How come?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
'T is dat Beatrix & co niet op FOK! zitten.
Tong is oud, droogkloot en zit in een rolstoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef dude1960 het volgende:
Tong80 is een losertje en een autist
Neuh, das Edit, bijna weer een banquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef aequus het volgende:
Eerder de baas van de bbc, bekend, exentriek en meer dan 300 slachtoffers
Wil je oorlog patatjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hij is heel erg kwetsend richting Prins Friso. Soms is het helemaal niet leuk meer.
En die 80 staat voor de inch van zijn wielen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tong is oud, droogkloot en zit in een rolstoel
Daar zit een Koos grap in. Laat het Friso niet horen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Abed het volgende:
[..]
En die 80 staat voor de inch van zijn wielen.
Donequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
En soms ook liefDat hoort nog in de OP.
En door dat plaatje van die patat krijg ik nu honger.
Wat ben jij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef dude1960 het volgende:
Tong80 is een losertje en een autist
Op zijn graf komt te staan, niet nog een tong80 topicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Tong is zo iemand die je pas gaat waarderen als hij er niet meer is.
Kun je ook een beetje eerlijk zijn ?quote:
Op mijn bierbuik bedoel je ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed, Tong kan dan ook straks weer 16 Yvonne awards op zijn naam schrijven.
Anders passen ze er ook niet alle 16 op, he?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed, Tong kan dan ook straks weer 16 Yvonne awards op zijn naam schrijven.
wie is edit? of is dit weer zo kut grap waar ik niks van snapquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, das Edit, bijna weer een ban
Verkapte doodsbedreiging. Banquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Tong is zo iemand die je pas gaat waarderen als hij er niet meer is.
Hij die niet genoemd mag wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef aequus het volgende:
[..]
wie is edit? of is dit weer zo kut grap waar ik niks van snap
Koosmoppen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zit een Koos grap in. Laat het Friso niet horen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong is soms boos
http://www.telegraaf.nl/b(...)ikandelwerper__.html
Ze hingen aan m'n hazenlip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef LangeJan het volgende:
Ik denk dat Tong80 meer een beetje het "gekke" neefje is, wat iedereen tolereert omdat het immers familie is.
Op zijn graf komt te staan "effe pissen".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op zijn graf komt te staan, niet nog een tong80 topic
Hoe kan hij familie hebben?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wist niet dat Tong familie was
Familie zijn is wat anders dan familie hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan hij familie hebben?
duhh snap je dat niet ofso?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan hij familie hebben?
Ik vind hem meer op Albert Verlinden lijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong, je bent onze Jos Brink, een hele lieve man, beetje stout en ondeugend, altijd vrolijk, nooit echt kwetsend en een liefhebber van frikandellen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op zijn graf komt te staan "effe pissen".
Kijk maar uit dat ik je niet op de korrel neem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:47 schreef opdekorrel het volgende:
Het lijkt wel of tong echt alle moeite doet om zich terug in het topic te worstelen maar gewoon niet beseft dat je hier echt niks verkeerds meer kan zeggen als je ook maar een klein beetje op je woorden past.![]()
Alleen hij blijkbaar, omdat ie gewoon niet wil snappen of zo dat gevangen zit in z´n eigen ONZin!
Incest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:49 schreef opdekorrel het volgende:
Anders heb je toch geen familie kutje..
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Jellereppe het volgende:
Leuke en aardige man, soms een beetje droog, maar hij kwetst nooit mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensen
Klopt, klopt. Dat zijn reptillians.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensen
Daar zit een Vincent Bijlo grap in zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja de veteranen van Feijenoord. Lopen nu hand in hand met Koos Alberts.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zat er trouwens niet een heel team achter tong?
dm ze naamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden
Had je me maar een keer tong, maar zo gaat dat niet lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik je niet op de korrel neem.
Schijtluisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:32 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Had je me maar een keer tong, maar zo gaat dat niet lukken ben ik bang.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef opdekorrel het volgende:
Wie maakt voor mij een emoticon waarbij de tong van tong per ongeluk wordt ingeslikt?![]()
Please?
Dat je maar snel verkouden wordt.quote:
Moet jij niet in een ander Tong-topic reageren ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:50 schreef opdekorrel het volgende:
Moet je niet een nieuw topic ergens gaan openen ofso kutje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Doet me denken aan tweekamp,( met Judith Bos)quote:
Neem je tandenborstel maar mee, met de geweldige Rolf Wouters. Beste showprogramma op de buis in de jaren 90. Jep, die gebruikte de tune ook. Geschreven door sam fonteijn trouwens Sam Fonteyn - IMDbquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Karina het volgende:
Het doet mij denken aan de Tandenborstelshow
Please Sir ken ik wel, maar ik weet niet zeker of ik het me echt herinner gezien te hebben op tv. En inderdaad, die show was erg leuk, lekker melig altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem je tandenborstel maar mee, met de geweldige Rolf Wouters. Beste showprogramma op de buis in de jaren 90. Jep, die gebruikte de tune ook. Geschreven door sam fonteijn trouwens Sam Fonteyn - IMDb
Dick Passchier. Jury Dr Krijn en van Pesch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doet me denken aan tweekamp,( met Judith Bos)
Erika Terpstra had daar de bel, klakling, klakling
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren gekocht, vandaag maar eens aan beginnen.
Kan je al een klein tipje van de sluier oplichten Tong, zonder teveel te verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Das een pastoor, sukkelquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij heeft sex met kleine jongetjes ja...
Vroeger was alles beter. ONZ takelt al vanaf 2001 af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef CytiseChromatique het volgende:
tong80 is eigenlijk 1 van de weinige leden hier waar ik om kan lachen. Als hij en sommige anderen er niet zijn, blijft er echt een peuterspeelzaal over hier in ONZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |