Als hij 5* ipv 3* zou hebben zou hij zoveel meer hebben gekostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat zeer goed vandaag
Ik wil ze ook het liefst gewoon de deur uit doen maar als ik dan denk aan die 350k die ik krijg als de bug gefixt wordt waar ik 75k ingestopt heb dan ben ik nog wel even geduldigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt bij unassignedIk hoop dat dat ongelimiteerd is. Zit nu op een volle watchlist van 75, plus 50 op unlimited. Zag al dat ik nog een ST IF Bony had staan bij mn watchlist. En 2 x een 4-2-2-2 kaart en een 4-4-2 kaart, die had ik vanmiddag voor 1100c gekocht, maar ik kon er niet bij. Toen was de maat vol voor mij
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij 5* ipv 3* zou hebben zou hij zoveel meer hebben gekostDan nog is het een zeer goede pull, ook nog in 4-1-2-1-2.
Ik vind van welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in Eindhoven geweest.Kan je daar een beetje goed stappen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
Wat slecht uitgespeeld weer
Haal die Lens eruit, speelt belabberd.
Ik heb vandaag een hoop voor 250c verkocht. Maar ik denk dat ik elke toernooi bonus die ik incasseer naar mn 2e account overmaak om nog meer kaartjes te kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ze ook het liefst gewoon de deur uit doen maar als ik dan denk aan die 350k die ik krijg als de bug gefixt wordt waar ik 75k ingestopt heb dan ben ik nog wel even geduldig
Hihi scoort welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
Zozo, woon je vlakbij de stad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik studeer in Groningen, ik kom ook niet elke week in Eindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |