ik zou een rs6 halen die jij op noemt zijn net wat te opvallendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Audi R8 iets? Of de Aston Martin DBS9?
*kuch* kuch* iets wat in mijn budget past...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou een rs6 halen die jij op noemt zijn net wat te opvallend
supra is wat te duur... skyline alleen rechtse stuur,maar die 180sx ziet er gunstig uit! wat denk je van een audi tt quattro ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:58 schreef PH-KCD het volgende:
Toyota Supra, Toyota MR2, Nissan Skyline, Nissan Silvia, Nissan 180SX, ...
RHD is een probleem voor je? Zonde, persoonlijk vind ik het erg gaaf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
*kuch* kuch* iets wat in mijn budget past...
[..]
supra is wat te duur... skyline alleen rechtse stuur,maar die 180sx ziet er gunstig uit! wat denk je van een audi tt quattro ?
ja hij is lelijk maar de prestaties zijn geweldig! die hou ik maar ff in m'n achterhoofd maar die 180sx waar de hell kan je dat beest vinden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
RHD is een probleem voor je? Zonde, persoonlijk vind ik het erg gaaf.
De oudere TT bedoel je? Ontzettend lelijk, maar dat ding rijdt echt geweldig.
je hebt geen budget genoemd...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
*kuch* kuch* iets wat in mijn budget past...
[..]
supra is wat te duur... skyline alleen rechtse stuur,maar die 180sx ziet er gunstig uit! wat denk je van een audi tt quattro ?
tot de 3.500 euro?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
je hebt geen budget genoemd...
Kan geen kwaad.. maar die achterkant van die auto is toch echt om te:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:07 schreef PH-KCD het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)earch.x=0&search.y=0
Sorry voor de lange link.
180sx is de Amerikaanse versie van onze 200sx.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:58 schreef PH-KCD het volgende:
Toyota Supra, Toyota MR2, Nissan Skyline, Nissan Silvia, Nissan 180SX, ...
Bedoelde ik ook, heb hem goede links gestuurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
180sx is de Amerikaanse versie van onze 200sx.
ze zijn heel snel,dat is waar sorry maar ze zien er echt ouderwets en lelijk uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:11 schreef Frsh het volgende:
Niet heel gebruikelijk, maar je kunt een Volvo S40 2.0 T kopen. Heeft 147 kw (=200pk) en rijdt als een trein. En dan mag jij verbouwen. Zie ook:
dat zijn geile auto'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
Impreza GT Turbo Plus
Normale motorkap erop en een FMIC inbouwen.
lolzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:20 schreef Elusive het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)KJlz7&fta_ind=1&fs=1
en tunen doe je met een schroevendraaier op de carb =]
Normaal zit bij een GT Turbo de intercooler bovenop het blok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat zijn geile auto's![]()
,maar waarvoor zorgt die FMIC?
leuk idee... zal dat voor meer pk's zorgen? btw de auto zal er wel pauper uitzien zonder die baas-luchthapper, als mijn keuringspapieren maar in orde zijn kunnen die flikken toch niks zeggen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Normaal zit bij een GT Turbo de intercooler bovenop het blok.
De luchthapper op de motorkap zorgt ervoor dat er koude lucht bij komt.
Als je er een normale motorkap op zet verwacht niemand dat het een snelle auto is, maar eerder een 1.6 of 2.0 benzine uitvoering.
Om toch een intercooler te kunnen houden zou je deze in de voorbumper kunnen monteren.
jammer dat dat een CIH is, zonder veel om te bouwen zou ik dan een e kadett gsi 16v kopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:20 schreef Elusive het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)KJlz7&fta_ind=1&fs=1
en tunen doe je met een schroevendraaier op de carb =]
leuke toerenteller heeft dat dingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:40 schreef -niemand- het volgende:
[..]
jammer dat dat een CIH is, zonder veel om te bouwen zou ik dan een e kadett gsi 16v kopen.
http://link.marktplaats.nl/591476305
standaard al 150 pk, weegt bijna niks. en over een paar jaar wegenbelastingvrij
deze dingen zijn echt retesnel.
het welbekende opel digidash, ik vind het zelf een geweldig dingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:00 schreef Elusive het volgende:
[..]
leuke toerenteller heeft dat ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |