Als je gewoon de quotes volgt dan is het op zich wel vrij duidelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah ok je verhaal was al niet zo duidelijk
nog nooit van gehoord, gasdruk is toch maar enkele mbar overdrukquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Dingest het volgende:
Ik houd mij niet echt bezig met het weer aan de andere kant van de wereld![]()
O ja, mijn ouders kregen doodleuk bij de installatie van hun nieuwe ketel te horen dat er nog twee oude overdrukventiellen van de gasleiding in het huis zitten die niet een afvoerbuis naar buiten hebben. Is een jaar of 30 al niet goed aangelegd geweest kennelijk. "Is op zich geen probleem, maar mocht hij een keer z'n druk kwijt willen dan komt het allemaal in je huis en als daar één vonkje bijkomt kan je huis zomaar weg zijn."
Ik zag twee mensen zitten en er maar ééntje uit stappenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Paladijn het volgende:
Deze hadden jullie vast al gezien, maar wtf...
Schijnt dat ze het beiden overleefd hebben, met niet meer dan een paar schrammenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag twee mensen zitten en er maar ééntje uit stappen.
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, gasdruk is toch maar enkele mbar overdruk
nee dat overdruk ventiel heb ik nog nooit gezien, heb je een link?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.
Buisje op lassen ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer dat hij gewoon gas gaat lozen mocht het toch voorkomen en zo onopgemerkt (in de nacht bijv.) het hele vertrek met gas kan vullen met alle gevolgen van dien. Het is wel in het ergste geval, maar het had gewoon nooit zo goedgekeurd mogen worden destijds. Normaal zit zo'n ventiel of buiten, of met een afvoer naar buiten en dan maakt het niet zoveel uit.
Uitgerust zekerquote:
Ik moest scheren, strijken, dus had een trein een kwartiertje later. Net die trein die onderweg een kwartier vertraging opliep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:17 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd vanmorgen lekker vroeg opgestaan om van alles op het werk voor te bereiden, vergeet ik mijn laptop mee te nemen en kan ik halverwege omdraaien. Weg tijdwinst: had net zo goed een half uur door kunnen slapen
Gisteren getankt voor 1,69 in Nederland, begint ook weer goedkoper te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja. Niet dat ik het erg vind hoor, maar waarom is benzine opeens 15ct goedkoper geworden in Belgie? 1.52 aan de pomp vanochtend en het blijft maar zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |