quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, gaat u op reis naar de prijs?
Bazenserie, maar ik zou ff een halfjaar wachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Breaking Bad HD seizoen 1 t/m 3 met subs 69.15 GB.
Oh dear lord.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Bazenserie, maar ik zou ff een halfjaar wachten
Heerlijk in HDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Breaking Bad HD seizoen 1 t/m 3 met subs 69.15 GB.
Oh dear lord.
Ik download alleen nog maar series in HD kwaliteit, films ook.quote:
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben al een paar keer geweest, snap nu bijna alle vragen en vind het zo wel mooi geweest.
Hopen op een 6/7tje ... prima cijfer.
Oh nou, ik heb toch niet veel tijd om te kijken, alleen in het weekend eigenlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Er komen nog 8 afleveringen en dan is het klaar. Dan kun je lekker alles achter elkaar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.
Kan ik straks nog ff expeditie robinson kijken
Ja klopt, ik stream ze tegenwoordig via mijn apple tv in 720p, echt een uitkomst!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik download alleen nog maar series in HD kwaliteit, films ook.De kwaliteit is gewoon vreselijk beter en de gb's maken dan niet meer uit.
Ja ik snap alles tot vraag 12 ofzo, die inkomens en substitutie effecten snap ik niet zo heel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik uberhaupt ga slapen. Ik moet nog wel wat doen en 3/4 uur slapen ben ik morgen vermoeider dan nu.
Kan ik straks nog ff expeditie robinson kijken
Ik stream gewoon naar mijn TV via DLNA of naar de PS3. Wil dat niet, doe ik gewoon mijn HDD aan de TV en kijken maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik stream ze tegenwoordig via mijn apple tv in 720p, echt een uitkomst!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
Deze sceneIn die serie zitten echt vette shots. Goed camerawerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag geen packs meer openen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hebben jullie wel eens 20 packs achter elkaar echt geen een goede speler boven de 10k bijvoorbeeld gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |