quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
Marcelo ziet er altijd zo dom uit, zou me niet verbazen als hij niet tot 10 kan tellen
Toen was ik er niet en ik ging pas na m'n post teruglezen hihiquote:
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sjonge jonge jonge. Schaam je diep, PSV, Twente. Dit is een schande voor het Neerlandsch voetbal.
Nee, jij bent geen PSV of Twente. Dus jij hoeft je niet te schamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga weer studeren
[..]
Dat bepalen we zelf wel.
Oh je praat niet tegen forumleden? Dan zou ik het niet hier posten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen PSV of Twente. Dus jij hoeft je niet te schamen.
Oei nu moet ik bang worden zeker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh je praat niet tegen forumleden? Dan zou ik het niet hier posten.
Rare tijd om op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik zit echt even helemaal verkeerd met de datums. Ik dacht dat ik volgende week naar Londen ging, maar dat klopt voor geen meter. Dat is de week daarop pas.
Heb ik net afgezegd voor het trainen en voetbal volgende week. Ach zullen ze leuk vindne als ik er dan toch bij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |