussen het avondeten en lopen![]()
Ik loop in het weekend 's ochtends of overdag. Doordeweeks loop ik 's avonds, het is niet anders met werk en alles.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mja... dat wordt lastig. Ik ben opzich wel een ochtendmens, maar ook weer niet supervroeg, en over iets meer dan week ga ik vanaf 8 uur sochtends werken. Om nou voor die tijd ook nog te rennen.... Dan na 13 uur een uurtje vrij, en dan drie van de vijf werkdagen werk ik van 14 tot 18 uur. Dus, dan eten.. en 's avonds rennen. Maar misschien iets later dus, om het eten te laten zakken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, en ik ben 's ochtends dan weer niet vooruit te branden en doe het het beste rond een uurtje of 4/5 als ik al wat in beweging ben geweest. Zo zie je maar, Kekaa, iedereen z'n ding. Dus probeer gewoon eea uit![]()
Dat nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:02 schreef zipper4u het volgende:
[..]
ook met t-shirt met korte mouwen?, zweethemd, t-shirt en dun regenjasje
Geen seconde koud gehad
♫![]()
Productief dagje vandaag, 7,5 km gaan hardlopen en net terug van 2 km zwemmen.
Nu is het tijd voor een koude goudgele rakker.
♫![]()
Wat zit zo'n tight ongelofelijk gay trouwens :/Dat excuus komt me bekend voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef knep het volgende:
Productief dagje vandaag, 7,5 km gaan hardlopen en net terug van 2 km zwemmen.
Nu is het tijd voor een koude goudgele rakker.
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef xzaz het volgende:
Wat zit zo'n tight ongelofelijk gay trouwens :/![]()
Zie het als gestroomlijnd
Ik zou met deze temperaturen en de eerste twitterfoto's van sneeuw in het Noorden bijna zo'n tight aan gaan schaffen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wie wat waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou met deze temperaturen en de eerste twitterfoto's van sneeuw in het Noorden bijna zo'n tight aan gaan schaffen
twitter:Gorrit7hooven twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 21:35:23Eerste #sneeuw.. http://t.co/7DIRX3DD reageer retweet
Noesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:Gorrit7hooven twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 21:35:23Eerste #sneeuw.. http://t.co/7DIRX3DD reageer retweet
ik ga in december pas op vakantie!! Het mag nog niet!!
Dan doe je er toch gewoon een korte broek over aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef xzaz het volgende:
Wat zit zo'n tight ongelofelijk gay trouwens :/
[..]
Dat excuus komt me bekend voor![]()
Mua is inderdaad een optiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan doe je er toch gewoon een korte broek over aan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan doe je er toch gewoon een korte broek over aan.ja daar wordt het echt beter van
![]()
![]()
Het meest erge deel is dan wel bedekt tenminstequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja daar wordt het echt beter van
Men in tightsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het meest erge deel is dan wel bedekt tenminste![]()
![]()
Erger juist naar mijn idee. Andere mensen denken daar weer anders over, zoals zwarte piet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja daar wordt het echt beter van
![]()
Ja die associatie heb ik er ook bijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Erger juist naar mijn idee. Andere mensen denken daar weer anders over, zoals zwarte piet.![]()
![]()
Maar goed.. als je je als man er niet prettig in voelt ander dan is het wel een oplossing wellicht. Ik zou zelf denken 'lang shirt'.![]()
Ja, in Tsjechiëquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja doei.![]()
Gewoon lekker laten wapperen dat ding
![]()
Het is maar net hoe je het draagt, ik vind het iig niet gay, zo'n broekje erover vind ik lelijker.know'm sayin?
word? word.![]()
Als man moet je zo'n tight gewoon zelfverzekerd dragen, dan is het vanzelf ok
Het is functioneel, dus sowieso ok. Hoe het er uit ziet is bijzaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Als man moet je zo'n tight gewoon zelfverzekerd dragen, dan is het vanzelf ok![]()
![]()
![]()
Vind ik ook! Maar blijkbaar vinden de mannen hier het nog een beetje engquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is functioneel, dus sowieso ok. Hoe het er uit ziet is bijzaak![]()
Nja als zelfs ik met mijn blubberbenen in een tight durf te rennen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar blijkbaar vinden de mannen hier het nog een beetje eng![]()
![]()
![]()
De mannen zijn pussies!! Boeoeoeoeoequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja als zelfs ik met mijn blubberbenen in een tight durf te rennen....![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De mannen zijn pussies!! Boeoeoeoeoe![]()
![]()
women FTW
![]()
![]()
![]()
man vs vrouw discussie
![]()
![]()
![]()
Vrouwen (L)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Plus dat wij dan eindelijk eens kontjes kunnen checkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is functioneel, dus sowieso ok. Hoe het er uit ziet is bijzaak![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Om nom nomquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Plus dat wij dan eindelijk eens kontjes kunnen checkenin certain cases
Nicole Stokhof @Nicolemv4
@Gorrit7hooven waar is dit? #dtv
Details
32m gorrit7hooven gorrit7hooven @Gorrit7hooven
@Nicolemv4 Vysoké nad Jizerou, CZJa doei.![]()
BuienRadarNL @BuienRadarNL
Eerste natte #sneeuw is inmiddels gevallen in het noorden. Sneeuwradar: http://bit.ly/7FJ83L[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga maar weer eens een goede en belangrijke trainingssessie doen..![]()
Morgen kijken of ik ook zonder strand en duinen 5km kan lopen in 35 minuten
![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Plus dat wij dan eindelijk eens kontjes kunnen checken![]()
Ja, dat geloof ik verder wel, maar die tweetfoto was gemaakt in Tsjechiëquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
BuienRadarNL @BuienRadarNL
Eerste natte #sneeuw is inmiddels gevallen in het noorden. Sneeuwradar: http://bit.ly/7FJ83L
Ja doei.![]()
Ga uit je panty!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
ach ja.. mannen rennen harder.. mogen wij ook ff?
*Geldersche uitdrukking
Ja, da's waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik verder wel, maar die tweetfoto was gemaakt in Tsjechië
Hier leek het toen ik ging lopen ook erg op 'sneeuw op komst', echt zo'n sneeuwluchtje. Had ergens nog wel de hoop dat 't ook echt zou gaan sneeuwen tijdens m'n loopje, maar tegelijk zat ook Mr.Mo nog ergens op de motor tussen Leeds en Hull, dus dat hoefde ook niet zo nodig
Ja doei.![]()
He ho effehet zal mij echt een worst wezen hoe ik eruit zie in zo'n ding. Als het maar doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De mannen zijn pussies!! Boeoeoeoeoe![]()
Oldbiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, ik kom net tot de ontdekking dat ik vandaag PRECIES 12 jaar op FOK! zit![]()
Ah. Nouja echte fokker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas net niet. Zit nét boven de 5000 met m'n userID...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heb sinds kort ook een tight, korte versie, langere versie komt als het echt koud wordt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar blijkbaar vinden de mannen hier het nog een beetje eng
Heb nog geen vent achter mij aangehad....kap nah![]()
Ziequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:59 schreef zipper4u het volgende:
[..]
heb sinds kort ook een tight, korte versie, langere versie komt als het echt koud wordt.
Heb nog geen vent achter mij aangehad....it's not that bad
Zo vroeg op vandaag![]()
Nog 3 vrije trainingen en dan de LVML (voor het geval jullie dat nog niet wisten)
Misschien is mijn nieuwe broek er al dan kan ik in knal oranje meedoen
Ik hoop het voor jemooie beloning zou dat zijn!
Hier ook niet hoor. Het is niet alleen lopen, dat zou nog wel gaan. Maar ik moet ook even uitzweten, en douchen (incl haren wassen), droogföhnen, en dan nog naar m'n werk fietsen en treinen. Dan moet ik onderhand om 04:30 uur opstaan. No can do[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, idem hier... Zelfs een 5k zou teveel tijd in nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook niet hoor. Het is niet alleen lopen, dat zou nog wel gaan. Maar ik moet ook even uitzweten, en douchen (incl haren wassen), droogföhnen, en dan nog naar m'n werk fietsen en treinen. Dan moet ik onderhand om 04:30 uur opstaan. No can doBrrrrrrr.. het is wel koud hier (net even fiets aan de goede kant van 't huis gezet
) gelukkig ben ik om 11 uur alweer vrij. 4 uurtjes werken is niet zó erg... alleen dat vroege opstaan *kras*
Ja doei.![]()
Hier schijnt het ook behoorlijk koud te zijn. Ik zit nog even veilig in m'n pyjama en badjas
Ik bijna 13quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, ik kom net tot de ontdekking dat ik vandaag PRECIES 12 jaar op FOK! zit![]()
![]()
![]()
http://www.badassoftheweek.com/young.html
Ik ga van uit bed gelijk in de kleren. Kijken of dat wat is.
En dan ben ik mooi op tijd terug om kaarten te bestellen voor Iron Maiden.
[ Bericht 18% gewijzigd door Daywalk3r op 27-10-2012 09:09:43 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik al bijna 13 jaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Hier in Utrecht is het comfortabel fris.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier schijnt het ook behoorlijk koud te zijn. Ik zit nog even veilig in m'n pyjama en badjas
Ik heb nog wat spierpijn van de vorige keer, sla het vandaag over. Morgen een nieuwe kans!![]()
![]()
Ik zit er klaar voor! Nog even ontbijten en dan op naar de VUMC!
Doe wel mijn Garmin om zodat ik de tijd kan meten!![]()
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Doe wel mijn Garmin om zodat ik de tijd kan meten!![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Doe wel mijn Garmin om zodat ik de tijd kan meten!ben erg benieuwd hoe het gaat zijn!
Ik ben ook heel benieuwd, volgens mij onderschat ik het een beetje namelijk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Have funben erg benieuwd hoe het gaat zijn!
![]()
![]()
he, mijn user id is lagerquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wil ik graag rennen, doet m'n Garmin raargot a bad feeling about this... hij blijft maar opnieuw in het beginscherm komen...
Vanavond weer lopen... de halloween run
When the dawn is at hand.... we run like the devil is chasing us
![]()
Hmmmmz, het ziet er naar uit dat m'n Garmin weer terug is... Maar gauw gaan dan, kijken hoe het gaat![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Fantastisich lekker gelopen!!
http://www.endomondo.com/workouts/meYFpqKzlhY
En kaarten besteld voor Iron Maiden.
Godver mijn dag kan niet meer stuk
Lekker rondje!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver mijn dag kan niet meer stuk![]()
Hier ging het ook erg fijn http://www.endomondo.com/workouts/rDAwVE8cxy8 Al rennend de 5km aangetikt!Op naar week 9 van Evy!
![]()
![]()
Bij mij is het rain and snow en bij jou zijn het intermittent cloudsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker rondje!!![]()
Hier ging het ook erg fijn http://www.endomondo.com/workouts/rDAwVE8cxy8 Al rennend de 5km aangetikt!Op naar week 9 van Evy!
Moet zeggen dat ik geen regen of sneeuw (helaas) heb gezien. Alleen maar een felle zon op de kop.
Wel fris aan het begin van het lopen. Gelukkig kon ik mijn handen een beetje in de mouwen doen totdat ik warm was.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik twijfelde of ik mee zou doen (dacht zelfs dat ik mn trouwsluier wel kon gebruikenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:15 schreef linebear het volgende:
Vanavond weer lopen... de halloween run
When the dawn is at hand.... we run like the devil is chasing us) maar aangezien ik niemand ken verder die meedoet toch maar niet. Veel plezier gewenst, het lijkt me wel heel leuk!
Gcjoel ook veel succes en plezier!Yay!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver mijn dag kan niet meer stukYay!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker rondje!!![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Wahaha en er zit hemelsbreed krap 6km tussen ja.. Oh en strak blauw hier ja. Weet wel dat ik nodig een windstopper nodig heb, mijn bovenlijf bleef koud ondanks climatelangemouwenzooi..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij is het rain and snow en bij jou zijn het intermittent clouds
Moet zeggen dat ik geen regen of sneeuw (helaas) heb gezien. Alleen maar een felle zon op de kop.
Wel fris aan het begin van het lopen. Gelukkig kon ik mijn handen een beetje in de mouwen doen totdat ik warm was.![]()
Ga je vanmiddag nog kijken bij de start-finish trouwens Day?![]()
Nee. Ouders komen terug van midweekje vakantie dus moet het huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha en er zit hemelsbreed krap 6km tussen ja.. Oh en strak blauw hier ja. Weet wel dat ik nodig een windstopper nodig heb, mijn bovenlijf bleef koud ondanks climatelangemouwenzooi..![]()
Ga je vanmiddag nog kijken bij de start-finish trouwens Day?
En ook de auto is een bende dus die moet ook schoon.
Jij wel?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ouders komen terug van midweekje vakantie dus moet het huis schoonmaken.
En ook de auto is een bende dus die moet ook schoon.
Jij wel?schoonpa aanmoedigen natuurlijk!! De 10mijl start pas om half 4 dus tegen die tijd staan we klaar.
![]()
Onze Cityrun is vorige week gefilmd en zojuist door Runnersworld Nederland op Facebook gegooid
Zoek ons!
Tof
Heb ook gerend 11.15 km met 10.8/uur. Wat was het koud en op de laatste 10 minuten nog kletsnat geregendMaar enfin, nu even bij de kachel en dan maar aan het huishouden
Niet gezien, maar wel gezien dat jullie over Waterlooplein hebben gelopen, daar heb ik naast gewerkt voor 12 mooie (en wat minder mooie) jaren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef YUR het volgende:
Onze Cityrun is vorige week gefilmd en zojuist door Runnersworld Nederland op Facebook gegooid
Zoek ons!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eronder (maar niet met dit account dus..)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas net niet. Zit nét boven de 5000 met m'n userID...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
![]()
Ik heb maar weer met good old Endomondo gelopen, want m'n Garmin is behoorlijk van slag.
Als ik hem activeer, ziet ie m'n hartslagmeter, en gaat ie op zoek naar satellieten. Vrij snel daarna geeft ie aan dat de batterij bijna leeg is en valt het scherm weg. Toen ik hem aan de lader deed, gaf ie aan dat ie 100% had. Haal ik hem eraf en activeer ik hem weer, dan gebeurt hetzelfde![]()
Ik heb hem dus maar weer aan de lader gehangen, meer kan ik nu niet doen denk ik. Maar eens een dagje laten hangen. Het vreemde is alleen dat de procenten teruglopen, hij geeft nu 34% aan...![]()
Ik laat hem maar even een dagje aan de lader hangen, je weet nooit. Maar herkent iemand dit? De handleiding geeft als enige hulp bij troubleshooting de power knop ingedrukt houden. Dat helpt niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weet niet wat voor batterij erin zit maar wellicht kun je die even makkelijk vervangen om uit te sluiten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ik heb maar weer met good old Endomondo gelopen, want m'n Garmin is behoorlijk van slag.
Als ik hem activeer, ziet ie m'n hartslagmeter, en gaat ie op zoek naar satellieten. Vrij snel daarna geeft ie aan dat de batterij bijna leeg is en valt het scherm weg. Toen ik hem aan de lader deed, gaf ie aan dat ie 100% had. Haal ik hem eraf en activeer ik hem weer, dan gebeurt hetzelfde![]()
Ik heb hem dus maar weer aan de lader gehangen, meer kan ik nu niet doen denk ik. Maar eens een dagje laten hangen. Het vreemde is alleen dat de procenten teruglopen, hij geeft nu 34% aan...![]()
Ik laat hem maar even een dagje aan de lader hangen, je weet nooit. Maar herkent iemand dit? De handleiding geeft als enige hulp bij troubleshooting de power knop ingedrukt houden. Dat helpt niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heerlijk gelopen, week 2 oefening, 2.5 km. Voelde me als een bad mofo in mn hoody![]()
En je weet dat je goed bezig bent wanneer je duimpjes omhoog krijgt, heerlijk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
@Gup doe eens een harde reset van dat ding. Tenminste, als je al je data al eens hebt overgepompt naar je PC/garmin connect.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Data is allemaal al overgezet, dat vind ik allemaal niet zo boeiend, mocht ik het kwijtraken. Eens even zoeken op de site hoe dat ook alweer moestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup doe eens een harde reset van dat ding. Tenminste, als je al je data al eens hebt overgepompt naar je PC/garmin connect.nog nooit nodig gehad.
Halve zonnewijzer ben je. Data kwijtraken is ERGquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Data is allemaal al overgezet, dat vind ik allemaal niet zo boeiend, mocht ik het kwijtraken. Eens even zoeken op de site hoe dat ook alweer moestnog nooit nodig gehad.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is ook!! Ik bedoel van m'n laatste run. Die was toch rukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Halve zonnewijzer ben je. Data kwijtraken is ERGEvy les 1 jeweetz...
no spang, ik ook lopen die les over een weekje. Krijg je mijn data wel.. heheheh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook!! Ik bedoel van m'n laatste run. Die was toch rukEvy les 1 jeweetz...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Master reset is performed... Nu moet ie 20min buitenliggen volgens de site. En dan nog maar eens laden denk ik dan maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
no spang, ik ook lopen die les over een weekje. Krijg je mijn data wel.. heheheh.
En ik heb data!! Good old Endomondo liet me niet in de steekAlhoewel, je moet niet naar de GPS-fuckups kijken, maar in ieder geval was Evy er wel
Je loopt ook echt met Evy? Intervalfunctie op de 610 isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Master reset is performed... Nu moet ie 20min buitenliggen volgens de site. En dan nog maar eens laden denk ik dan maar
En ik heb data!! Good old Endomondo liet me niet in de steekAlhoewel, je moet niet naar de GPS-fuckups kijken, maar in ieder geval was Evy er wel
Ik weet t!! Maar dat ding dacht, doe het zelf maar. Gelukkig stond Evy nog op m'n iPhonequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je loopt ook echt met Evy? Intervalfunctie op de 610 is
Sinds gisteren hardlopen kan ik met voet niet meer in de 90graden hoek krijgen (je weet wel, zoals je hem hebt als je erop staat) en mijn Achilles doet heel erg pijn, geen flauw idee hoe dit komt.
Als dit zondag nog niet over is, sla ik een dag over. En als het zondag wel over is loop ik even een paar lessen terug, denk ik. Op dit moment kan ik er gewoon niet op staan, dus ik vrees even het ergste![]()
Achillespees iets verrekt misschien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinds gisteren hardlopen kan ik met voet niet meer in de 90graden hoek krijgen (je weet wel, zoals je hem hebt als je erop staat) en mijn Achilles doet heel erg pijn, geen flauw idee hoe dit komt.
Als dit zondag nog niet over is, sla ik een dag over. En als het zondag wel over is loop ik even een paar lessen terug, denk ik. Op dit moment kan ik er gewoon niet op staan, dus ik vrees even het ergsteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I guess.. alleen kan ik moet voet enkel gestrekt houden en er absoluut niet op staan (ook niet als ik op mijn tenen loop).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Achillespees iets verrekt misschien?
(buiten dat het pijn doet lijkt het of ik door mijn voet 'zak' en dan donder ik zo goed als om)
[ Bericht 8% gewijzigd door ChildoftheStars op 27-10-2012 13:01:01 ]![]()
Kun je traplopen en waar doet dat pijn? Pijn bij optillen voet van de grond? Is er iets dik/blauw?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I guess.. alleen kan ik moet voet enkel gestrekt houden en er absoluut niet op staan (ook niet als ik op mijn tenen loop).
(buiten dat het pijn doet lijkt het of ik door mijn voet 'zak' en dan donder ik zo goed als om)
Zou soieso even rust houden tot het weg is..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De Achilles doet pijn, binnenkant enkel is blauw en met name het staan erop doet erg pijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kun je traplopen en waar doet dat pijn? Pijn bij optillen voet van de grond? Is er iets dik/blauw?
Zou soieso even rust houden tot het weg is..
Dus ik vrees dat het pas dinsdag lopen wordt
Maar ja... tijdens het lopen was ik ook een beetje verstapt, alleen ik heb toen mijn ronde afgelopen. Gezien ik nog maar anderhalf minuut moest![]()
Ja. Even pas op de plaats zogezegd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De Achilles doet pijn, binnenkant enkel is blauw en met name het staan erop doet erg pijn.
Maar ja... tijdens het lopen was ik ook een beetje verstapt, alleen ik heb toen mijn ronde afgelopen. Gezien ik nog maar anderhalf minuut moestIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Komen hier fikse buien over met hagel en natte sneeuw, even afwachten dus maar anders ga ik rond half 3 lopen
Het was tof maar super zwaar!
Tijd is 34:20! Heel blij mee en had zowaar nog een hoop mensen achter me! Meestal hoor ik bij de laatste paar mensen.
In de garages erg heet en lastig inhalen in de gangen. Heb zelfs mensen ingehaald! Zo tof!
Binnenkort nog finishfilmpje... Brr haha![]()
![]()
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Goed gedaan zeg, als je bedenkt dat je door gebouwen hebt gerend, heb je dat echt heel netjes gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef gcjoel het volgende:
Tijd is 34:20! Heel blij mee en had zowaar nog een hoop mensen achter me! Meestal hoor ik bij de laatste paar mensen.
In de garages erg heet en lastig inhalen in de gangen. Heb zelfs mensen ingehaald! Zo tof!
Binnenkort nog finishfilmpje... Brr haha
Auw, dat klinkt niet fijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De Achilles doet pijn, binnenkant enkel is blauw en met name het staan erop doet erg pijn.
Maar ja... tijdens het lopen was ik ook een beetje verstapt, alleen ik heb toen mijn ronde afgelopen. Gezien ik nog maar anderhalf minuut moestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Ik ging net een rondje lopen , moest 10x2 min. met minuutje ertussen. Stopt Garmin er halverwege meeRondje evengoed afgemaakt, want ging erg lekker
![]()
![]()
Ik sluit mij hier ook even aan
Al 2 maanden aan het trainen en loop nu meestal tussen de 10 en 15km.
![]()
Dik tevreden hier! Net een LDL van 100 min gedaan, plan was rond de 7min/km te blijven, is gelukt!
Én voor het eerst 14km gelopen![]()
Én! Naar Monster gelopen, stukje met Yur meegelopen tijdens z'n wedstrijd![]()
![]()
Gcjoel:
GotC:
Ik ga donderdag maar eens vragen wanneer ik weer mag gaan lopen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Holy shit, wat een afstanden hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
Dik tevreden hier! Net een LDL van 100 min gedaan, plan was rond de 7min/km te blijven, is gelukt!
Ãn voor het eerst 14km gelopen![]()
Ãn! Naar Monster gelopen, stukje met Yur meegelopen tijdens z'n wedstrijd
Beest!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
Dik tevreden hier! Net een LDL van 100 min gedaan, plan was rond de 7min/km te blijven, is gelukt!Én voor het eerst 14km gelopen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
woei!!! top gedaan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:14 schreef GotC het volgende:
Ãn! Naar Monster gelopen, stukje met Yur meegelopen tijdens z'n wedstrijd![]()
Yes! Mijn 10k is in the pocket
Ging goed! Lekker door de Scheveningse bosjes gelopen. Beetje overal en nergens omdat ik een beetje verdwaald was. Die LVML op 4-11 is een eitje.
http://www.endomondo.com/workouts/hCTFX-vtv-0![]()
Vind het trouwens wel grappig dat Evy zegt van "geen les overslaan, en gaan ook al heb je geen zin en kleren klaar leggen." Totaal geen last van. Heb steeds zoiets van ik wil weer ik wil weer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wow mooie afstanden GotC en Queud.. Damn, knap hoor!
Goedzo! Leuk is dat he? Jezelf uitdagen kan echt zo lekker zijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Vind het trouwens wel grappig dat Evy zegt van "geen les overslaan, en gaan ook al heb je geen zin en kleren klaar leggen." Totaal geen last van. Heb steeds zoiets van ik wil weer ik wil weer.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Wat een bak. Heb gister de verkeerde Garmin aan mijn laptop gehangen, en dus de verkeerde loop ingeladen in Endomondo. Was een trainingsloopje van mijn vriend (5.75 km in 27 min nog wat, the bastard)Zo komt die leaderboard wel goed
![]()
Good busy allen die vandaag hebben gelopen!![]()
![]()
Yup. In het begin wist ik niet of ik het wel vol ging houden. Jaren terug begonnen maar afgehaakt. Nu ben ik al verder en doe ik de andere dagen nog fitness ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo! Leuk is dat he? Jezelf uitdagen kan echt zo lekker zijn!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ging eens even nakijken wat het parcours nu eigenlijk is van die Vumc gebouwenloop, en kwam bij dit: filmpje: iemand die de hele wedstrijd filmpt (en het ook nog in 22:30 loopt)![]()
Leuk en herkenbaar, want heb zelf 4,5 jaar in die gebouwen gewerkt
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 27-10-2012 17:03:37 ]![]()
![]()
schoonpa heeft zijn 25e keer 10mijl van de Diepe Helloop uitgelopen net. Met zijn broer samen als aller aller laatste!! Meteen een interview geven ook
![]()
![]()
*trots is*![]()
ik ben na bijna 3weken niets ook maar weer eens gaan rennen....en man man wat baal ik daarvan (van die 3weken niets doen dan he?!) het ging voor geen meter en liep weer als vanouds te hijgen als een paard.
ik ben zeker blij dat ik gegaan ben, maar baal ervan dat ik het heb laten verslapen...ik moet echt strenger zijn tegen mezelf.
zo kan ik wel lekker lang samen met evy rennen :p
ow en de eerste keer echt met endomondo gerend....dus linkje
http://www.endomondo.com/workouts/q3YmcZinX4I![]()
Foei! Vanaf nu niks meer skippen tenzij je blessures hebt! *Wijst met vinger*quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ben na bijna 3weken niets ook maar weer eens gaan rennen....en man man wat baal ik daarvan (van die 3weken niets doen dan he?!) het ging voor geen meter en liep weer als vanouds te hijgen als een paard.
ik ben zeker blij dat ik gegaan ben, maar baal ervan dat ik het heb laten verslapen...ik moet echt strenger zijn tegen mezelf.
zo kan ik wel lekker lang samen met evy rennen :p
ow en de eerste keer echt met endomondo gerend....dus linkje
http://www.endomondo.com/workouts/q3YmcZinX4IJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja pappaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Foei! Vanaf nu niks meer skippen tenzij je blessures hebt! *Wijst met vinger*![]()
![]()
![]()
Wat gebruiken jullie eigenlijk om zichtbaar te zijn voor overig verkeer?
Ik woon zelf in een stad en heb afgelopen week een fluorescerend hesje gekocht om zichtbaar te zijn. Ik zit ook te denken om verlichting te gaan dragen om zelf ook nog wat te kunnen zien als ik bijvoorbeeld in onverlicht gebied loop zoals bos of duinen.
Iemand nog tips voor goedkope verlichting die een beetje goed blijft zitten? Bij voorkeur verlichting speciaal voor hardlopers.![]()
quote:
Reflectie vestje en led armbanden aan armen en benenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef Queued het volgende:
Ik woon zelf in een stad en heb afgelopen week een fluorescerend hesje gekocht om zichtbaar te zijn. Ik zit ook te denken om verlichting te gaan dragen om zelf ook nog wat te kunnen zien als ik bijvoorbeeld in onverlicht gebied loop zoals bos of duinen.
Iemand nog tips voor goedkope verlichting die een beetje goed blijft zitten? Bij voorkeur verlichting speciaal voor hardlopers.kerstboom-a-gogo
Kan je dat niet uitbreiden met belletjes dan kan je ook door als arreslee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Reflectie vestje en led armbanden aan armen en benenkerstboom-a-gogo
![]()
![]()
* Queued gaat even googlen naar ledarmbandjes![]()
![]()
En meteen allemaal bekertjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef Quoi het volgende:
Wat een bak. Heb gister de verkeerde Garmin aan mijn laptop gehangen, en dus de verkeerde loop ingeladen in Endomondo. Was een trainingsloopje van mijn vriend (5.75 km in 27 min nog wat, the bastard)Zo komt die leaderboard wel goed
![]()
Good busy allen die vandaag hebben gelopen!en een verbetering van je PR op de 5 km van ruim 2 minuten
Hier vanmiddag op de fiets de Garmin maar eens getest, leuk dingetje, vanavond de vuurdoop voor het apparaat met het hardlopen met een virtuele partner
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Led armbandenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef Queued het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope verlichting die een beetje goed blijft zitten? Bij voorkeur verlichting speciaal voor hardlopers.![]()
![]()
Ja he? Heb em net even ingewisseld voor mijn echte loopje. Ik wil die PR's wel zelf verdienenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En meteen allemaal bekertjesen een verbetering van je PR op de 5 km van ruim 2 minuten
Hier vanmiddag op de fiets de Garmin maar eens getest, leuk dingetje, vanavond de vuurdoop voor het apparaat met het hardlopen met een virtuele partner![]()
Post je even de resultaten van je loopje? hoge verwachtingen natuurlijk![]()
Dat vind ik echt een kekke manier van trainen. Ding instellen op een tempo en gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef MaleDuck het volgende:
Hier vanmiddag op de fiets de Garmin maar eens getest, leuk dingetje, vanavond de vuurdoop voor het apparaat met het hardlopen met een virtuele partnerIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet t!! Maar dat ding dacht, doe het zelf maar. Gelukkig stond Evy nog op m'n iPhone
I do! Ik heb m'n Garmin even ernstig toegesproken (lees: harde reset gegeven) en heb 'm daarna weer opgeladen. Hopelijk heeft t indruk op m gemaakt, en kan ie met Evy les 2 weer meedoenquote:
gister een dagje overgeslagen.... na een lange dag buiten aan het werk in de wind en de regen zelfs geen zin meer in een klein rondje maar het ziet er nu prachtig uit....ben bang dat ik zelfs mijn zonnebril op moet
welkom Dynamiet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:07 schreef dynamiet het volgende:
Ik sluit mij hier ook even aan
Al 2 maanden aan het trainen en loop nu meestal tussen de 10 en 15km.
Ãn! Naar Monster gelopen, stukje met Yur meegelopen tijdens z'n wedstrijd
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef gcjoel het volgende:
mooie tijd en leuk om te lezen dat je er van genoten hebt want het is natuurlijk heel wat anders en het moet je wel liggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is echt zulk lekker hardloopweer! Vond het jammer dat ik vandaag binnen moest lopen![]()
Mja komen vast nog meer van zulke dagen aan!![]()
Zou ik wel doen... maarja ik heb het dan ook al wel snel koud voordat ik ga lopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:19 schreef xzaz het volgende:
1.3 graden, en ik mag zo weerTijd voor handschoentjes?
![]()
Zeker goed, top!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
schoonpa heeft zijn 25e keer 10mijl van de Diepe Helloop uitgelopen net. Met zijn broer samen als aller aller laatste!! Meteen een interview geven ook
![]()
![]()
*trots is*![]()
Ik weet tquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Bizar, in het oosten vriest het al 2 graden.
ik moet echt nog wennen!!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Bizar, in het oosten vriest het al 2 graden.
Komende dagen dus heel wat minder 'koud'![]()
Ik in lang-kort, maar ik had Evy 1, dus ik vond dat het dan mocht
dan is het toch lang-kortquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef GotC het volgende:
Liep vandaag in kort-kort, maar met een thermoshirt met lange mouwenperfect!
Hee ja!! Dat is valsspelenquote:
Binnenkort m'n nieuwe loopomgeving maar eens verkennenEn aandringen bij de fysio dat ik weer mag lopen ook
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
als we toch vals gaan spelen ga ik ook maar in kort-lang-kort'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmorgen kwart over 9 liep ik lang-lang. Super koude handen maar die waren na een paar min wel warm.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lang kort vanmorgen, hoody ftw.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hmm ik kan niet quoten, maar dacht hetzelfde al RD! haha
Ik liep in capri/kort omdat het grootste deel binnen zou zijn, maar buiten was dat toch wel heeeel koud!
Mijn vriend had nog een paar foto's gemaakt vanmiddag:
Hier kom ik net over de finish, helemaal dood en op zoek naar de dames die de tasjes uitdelen want WATER!! haha
Zag net dat ik gewoon even snel was als mijn andere 5km, terwijl dat dus gewoon een normaal rondje was door het dorp!![]()
![]()
woooowwww, dat is helemaal super met al dat draaien, keren en klimmen! kun je heel het weekend op shinen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:48 schreef gcjoel het volgende:
Hmm ik kan niet quoten, maar dacht hetzelfde al RD! haha
Ik liep in capri/kort omdat het grootste deel binnen zou zijn, maar buiten was dat toch wel heeeel koud!
Mijn vriend had nog een paar foto's gemaakt vanmiddag:
[ afbeelding ]
Hier kom ik net over de finish, helemaal dood en op zoek naar de dames die de tasjes uitdelen want WATER!! haha
Zag net dat ik gewoon even snel was als mijn andere 5km, terwijl dat dus gewoon een normaal rondje was door het dorp!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ooooookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
ik vind dit zo cool he
http://www.mijnhardloopsc(...)voor-dames-en-heren/
leuk voor een halloween party...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
ik vind dit zo cool he
http://www.mijnhardloopsc(...)voor-dames-en-heren/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Swets!! stom!! Willut!!
GCjoel, wat gaaf, ontzettend goed gedaan zeg. Voel je lekker voldaan nu?
Cots, rustig aan met je voet, morgen een stukje wandelen of fietsen om je voet wat te 'smeren' ?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik had vroeger, in 1 van mijn dikke periodes (:P), altijd gorilla wear shirts aan in de meest hysterische kleuren... Ow ja... ik schoor ook m'n kop kaal.![]()
ik mis de gabberbroek in je beschrijving...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had vroeger, in 1 van mijn dikke periodes (:P), altijd gorilla wear shirts aan in de meest hysterische kleuren... Ow ja... ik schoor ook m'n kop kaal.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
McHammer pantsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik mis de gabberbroek in je beschrijving...was ook altijd leuk!
Hahaha nee dit was WAY before gabber! Ik ben van jouw leeftijd hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik mis de gabberbroek in je beschrijving...
dit soort shirts dus![]()
![]()
It's obaying the little voice saying to me i can do it. No competition but goals.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
en evengoed hield ET van je??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha nee dit was WAY before gabber! Ik ben van jouw leeftijd he
dit soort shirts dus
[ afbeelding ]
Ware liefdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en evengoed hield ET van je??
Die zijn wel echt vet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
ik vind dit zo cool he
http://www.mijnhardloopsc(...)voor-dames-en-heren/![]()
![]()
Dat was ook voor ET's tijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en evengoed hield ET van je??![]()
Lex (Arequdinges) kon me toen wel.![]()
Daar durf jij niet in te lopen johquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
ik vind dit zo cool he
http://www.mijnhardloopsc(...)voor-dames-en-heren/
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Grrrrquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:![]()
Leuk langs de Hermitage Waterlooplein richting de waag![]()
Bekend gebied voor mij
Ben jij die schimquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
warempel de eerste hardloopfoto van mij. Zie me lopen dan!! daar in de verte dus.. blauw t-shirtje
[ afbeelding ]
Je mag je knokenhoop ook eens wat rust gunnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister een dagje overgeslagen.... na een lange dag buiten aan het werk in de wind en de regen zelfs geen zin meer in een klein rondje maar het ziet er nu prachtig uit....ben bang dat ik zelfs mijn zonnebril op moet
don't listen to her, she needs a good bitch slap!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef Sunnythesun het volgende:
meh.. ik besef me net dat ik pas dinsdag weer mag lopen van Evy..
kwam dit tegen op Scott Jurek's (ik ga er vanuit dat ik hier niet hoef uit te leggen wie dit is)FB page
speciaal voor "kontjes kijkende" Gupper.
http://www.menshealth.com/fitness/fittest-men-all-time'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nom!!dat is lekker wakker worden
alleen missen de laatste 50quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat zie ik nu ookquote:nou ja, dan scroll ik er nog wel een keer doorheen
pervertquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ooknou ja, dan scroll ik er nog wel een keer doorheen
Ik heb ze toch alle 100quote:![]()
Geen NL'ers though. En nu ik erover nadenk, kan ik ook niet zo 1 2 3 iemand bedenken die in dat rijtje zou passen... Remy Bonjasky misschien[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik heb nog steeds een NL's paspoort hoor....quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ze toch alle 100![]()
Geen NL'ers though. En nu ik erover nadenk, kan ik ook niet zo 1 2 3 iemand bedenken die in dat rijtje zou passen... Remy Bonjasky misschien'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een NL's paspoort hoor....nou ja, Harry Houdini kan er ook wel uit. Die vind ik eng
ja, die was zeker eng...en die foto van Jonah Lomu is ook zeker 10 jaar oudquote:Op zondag 28 oktober 2012 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh janou ja, Harry Houdini kan er ook wel uit. Die vind ik eng
En Brad Pitt ziet er ook al eeuwen niet meer zo uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, die was zeker eng...en die foto van Jonah Lomu is ook zeker 10 jaar oud
maar ja, het ging er ook eerlijk gezegd om hoe fit ze waren toch?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gister voor het eerst met mijn Garmin gelopenPff wat kan je veel info te zien krijgen en het lopen tegen een virtueel partner is voor handig achteraf om te zien hoeveel je van je schema bent afgeweken
Maar de lijntjes in Endomondo zijn wel rechter![]()
En waarschijnlijk kan ik toch volgende week meedoen bij de Erasmusloopweet alleen nog niet of ik 5 of 10 km ga lopen...
http://www.endomondo.com/workouts/103504168<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: