Hoe kan hij familie hebben?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wist niet dat Tong familie was
Familie zijn is wat anders dan familie hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan hij familie hebben?
duhh snap je dat niet ofso?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan hij familie hebben?
Ik vind hem meer op Albert Verlinden lijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Tong, je bent onze Jos Brink, een hele lieve man, beetje stout en ondeugend, altijd vrolijk, nooit echt kwetsend en een liefhebber van frikandellen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op zijn graf komt te staan "effe pissen".
Kijk maar uit dat ik je niet op de korrel neem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:47 schreef opdekorrel het volgende:
Het lijkt wel of tong echt alle moeite doet om zich terug in het topic te worstelen maar gewoon niet beseft dat je hier echt niks verkeerds meer kan zeggen als je ook maar een klein beetje op je woorden past.![]()
Alleen hij blijkbaar, omdat ie gewoon niet wil snappen of zo dat gevangen zit in z´n eigen ONZin!
Incest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:49 schreef opdekorrel het volgende:
Anders heb je toch geen familie kutje..
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Jellereppe het volgende:
Leuke en aardige man, soms een beetje droog, maar hij kwetst nooit mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensen
Klopt, klopt. Dat zijn reptillians.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Koos Alberts, Johan Friso, Kim Holland en Viola Holt zijn geen mensen
Daar zit een Vincent Bijlo grap in zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja de veteranen van Feijenoord. Lopen nu hand in hand met Koos Alberts.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Zat er trouwens niet een heel team achter tong?
dm ze naamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden
Had je me maar een keer tong, maar zo gaat dat niet lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik je niet op de korrel neem.
Schijtluisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:32 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Had je me maar een keer tong, maar zo gaat dat niet lukken ben ik bang.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef opdekorrel het volgende:
Wie maakt voor mij een emoticon waarbij de tong van tong per ongeluk wordt ingeslikt?![]()
Please?
Dat je maar snel verkouden wordt.quote:
Moet jij niet in een ander Tong-topic reageren ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:50 schreef opdekorrel het volgende:
Moet je niet een nieuw topic ergens gaan openen ofso kutje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |