PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Lens er lekker uit, heeft toch niet helemaal zijn dag, kan mooi gespaard worden voor competitie. Depay voor wat creativiteitquote:
Moet je ook niet doen, allemaal zinloos nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
Tering, wat een posts gaan er hier door op een dag. Teruglezen is niet eens meer mogelijk.
Dat heb ik al lang geleden opgegeven jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
Tering, wat een posts gaan er hier door op een dag. Teruglezen is niet eens meer mogelijk.
Er waren wat problemen met het invoeren van voetbalnamen. Iemand heeft nu bij Wallyson maar Wallyson Achternaam gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
je vergeet de dit-is-een-grap-spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)ure%3Dyoutu.be&gl=NL
MAC
Gemene, nare jongen. Zei dan even dat dit erop kwam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Die reportage over Rutger Castricum bij Profiel is wel interessant. Wel hypocriet dat zo'n Pownews medewerker een vraag niet wilde beantwoorden omdat ze onaangekondigd langs kwamen
Eckte baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Die reportage over Rutger Castricum bij Profiel is wel interessant. Wel hypocriet dat zo'n Pownews medewerker een vraag niet wilde beantwoorden omdat ze onaangekondigd langs kwamen
Dat wel maar hij is wat te ver doorgeslagen in zijn act.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar soms is hij wel grappig ja.
Vroeger vond ik m leuker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wel maar hij is wat te ver doorgeslagen in zijn act.
Mertens op 10quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
Narsingh voor Van Ooijen. Wie gaat er nu naar het middenveld...?
Als journalist doet hij het gewoon goed hoor, dat het niet de normale manier is dat kan, maar hij komt wel met antwoorden waar andere niet tot komen.quote:
Castricum? Is op TV toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rutger is nooit goed in een interview geven.
Ik! Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft deze spelers ingevoerd?
[ afbeelding ]
Ja nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Castricum? Is op TV toch?
Waar kan je spelers invoeren? Dan wil ik misschien ook wel een paar doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ie niet uit zijn woordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rutger is nooit goed in een interview geven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Derijck jonge, wat sta je daar nou weer te koekeloeren idioot
Het is in geen enkele Nederlandse club zijn voordeel dat ze allebei worden uitgeschakeldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Niemand die komt met hahaha psv en hahaha twente etc? Had ik nu allang verwacht.
Stoere boy!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik binnen max 5 min binnen.
En je punt is...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik binnen max 5 min binnen.
Je moet voor 99 chem gaan sowiesoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef quer het volgende:
Is het erg als mijn 2 aanvallers geen groene lijn met elkaar hebben? terwijl ik wel 80+ chemistry heb?
Buitenaards voetbal en Nederlands voetbal is totaal iets anders hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Haha Nederlands voetbal.
Ajac - City 3-1
Levante - Twente 3-0
Ik heb een aantal Brazilianen ingevoerd waarvan de achternaam niet bij player roles stond, had je dat gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Brazilianen ingevoerd waarvan de achternaam niet bij player roles stond, had je dat gezien?
Wallyson Ricardo Maciel Monteiro or simply Wallysonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Brazilianen ingevoerd waarvan de achternaam niet bij player roles stond, had je dat gezien?
maar is het erg?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet voor 99 chem gaan sowieso
Niemand gaat nog happen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Buitenaards voetbal en Nederlands voetbal is totaal iets anders hoor.
Heb je ook al alle logo's van alle clubs in FUT?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik al aangepast. Goed opgelost zo.![]()
Je zal merken dat de speler minder speelt. Post eens een pic van je teamquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef WezepAFCA het volgende:
Godverdegodver, die completing bug weer.. nu gaat mijn gewonnen Marchisio dus achter aan mijn watchlist als die troep weer gefixt is. Staat hij dus achter mijn 500 blessurekaartjes. Net als meerdere kaarten t.w.v. dik 50k samen omdat ik telkens vergeet dat mn watchlist volstaat
De site is nog niet af en voor mensen die niks hebben bijgedragen valt er ook niks te zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Post eens een linkje van de site van Pascal?
Haha irritant he! Als ik dus iets tradeoffer naar mijn trade account dan komt dat daar op de watchlist? Dan kan ik dat tijdens stage ook wel even doen om zo de boel op te ruimenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]Herkenbaar! Ik ben nu op account B allemaal shirtjes voor 99K er op aan het gooien, kan ik 4 blessure kaarten traden. Ik ben alles aan het leegruimen. Ik laat die kutkaarten wel op de trade account staan, mocht de bug gefixt worden
Sorry mijn schuld, ik zei dat je het zo goed deed en ik dat niet kon geloven..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet de laatste seizoenen steeds strijden tegen degradatie
Oh oke, las namelijk wat over layouts hier en daar, ben wel benieuwd hoe het zit met de vorderingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De site is nog niet af en voor mensen die niks hebben bijgedragen valt er ook niks te zien.
Gewoon lekker de binnenstad onveilig maken na de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je zal maar een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd zeg, vreselijk.
Komt bij unassignedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Haha irritant he! Als ik dus iets tradeoffer naar mijn trade account dan komt dat daar op de watchlist? Dan kan ik dat tijdens stage ook wel even doen om zo de boel op te ruimen
Echt, het gaat zo vreselijk stroef. En soms lijkt het of het elftal het weer heeft, en dan draait het weer als een tierelier. Ik snap er helemaal niks vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry mijn schuld, ik zei dat je het zo goed deed en ik dat niet kon geloven..
Haha join the clubquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, het gaat zo vreselijk stroef. En soms lijkt het of het elftal het weer heeft, en dan draait het weer als een tierelier. Ik snap er helemaal niks van
Ik ben eigenlijk nog nooit in Eindhoven geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon lekker de binnenstad onveilig maken na de wedstrijd.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje goed stappen?
Als hij 5* ipv 3* zou hebben zou hij zoveel meer hebben gekostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat zeer goed vandaag
Ik wil ze ook het liefst gewoon de deur uit doen maar als ik dan denk aan die 350k die ik krijg als de bug gefixt wordt waar ik 75k ingestopt heb dan ben ik nog wel even geduldigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt bij unassignedIk hoop dat dat ongelimiteerd is. Zit nu op een volle watchlist van 75, plus 50 op unlimited. Zag al dat ik nog een ST IF Bony had staan bij mn watchlist. En 2 x een 4-2-2-2 kaart en een 4-4-2 kaart, die had ik vanmiddag voor 1100c gekocht, maar ik kon er niet bij. Toen was de maat vol voor mij
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij 5* ipv 3* zou hebben zou hij zoveel meer hebben gekostDan nog is het een zeer goede pull, ook nog in 4-1-2-1-2.
Ik vind van welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in Eindhoven geweest.Kan je daar een beetje goed stappen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
Wat slecht uitgespeeld weer
Haal die Lens eruit, speelt belabberd.
Ik heb vandaag een hoop voor 250c verkocht. Maar ik denk dat ik elke toernooi bonus die ik incasseer naar mn 2e account overmaak om nog meer kaartjes te kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ze ook het liefst gewoon de deur uit doen maar als ik dan denk aan die 350k die ik krijg als de bug gefixt wordt waar ik 75k ingestopt heb dan ben ik nog wel even geduldig
Hihi scoort welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
Zozo, woon je vlakbij de stad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik studeer in Groningen, ik kom ook niet elke week in Eindje.
jupquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
Marcelo ziet er altijd zo dom uit, zou me niet verbazen als hij niet tot 10 kan tellen
Toen was ik er niet en ik ging pas na m'n post teruglezen hihiquote:
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Schaam je diep, PSV, Twente. Dit is een schande voor het Neerlandsch voetbal.
Nee, jij bent geen PSV of Twente. Dus jij hoeft je niet te schamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga weer studeren
[..]
Dat bepalen we zelf wel.
Oh je praat niet tegen forumleden? Dan zou ik het niet hier posten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen PSV of Twente. Dus jij hoeft je niet te schamen.
Oei nu moet ik bang worden zeker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh je praat niet tegen forumleden? Dan zou ik het niet hier posten.
Rare tijd om op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik zit echt even helemaal verkeerd met de datums. Ik dacht dat ik volgende week naar Londen ging, maar dat klopt voor geen meter. Dat is de week daarop pas.
Heb ik net afgezegd voor het trainen en voetbal volgende week. Ach zullen ze leuk vindne als ik er dan toch bij ben.
Nee gewoon nadenken en niet je mening opdringen, dat is genoeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oei nu moet ik bang worden zeker.
PSVquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee gewoon nadenken en niet je mening opdringen, dat is genoeg.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net de eerste aflevering gekeken van The Walking Dead.
Heel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik blijf graag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker maar weer op, het was leuk zolang het duurde.
Ga weg ofzoquote:
Wat ben jij een kansloos figuurquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
PSV gaat nooit in Zwolle winnen joh, ahahahahahahahahahaha.
Djnper is al bijna doorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Toefjes het volgende:
Kop op PSV'ers, 2e staan in een Europese poule is iets wat geen andere Nederlandse club kan zeggen dat ze dat bereikt hebben.
Lekker veel wedstrijden gespeeld ookquote:
Ja want dan staat PSV 1ste.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zozo, na 9 wedstrijden. Na 34 is het anders hoor.
Ja als je na 1 wedstrijd boven een club staat is het gelijk aankomen met teletekst. Je moet altijd pas na 34 wedstrijden ermee pronken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lekker veel wedstrijden gespeeld ook![]()
Meer dan in de ELquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lekker veel wedstrijden gespeeld ook![]()
Wel stoer doen na één CL-overwinning zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja als je na 1 wedstrijd boven een club staat is het gelijk aankomen met teletekst. Je moet altijd pas na 34 wedstrijden ermee pronken.
Wordt dan maar gewoon 3de. Als Ajax en Twente worden uitgeschakeld moet PSV dat ook gewoon doen. Europees voetbal kost dan teveel energie en kampioenschap is 100x belangrijker dan die nutteloze Europa league waar je geen bal mee verdient.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef zerokil het volgende:
Wat maakt deze wedstrijd nou uit.
Zolang we in de competitie maar geen punten verliezen.
Gewoon voor de 2de plek gaan in de poul..
Dat is toch gewoon typisch Ajax?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel stoer doen na één CL-overwinning zeker
Inb4 Het is meer dan de andere Nederlandse clubs dit seizoenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit aan een mod voorgesteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Op dit soort momenten kriebelt het "selectieve forum" idee. Zodat we de kut kinderen mogen missen. Gelukkig een tijd geleden dat ik voor het laatst dat gevoel had
Klein tegenstandertje ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met "kutkinderen" bedoelt ie jou, kneus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit aan een mod voorgesteld?
Hebben al gevraagd of we naar KPD mochten verhuizen. Mocht niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit aan een mod voorgesteld?
Wow, je meent het? Had ik helemaal niet door.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met "kutkinderen" bedoelt ie jou, kneus.
Kijk eens op youtube, maar zelf vind ik Arsenal en Heerenveen away kit wel mooi. Ajax misschien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Vraagje100 het volgende:
Wie nog mooi uitshirtje liefst zonder tekst of sponsor?
quote:
Zieligquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, slechter dan AIK en Levante natuurlijk.
Gewoon een weekendje weg. Heb geen lessen meer tot februari, dus dan kan het welquote:
Staan gewoon op 9 puntenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Napoli is wel verkracht door Dnipro zeg
Gelukkig beschik je over zelfreflectie.quote:
Heb hem net ook afgekeken, maar ik vond hem best saai. Alleen het laatste stukje was wel grappigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net de eerste aflevering gekeken van The Walking Dead.
Heel vet.
Ik dacht dat AZ ook in de EL zat, wat is daar dan gebeurd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat er met Europees voetbal nooit echt eensgezindheid kan zijn.
Jij bent helemaal fantastiesh. Top.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
Ik snap die haat jegens sommige Ajacieden wel. Gelukkig ben ik normaal
Ja, Crohn verneukt je puberteit las ik laatst.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso die stem van Gtaboiii![]()
Serieus ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, Crohn verneukt je puberteit las ik laatst.
Ik vond het best wel leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem net ook afgekeken, maar ik vond hem best saai. Alleen het laatste stukje was wel grappig
Netjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch bijna 20k winst met 1 goede deal
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch bijna 20k winst met 1 goede deal
[ afbeelding ]
De allereerste of de eerste van seizoen 3?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond het best wel leuk.
Dat laatste stukje was wel mooi inderdaad.
Ik ga er van uit dat je dat ook best zelf weet. Maar dat maakt niet uit. Heb met AZ al zoveel meegemaakt. Degradaties, kampioenschappen, bijna-faillisementen. Ik blijf voor en achter mijn club staan, in barre tijden en in goede tijden. Als we 1 staan, maar ook als er achter de 1 een 3 komt. En ook als dat een divisie lager is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik dacht dat AZ ook in de EL zat, wat is daar dan gebeurd?
Baard in de keel kickt er pas in als jij 40 bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, alles in de puberteit is later dan normaal zou moeten.
Allereerstequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De allereerste of de eerste van seizoen 3?
Oh ja, die vond ik best lachen,en vooral het einde jaquote:
Jullie twee hebben gewoon een gebrek aan relativeringsvermogen. Als Ajax het een keer aardig doet en Twente en PSV verliezen moet iedereen het weten, maar als het dan zondag weer fout gaat tegen Feyenoord zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar goed, ik heb er al weer veel te veel woorden aan vuil gemaakt, we zullen zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gelukkig beschik je over zelfreflectie.
Nee serieus, dat weet ik niet meer. Ik heb de EL niet echt gevolgd dit seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je dat ook best zelf weet. Maar dat maakt niet uit. Heb met AZ al zoveel meegemaakt. Degradaties, kampioenschappen, bijna-faillisementen. Ik blijf voor en achter mijn club staan, in barre tijden en in goede tijden. Als we 1 staan, maar ook als er achter de 1 een 3 komt. En ook als dat een divisie lager is.
Jonge mensen met de ziekte van Crohn hebben vaak onverklaarde groeistoornissen en een vertraagde puberteit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Baard in de keel kickt er pas in als jij 40 bent
Wat gebeurde er toen? Kreeg Rick toen een schep tegen zn bakkes?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ja, die vond ik best lachen,en vooral het einde ja
Hij eindigt bij die tankquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen? Kreeg Rick toen een schep tegen zn bakkes?
Oh als Ajax verliest zondag mag vdm mij op twitter helemaal kapot maken hoor en jullie ook wel op fok, doet me alleen bar weinig iets, als Feyenoord gewoon beter is verdienen ze het om te winnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie twee hebben gewoon een gebrek aan relativeringsvermogen. Als Ajax het een keer aardig doet en Twente en PSV verliezen moet iedereen het weten, maar als het dan zondag weer fout gaat tegen Feyenoord zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Maar goed, ik heb er al weer veel te veel woorden aan vuil gemaakt, we zullen zien
Dat zal ik nooit doen. Daar sta ik zo ver bovenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh als Ajax verliest zondag mag vdm mij op twitter helemaal kapot maken hoor en jullie ook wel op fok, doet me alleen bar weinig iets, als Feyenoord gewoon beter is verdienen ze het om te winnen.
Leeftijdskloofjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen. Daar sta ik zo ver boven
Oh dat geloof ik graag, maar er zijn hier genoeg types die het graag doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen. Daar sta ik zo ver boven
Hoeft van mij niet hoor. En Europees gun ik het Ajax van harte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh als Ajax verliest zondag mag vdm mij op twitter helemaal kapot maken hoor en jullie ook wel op fok, doet me alleen bar weinig iets, als Feyenoord gewoon beter is verdienen ze het om te winnen.
Muwha, ik vind het alleen maar beter als PSV, Feyenoord, AZ, Twente en desnoods ADO bijv het goed doen in Europa, maar met het spel van vandaag is het gewoon ernstig slecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor. En Europees gun ik het Ajax van harte.
Ik nu ook. Dat kratje bier ben ik nu toch al kwijtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor. En Europees gun ik het Ajax van harte.
No offense Gta, maar ik moest best wel lachenquote:
Nee, heb dat nooit begrepen. Op school was het maandag altijd over en weer toestanden (AZ was toen eerste divisie, de meesten wisten niet eens wat ze dat weekend gedaan hadden), maar snapte het nut toen al niet. Als iemand mij uitlacht over AZ, wat kan ik het helpen dat ze verliezen?quote:
Nou ja er zit een kern van waarheid in hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense Gta, maar ik moest best wel lachen
Je had gewed op City?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik nu ook. Dat kratje bier ben ik nu toch al kwijt
Je hoeft je debiele vriendje niet te blijven steunen hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense Gta, maar ik moest best wel lachen
NL subs kun je op bierdopje vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje voor S01E02 van The Walking Dead met Nederlands subs? Gaarne neerplempen in mijn DM- vakje.
Ik had gewed dat ze maximaal 1 punt zouden halenquote:
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje voor S01E02 van The Walking Dead met Nederlands subs? Gaarne neerplempen in mijn DM- vakje.
Nounounouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft je debiele vriendje niet te blijven steunen hoor.
Hij slaat hier gewoon weer volledig de plank mis en voegt hier echt NOOIT iets toe.
Is het zo slecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ik
Nee, dat niet maar om een serie van 6 afleveringen die 20gb groot is, dat vind ik best wel een verspillingquote:
Oh ja, ik kijk eigenlijk alleen maar in HD en als ik het gezien heb gooi ik het weg óf zet ik het op mijn externe harde schijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar om een serie van 6 afleveringen die 20gb groot is, dat vind ik best wel een verspilling. Kon ik net zo goed een divxje downloaden
Waarom subs? En al helemaal Nederlandse. Zonder gaat hier gewoon prima.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo dat is best grootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ik
Ligt eraan waar je van houdt, Old woman fucked from behind part 5 is net uit. Ga ik strak even van genieten.quote:
Ik loop vreselijk achter, heerlijk. Kan ik nu allemaal kijken.quote:
Ik dacht ook dat het best wat afleveringen waren. Toen had ik het hier neergezet en hoorde ik dat het er 6 waren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo dat is best groot.
Mijn E01 was 500MB en gewoon prima kwaliteit.
Gewoon, vind ik wel fijn, geen idee of het nog ingewikkeld gaat worden ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom subs? En al helemaal Nederlandse. Zonder gaat hier gewoon prima.
Nee maar ik ben nogal kieskeurig Ik heb geen zin om naar motorrijders te gaan kijken.quote:
Ja bij seizoen 3 afgehaakt.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het best wat afleveringen waren. Toen had ik het hier neergezet en hoorde ik dat het er 6 waren.
Mijn gezicht toen:
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon, vind ik wel fijn, geen idee of het nog ingewikkeld gaat worden ook.
Gek. Seizoen 4 was geniaal en seizoen 6 en 7 zijn ook fantastisch. 5 was meh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar ik ben nogal kieskeurig Ik heb geen zin om naar motorrijders te gaan kijken.
[..]
Ja bij seizoen 3 afgehaakt.
Breaking bad>>>>>Dexterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gek. Seizoen 4 was geniaal en seizoen 6 en 7 zijn ook fantastisch. 5 was meh.
Maar het verhaal boeit welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar ik ben nogal kieskeurig Ik heb geen zin om naar motorrijders te gaan kijken.
[..]
Ja bij seizoen 3 afgehaakt.
Dat zusje van Dexter is al een rede om niet te gaan kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit BB gekeken, maar echt, seizoen 4 is het beste seizoen van Dexter.
Nou dan kijk je niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zusje van Dexter is al een rede om niet te gaan kijken![]()
![]()
En terechtquote:
21 oktober beldequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef pascal08 het volgende:
10.000.000x op Y drukken helpt trouwens wel om je kaarten van je TP te krijgen. Ik geloofde er eerlijk gezegd niet in, maar ik deed het wel.
GJE:''Dat je nog packs koopt, grootste bullshit''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat zijn pack toch ook nutteloos.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, gaat u op reis naar de prijs?
Bazenserie, maar ik zou ff een halfjaar wachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Breaking Bad HD seizoen 1 t/m 3 met subs 69.15 GB.
Oh dear lord.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bazenserie, maar ik zou ff een halfjaar wachten
Heerlijk in HDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Breaking Bad HD seizoen 1 t/m 3 met subs 69.15 GB.
Oh dear lord.
Ik download alleen nog maar series in HD kwaliteit, films ook.quote:
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben al een paar keer geweest, snap nu bijna alle vragen en vind het zo wel mooi geweest.
Hopen op een 6/7tje ... prima cijfer.
Oh nou, ik heb toch niet veel tijd om te kijken, alleen in het weekend eigenlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Er komen nog 8 afleveringen en dan is het klaar. Dan kun je lekker alles achter elkaar kijken
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.
Kan ik straks nog ff expeditie robinson kijken
Ja klopt, ik stream ze tegenwoordig via mijn apple tv in 720p, echt een uitkomst!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik download alleen nog maar series in HD kwaliteit, films ook.De kwaliteit is gewoon vreselijk beter en de gb's maken dan niet meer uit.
Ja ik snap alles tot vraag 12 ofzo, die inkomens en substitutie effecten snap ik niet zo heel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.
Kan ik straks nog ff expeditie robinson kijken
Ik stream gewoon naar mijn TV via DLNA of naar de PS3. Wil dat niet, doe ik gewoon mijn HDD aan de TV en kijken maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik stream ze tegenwoordig via mijn apple tv in 720p, echt een uitkomst!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
Deze sceneIn die serie zitten echt vette shots. Goed camerawerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag geen packs meer openen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hebben jullie wel eens 20 packs achter elkaar echt geen een goede speler boven de 10k bijvoorbeeld gehad?
Ja ik ga kijken of ik alles kan gaan snappen / iig herleiden op de toetsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap alles tot vraag 12 ofzo, die inkomens en substitutie effecten snap ik niet zo heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |