Ik nu ook. Dat kratje bier ben ik nu toch al kwijtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor. En Europees gun ik het Ajax van harte.
No offense Gta, maar ik moest best wel lachenquote:
Nee, heb dat nooit begrepen. Op school was het maandag altijd over en weer toestanden (AZ was toen eerste divisie, de meesten wisten niet eens wat ze dat weekend gedaan hadden), maar snapte het nut toen al niet. Als iemand mij uitlacht over AZ, wat kan ik het helpen dat ze verliezen?quote:
Nou ja er zit een kern van waarheid in hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense Gta, maar ik moest best wel lachen
Je had gewed op City?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik nu ook. Dat kratje bier ben ik nu toch al kwijt
Je hoeft je debiele vriendje niet te blijven steunen hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense Gta, maar ik moest best wel lachen
NL subs kun je op bierdopje vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje voor S01E02 van The Walking Dead met Nederlands subs? Gaarne neerplempen in mijn DM- vakje.
Ik had gewed dat ze maximaal 1 punt zouden halenquote:
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje voor S01E02 van The Walking Dead met Nederlands subs? Gaarne neerplempen in mijn DM- vakje.
Nounounouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft je debiele vriendje niet te blijven steunen hoor.
Hij slaat hier gewoon weer volledig de plank mis en voegt hier echt NOOIT iets toe.
Is het zo slecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ik
Nee, dat niet maar om een serie van 6 afleveringen die 20gb groot is, dat vind ik best wel een verspillingquote:
Oh ja, ik kijk eigenlijk alleen maar in HD en als ik het gezien heb gooi ik het weg óf zet ik het op mijn externe harde schijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar om een serie van 6 afleveringen die 20gb groot is, dat vind ik best wel een verspilling. Kon ik net zo goed een divxje downloaden
Waarom subs? En al helemaal Nederlandse. Zonder gaat hier gewoon prima.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo dat is best grootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die heb ik in full hd. 6 afleveringen 20gb. Domste wat ik ooit gedownload heb denk ik
Ligt eraan waar je van houdt, Old woman fucked from behind part 5 is net uit. Ga ik strak even van genieten.quote:
Ik loop vreselijk achter, heerlijk. Kan ik nu allemaal kijken.quote:
Ik dacht ook dat het best wat afleveringen waren. Toen had ik het hier neergezet en hoorde ik dat het er 6 waren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo dat is best groot.
Mijn E01 was 500MB en gewoon prima kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |