Uitgerust zekerquote:
Ik moest scheren, strijken, dus had een trein een kwartiertje later. Net die trein die onderweg een kwartier vertraging opliep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:17 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd vanmorgen lekker vroeg opgestaan om van alles op het werk voor te bereiden, vergeet ik mijn laptop mee te nemen en kan ik halverwege omdraaien. Weg tijdwinst: had net zo goed een half uur door kunnen slapen
Gisteren getankt voor 1,69 in Nederland, begint ook weer goedkoper te wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja. Niet dat ik het erg vind hoor, maar waarom is benzine opeens 15ct goedkoper geworden in Belgie? 1.52 aan de pomp vanochtend en het blijft maar zakken
Indd, viel mij ook al op dat de benzine hier aardig goedkoper geworden. Scheelde 5 cent per liter met de vorige tankbeurt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren getankt voor 1,69 in Nederland, begint ook weer goedkoper te worden
Toen ik in Belgie was scheelde het niet zo veel met de prijs hier in Nederland. Was daar misschien een paar cent per liter goedkoper in een klein dorpje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja. Niet dat ik het erg vind hoor, maar waarom is benzine opeens 15ct goedkoper geworden in Belgie? 1.52 aan de pomp vanochtend en het blijft maar zakken
Zo'n spalkje laten zetten kost niet meer als 10 euro. Volgens mij heb ik al zo'n 8 keer een nieuw spalkje laten zetten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef .Neovo. het volgende:
Sjit, heb een spalkje achter de tanden die er nu helemaal af is. Ben al jaren niet meer bij de orthodontist geweest. Net gebeld, "we sturen u de offerte wel per post toe"
Dat zal dus wel een duur geintje worden.
Verkeerde tankstation, ik heb het vorige week nog voor 1.54 gezien (maar voor 1.70 getankt want mn pinpas werkte bij het andere station niet)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef .Neovo. het volgende:
Sjit, heb een spalkje achter de tanden die er nu helemaal af is. Ben al jaren niet meer bij de orthodontist geweest. Net gebeld, "we sturen u de offerte wel per post toe"
Dat zal dus wel een duur geintje worden.
[..]
Indd, viel mij ook al op dat de benzine hier aardig goedkoper geworden. Scheelde 5 cent per liter met de vorige tankbeurt.
[..]
Toen ik in Belgie was scheelde het niet zo veel met de prijs hier in Nederland. Was daar misschien een paar cent per liter goedkoper in een klein dorpje.
Dat hoop ik. Want ik kan pas volgende week terecht. En dan kunnen de tanden alweer zo vergroeid zijn dat het hele verhaal opnieuw begint. En mijn gebit kennende zal dat ook wel gebeuren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo'n spalkje laten zetten kost niet meer als 10 euro.
Ik vond het al vreemdquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Verkeerde tankstation, ik heb het vorige week nog voor 1.54 gezien (maar voor 1.70 getankt want mn pinpas werkte bij het andere station niet)
Zo snel gaat dat niet hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Want ik kan pas volgende week terecht. En dan kunnen de tanden alweer zo vergroeid zijn dat het hele verhaal opnieuw begint. En mijn gebit kennende zal dat ook wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |