Grappig dat de batterij zelf voor 50 km zorgt en de benzinemotor de overige 350km aanvult.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die ja - al zaten wij achter een Fisker Karma want de S moet nog geleverd wordenHet krachtigste model gaat 400+ km mee op een 'tank' en kan met snelladers - waarmee ze in Californië aan het experimenteren zijn - in 30 minuten voor 250 km of zo opgeladen worden. De boel is zo briljant verwerkt dat hij zowel voorin als achterin een kofferbakruimte heeft
Dashboard is visueel wel heel erg tof, maar het gebruiksgemak moet idd nog blijken...
De prijzen zijn dan nog niet zo fatsoenlijk voor de normale burger, maar ik vind hem er prima uitzien en een schitterend staaltje techniek-technologie om te bewijzen wat allemaal (al) met elektromotoren haalbaar is
Nee, want het is een compleet elektrisch bak. Geen wagen met range-extender. Daarom een kofferbak voorin en achterin - geen logge aandrijving die die ruimte in beslag neemtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grappig dat de batterij zelf voor 50 km zorgt en de benzinemotor de overige 350km aanvult.
De 'snellader' is dus een gewoon tankstation met Euro95
Nee, ik was achterlijk vroeg wakker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef Anne het volgende:
Nou, iedereen blij met dat ene extra uur weekend?
De longetjes zijn nog in uitstekende conditie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:24 schreef lipje het volgende:
goedemorgen.... de wekkers bij ons werken op een biologische klok.... en zijn inderdaad van slag
Hebben we het over de Fiskerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, want het is een compleet elektrisch bak. Geen wagen met range-extender. Daarom een kofferbak voorin en achterin - geen logge aandrijving die die ruimte in beslag neemt
ik zie een periode van onafgebroken geweldige pta topics komend uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en ga lekker nog 1 dutje doen.
Kater?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en ga lekker nog 1 dutje doen.
Ah ok je verhaal was al niet zo duidelijkquote:
die zijn goed getrainedquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
De longetjes zijn nog in uitstekende conditie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |