Grappig dat de batterij zelf voor 50 km zorgt en de benzinemotor de overige 350km aanvult.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die ja - al zaten wij achter een Fisker Karma want de S moet nog geleverd wordenHet krachtigste model gaat 400+ km mee op een 'tank' en kan met snelladers - waarmee ze in Californië aan het experimenteren zijn - in 30 minuten voor 250 km of zo opgeladen worden. De boel is zo briljant verwerkt dat hij zowel voorin als achterin een kofferbakruimte heeft
Dashboard is visueel wel heel erg tof, maar het gebruiksgemak moet idd nog blijken...
De prijzen zijn dan nog niet zo fatsoenlijk voor de normale burger, maar ik vind hem er prima uitzien en een schitterend staaltje techniek-technologie om te bewijzen wat allemaal (al) met elektromotoren haalbaar is
Nee, want het is een compleet elektrisch bak. Geen wagen met range-extender. Daarom een kofferbak voorin en achterin - geen logge aandrijving die die ruimte in beslag neemtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grappig dat de batterij zelf voor 50 km zorgt en de benzinemotor de overige 350km aanvult.
De 'snellader' is dus een gewoon tankstation met Euro95
Nee, ik was achterlijk vroeg wakker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef Anne het volgende:
Nou, iedereen blij met dat ene extra uur weekend?
De longetjes zijn nog in uitstekende conditie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:24 schreef lipje het volgende:
goedemorgen.... de wekkers bij ons werken op een biologische klok.... en zijn inderdaad van slag
Hebben we het over de Fiskerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, want het is een compleet elektrisch bak. Geen wagen met range-extender. Daarom een kofferbak voorin en achterin - geen logge aandrijving die die ruimte in beslag neemt
ik zie een periode van onafgebroken geweldige pta topics komend uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en ga lekker nog 1 dutje doen.
Kater?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en ga lekker nog 1 dutje doen.
Ah ok je verhaal was al niet zo duidelijkquote:
die zijn goed getrainedquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
De longetjes zijn nog in uitstekende conditie?
Da's betrekkelijk, ik pleurde gisteravond rond 9 uur in slaap, dus ik heb er bijna 12 uur op zitten, en nu heb ik koppijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo. Ik ben tegenwoordig beter in uitslapen dan jij!
Van de Fanta bij het eten?quote:
Koffie zit er al in, gewoon effe relaxen, heb geen trek. Lekker bank hangen en TV kijken, het weer valt een beetje tegen, dus het 'strand' zit er ook niet echt in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
Garpje. Even wat eten en een pil erin mikken dan eh.
Als je gewoon de quotes volgt dan is het op zich wel vrij duidelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah ok je verhaal was al niet zo duidelijk
nog nooit van gehoord, gasdruk is toch maar enkele mbar overdrukquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Dingest het volgende:
Ik houd mij niet echt bezig met het weer aan de andere kant van de wereld![]()
O ja, mijn ouders kregen doodleuk bij de installatie van hun nieuwe ketel te horen dat er nog twee oude overdrukventiellen van de gasleiding in het huis zitten die niet een afvoerbuis naar buiten hebben. Is een jaar of 30 al niet goed aangelegd geweest kennelijk. "Is op zich geen probleem, maar mocht hij een keer z'n druk kwijt willen dan komt het allemaal in je huis en als daar één vonkje bijkomt kan je huis zomaar weg zijn."
Ik zag twee mensen zitten en er maar ééntje uit stappenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Paladijn het volgende:
Deze hadden jullie vast al gezien, maar wtf...
Schijnt dat ze het beiden overleefd hebben, met niet meer dan een paar schrammenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag twee mensen zitten en er maar ééntje uit stappen.
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, gasdruk is toch maar enkele mbar overdruk
nee dat overdruk ventiel heb ik nog nooit gezien, heb je een link?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.
Buisje op lassen ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |