abonnement Unibet Coolblue
pi_118409183
Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^



De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?
Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?
Valt reuze mee!
Het werkt, in het kort, als volgt:
1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?
Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' (85 eurocent) en voor kaarten buiten Europaeen zegel 'Wereld 1' (95 eurocent). Vanaf 01-01-2013 gaan de tarieven omhoog.

• Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Europa 1 postzegels.
• Voor Wereld dient u 2 keer zoveel Nederland 1 postzegels te plakken als Wereld 1 postzegels.
• Een normale zegel + kerstzegel kan ook voor binnen Europa.

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland (Belarus), Zwitserland en Zweden.

Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.

Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:
1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:• Bruna
• Musea
• HEMA
• V&D
• Bijenkorf
• Boekhandels
• Cadeauwinkels
• Souvenirwinkels

Ook kun je kaarten via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?
inkie1010
Muck
QTPi
Smittend
Sonja27
Vava
Vonkenboer
Wendytje
Loqi
iFries
daantje1044
charmed_angel
Guppyfriend
lyron
Luthien87
Lienzz
tdrone
Serinde
snoekiesnoeksnoek
Dandilion
Bos81
automatic_
Stephanie1990
RiesAmaris
Finland
Janeway
DeLuna
Poesopstokje
Jum
Kaasmuisje
zoeperzazke
KwadeAfdronk
Dr_Flash

Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?
Die zijn hier!

Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 25-10-2012 18:29:28 ]
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 11:07:18 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118409279
Jij lapohuntster! O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118409987
Ik herhaal mijn post uit het vorige topic even:

Ik kom even spammen:

Voor mensen die ook iets anders willen dan officials sturen (of mij gewoon willen helpen met het opvrolijken van mijn lieve schoonouders):

http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=72583

SPOILER: de post die ik op het PC-forum heb gezet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 11:29:23 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118410062


Kom, laat ik wat islamic cards gaan bestellen :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118410601
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]

Kom, laat ik wat islamic cards gaan bestellen :D
Als je ze maar niet naar mij stuurt. Ik heb in mijn profiel aangegeven geen religieuse kaarten te willen hebben.
;)

Maar je hebt gelijk, je komt daar de gekste advertenties tegen. Google AddWords hanteert een raar zoeklogaritme. Ik zie daar ook wel eens ads staan voor rouwpostzegeld. Dat heeft echt helemaal niks meer met PC te maken.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 11:48:17 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118410810
Ik vind het altijd wel geruststellend om te zien dat "gerichte marketing" technisch nog steeds zo'n abominabel iets is ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118413825
SummerBreeze, heb jij adres om een kaartje te sturen?

Tuurlijk stuur ik een kaartje!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118414070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik herhaal mijn post uit het vorige topic even:

Ik kom even spammen:

Voor mensen die ook iets anders willen dan officials sturen (of mij gewoon willen helpen met het opvrolijken van mijn lieve schoonouders):

http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=72583

SPOILER: de post die ik op het PC-forum heb gezet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel sneu voor je schoonouders, wil best een kaartje sturen. Stuur maar een DM/PM met adres :)

Mogen er trouwens wel kaarten in de kamer opgehangen worden als het allemaal steriel moet blijven?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 13:17:57 #9
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118414293
Aan de buitenkant achter een raampje denk ik? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118414391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Melochan het volgende:

[..]

Heel sneu voor je schoonouders, wil best een kaartje sturen. Stuur maar een DM/PM met adres :)

Mogen er trouwens wel kaarten in de kamer opgehangen worden als het allemaal steriel moet blijven?
De kaarten komen eerst bij mij thuis aan in verband met de desinfectie. Er ligt nu een vraagje uit bij het ziekenhuis hoe ze gaan desinfecteren, maar waarschijnlijk moet ik de kaarten voordat ze naar binnen gaan een dag in de vriezer leggen zodat de eventueel aanwezige ziektekiemen dood gaan. Zodra mijn schoonvader weer uit het ziekenhuis mag gaat alles weer de vriezer in voordat het mee naar huis mag om zo versprijding van eventuele restbacteriën te voorkomen.

het gaat hier namelijk om een dubbele quarantaine. Er mogen geen ziektekiemen bij hem naar binnen, maar de bacteriën die hij zelf bij zich heeft mogen weer niet naar buiten. Dubbele ontsmetting dus zeg maar.

PM is trouwens verstuurd.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:04 schreef automatic_ het volgende:
SummerBreeze, heb jij adres om een kaartje te sturen?

Tuurlijk stuur ik een kaartje!!
En ook jij hebt een PM

Dank jullie wel!
pi_118414407
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de buitenkant achter een raampje denk ik? :?
Enige raam is het raam aan de buitenkant, 5 hoog zonder balkon. Daarom worden de kaarten ontsmet zoals in bovenstaande post omschreven.
pi_118414429
Ah, bedankt voor je uitleg :) Kaartje komt eraan dan! En sterkte, nooit leuk dit soort situaties :*
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:52:51 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118415534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Enige raam is het raam aan de buitenkant, 5 hoog zonder balkon. Daarom worden de kaarten ontsmet zoals in bovenstaande post omschreven.
Mag ik ook een adres via de pm/dm?

Mijn 4e kaartje is vandaag aangekomen, in haar profiel vroeg ze naar favoriete artiesten en childhoodmemories, kreeg ik deze hurray:

quote:
"Hello! I loved the card but most importantly I loved the story you included! I think its a great and now you've given me something to search for.
Ik had de hele kaart volgekliederd over Bassie en Adriaan :D
pi_118415702
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Mag ik ook een adres via de pm/dm?

Mijn 4e kaartje is vandaag aangekomen, in haar profiel vroeg ze naar favoriete artiesten en childhoodmemories, kreeg ik deze hurray:

[..]

Ik had de hele kaart volgekliederd over Bassie en Adriaan :D
Adres is onderweg. Dank je wel :*

En B&A zijn tof. Nouja, het programma, in het echt zijn het teringlijers!
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 14:42:00 #15
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118417267
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:52 schreef Ceviche het volgende:

Ik had de hele kaart volgekliederd over Bassie en Adriaan :D
:D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118419240
Ik wil ook wel een kaartje sturen SummerBreeze! :)

Hier zijn er vandaag weer drie op de post gegaan:

Naar USA:


Naar Duitsland:


En een AD kaart naar iemand in Wit-Rusland die nauwlijks info op haar profiel heeft:
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118419297
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef Sokkepok het volgende:
Ik wil ook wel een kaartje sturen SummerBreeze! :)

Hier zijn er vandaag weer drie op de post gegaan:

Naar USA:
[ afbeelding ]

Naar Duitsland:
[ afbeelding ]

En een AD kaart naar iemand in Wit-Rusland die nauwlijks info op haar profiel heeft:
[ afbeelding ]
Leuke kaartjes Sokkepok. Vooral die naar DE zou mij zelf erg blij maken.

En dank je voor je aanbod, ik stuur je een PM
pi_118420247
Ik ga straks even wat uitzoeken :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118420392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Adres is onderweg. Dank je wel :*

En B&A zijn tof. Nouja, het programma, in het echt zijn het teringlijers!
Vreselijke horken schijnen het irl te zijn ja. Die series waren wel altijd _O_. Al kwam ik er pas jaren later achter dat Bassie ook de rol van Vlugge Japie speelde. Daar ging mijn droom ;( ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118420484
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vreselijke horken schijnen het irl te zijn ja. Die series waren wel altijd _O_. Al kwam ik er pas jaren later achter dat Bassie ook de rol van Vlugge Japie speelde. Daar ging mijn droom ;( ;( ;(
Volgende bubbleburst: in de beginjaren deed Aad/Adriaan zelf ook de rol van de Baron...
pi_118420520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Volgende bubbleburst: in de beginjaren deed Aad/Adriaan zelf ook de rol van de Baron...
Dat vond ik minder erg om te horen, toen was ik al volwassen, toen bij Japie/Bassie nog niet..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118420663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat vond ik minder erg om te horen, toen was ik al volwassen, toen bij Japie/Bassie nog niet..
Dat is inderdaad wel een verschil ja. Wat me als volwassene wel erg schokte was het feit dat er maar 13 afleveringen van Pippi Langkous zijn gemaakt. In mijn herinnering keek ik er jarenlang elke week naar. Dus ik heb altijd herhalingen van herhalingen van herhalingen gezien.
Wat voelde ik mij bedonderd.
pi_118422205
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een verschil ja. Wat me als volwassene wel erg schokte was het feit dat er maar 13 afleveringen van Pippi Langkous zijn gemaakt. In mijn herinnering keek ik er jarenlang elke week naar. Dus ik heb altijd herhalingen van herhalingen van herhalingen gezien.
Wat voelde ik mij bedonderd.
Serieus???? :{
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118422323
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Serieus???? :{
Ja, sorry :@

http://nl.wikipedia.org/w(...)serie_Pippi_Langkous
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 16:36:20 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118422344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Dus ik heb altijd herhalingen van herhalingen van herhalingen gezien.
En je had het niet eens in de gaten _O- :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118422415
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En je had het niet eens in de gaten _O- :P
Als 6 jarig meisje niet nee.
pi_118423547
Ik lurk de laatste 2 topics, maar SummerBreeze, zou je me een berichtje met adres willen sturen? Dan stuur ik ook een kaartje :)
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_118426645
Zo, straks even 2 kaartjes gereed maken dan staat de teller ook op 5 onderweg. Adresje in China en USA. Dat maakt de eerste ronde dus Japan, Rusland, Duitsland, China en USA. Kilometers *O*. Degene in China heeft een vrijwel leeg profiel dus die krijgt dan maar een van mn stomme goedkope kaartjes... Dat gewoon niet leuk schrijven!
En het nieuwe logo van Postcrossing in de OP gemikt.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:15:22 #29
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118441396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:51 schreef janeway het volgende:
Vandaag eindelijk eens 14 kaarten eruit gedaan (de adressen had ik al een week) Zit er eentje bij uit Georgie.. Geeft de kaart op postcrossing aan dat het in de USA ligt hahahaha.. Ik heb maar gewoon europa zegels gebruikt.. Trouwens maar 26 users in Georgie. Dat is dan wel weer leuk
Weet je zeker dat je hem niet naar Georgia moet sturen, een staat in Amerika? :P

Of is het een echt Georgisch adres?
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118442532
Woehoe!!! De 14 miljoenste kaart is al verzonden! :-D Nederland- Honduras
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:37:53 #31
147091 janeway
live long and prosper
pi_118442625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef Finland. het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je hem niet naar Georgia moet sturen, een staat in Amerika? :P

Of is het een echt Georgisch adres?
Echt Georgië
Achteraf had er toch ook wereld op gemoeten maar ja het zijn pmk zegels dus hoop ik dat ze het niet zo snel door hebben..
pi_118443561
Georgie is inderdaad gewoon Azië
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:08:57 #33
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118444336
Hahaha, ik dacht: ik vraag even. Je zult namelijk niet de eerste zijn die zo'n vergissing maakt :P.

Trouwens, nu het straks weer Sinterklaas-tijd is. Versturen jullie ook kaarten met de goedheiligman? En hoe leggen jullie uit dan zwarte pieten geen slaven zijn? Ik weet dat het stoute kinderen zijn, maar ja...
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:11:05 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118444436
Ik heb geen Klaas kaarten ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:12:36 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118444515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef Finland. het volgende:
Hahaha, ik dacht: ik vraag even. Je zult namelijk niet de eerste zijn die zo'n vergissing maakt :P.

Trouwens, nu het straks weer Sinterklaas-tijd is. Versturen jullie ook kaarten met de goedheiligman? En hoe leggen jullie uit dan zwarte pieten geen slaven zijn? Ik weet dat het stoute kinderen zijn, maar ja...
Krijg je dat gezeik weer :') Echt, doe gewoon een bos bloemen of een auto of een puppy dan of zo, mên waarom OVERAL een probleem van maken? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118448678
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Dandilion het volgende:
Woehoe!!! De 14 miljoenste kaart is al verzonden! :-D Nederland- Honduras
Cool!!
pi_118448781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef Finland. het volgende:

Trouwens, nu het straks weer Sinterklaas-tijd is. Versturen jullie ook kaarten met de goedheiligman? En hoe leggen jullie uit dan zwarte pieten geen slaven zijn? Ik weet dat het stoute kinderen zijn, maar ja...
Ik zeg altijd dat ze zwart zijn geworden door de schoorsteen. En jouw verklaring kende ik nog niet..
pi_118449521
Ow een boekhandel hier verkoopt zulke toffe kaarten O+ Van die jaren 1900-fotostijl inclusief kartelrandje met oude afbeeldingen van de kaasmarkt :D Verder vind ik het aanbod hier een beetje tegenvallen in een typische toeristenstad, maar dat komt waarschijnlijk van het voorjaar wel weer als de kaasmarkt open is.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:24:13 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118449932
Oooo tof D-E!! Die zijn vast populair!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:50:31 #40
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118453673
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Krijg je dat gezeik weer :') Echt, doe gewoon een bos bloemen of een auto of een puppy dan of zo, mên waarom OVERAL een probleem van maken? *O*
Oh, maar ik weet wel dat het stoute kinderen zijn die mee in de zak naar Spanje moeten, maar het is maar het zal niet de eerste keer zijn dat er mensen zijn die het anders oppakken. Nou ja, boeiend, ze geloven het maar. Narrow-minded kutmensen die inderdaad overal een probleem van maken :').
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:01:45 #41
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118454014
quote:
I was born in Drezden (DE) in 1978
I am a sport fan. Netherland’s national football team is my idol since 1988.
*Like
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118454702
:) Funny.

Hier even 11 kaartjes aangevraagd. Helaas geen boeiende landen :( Gelukkig geen vervelende profielen.
pi_118455757
Ik ben nog 2 hurrays verwijderd van de 200. Wie weet dit weekend al. Er zijn er iig een stuk of 7 van de 10 (ja traveling sta ik op 12, maar ik heb er gisteren 1 verstuurd en vanmorgen kon ik er vanwege een expire weer een aanvragen en die moet nog geschreven worden...

En daarna dus lang en lang wachten voor ik weer ga aanvragen ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118471385
Net weer 4 aangevraagd, en helaas de welbekende landen: Duitsland, Polen, Belarus en Rusland. Volgens mij zou ik in Minsk genoeg adressen hebben van postcrossers die ik een kaart heb gestuurd of zij mij om er twee weken te kunnen logeren!
pi_118471555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:02 schreef Jum het volgende:
Net weer 4 aangevraagd, en helaas de welbekende landen: Duitsland, Polen, Belarus en Rusland. Volgens mij zou ik in Minsk genoeg adressen hebben van postcrossers die ik een kaart heb gestuurd of zij mij om er twee weken te kunnen logeren!
Ik ook. Ik heb er 11 uit gekregen en 7 naar toe verzonden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:06:55 #46
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118471627
Ik wou dus naar Enschede met de trein voor een borrel van m'n werk, gratiszuipe ftw en zo :s)

Maar de treinen reden niet. :(

Dus het enige nuttige wat ik heb kunnen doen op het station is een paar PC kaartjes posten, en die ene voor SummerBreeze :) De expeditie was niet helemaal voor niets :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:24:17 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_118472333
Ja, de treinen reden niet :( gedoe!! Superdruk en alles. Maar ik ben thuis hoor. Morgen weer kaartjes schrijven :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118479916
Mijn kaartje naar Frankrijk is er al na 3 dagen! Was haar eerste ontvangen kaartje, dat had ik niet eens op dr profiel gezien! Ze was in ieder geval heel blij met een 3Dkaartje van de Action. :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:12:00 #49
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118480456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:58 schreef Masspa het volgende:
Mijn kaartje naar Frankrijk is er al na 3 dagen! Was haar eerste ontvangen kaartje, dat had ik niet eens op dr profiel gezien! Ze was in ieder geval heel blij met een 3Dkaartje van de Action. :)
Leuk he, die aardige reacties. Ik heb er ook een paar inmiddels :)
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:38:26 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118481690
Eigenlijk draait het hele idee daar om. Net als die reclame van vroegah: "een kaartje, kleine moeite, groot plezier" *O*

Alleen zitten er dan een paar verziekers bij die allemaal eisen gaan lopen stellen. Of die wel adressen trekken maar nooit kaarten sturen, of die wel kaarten krijgen maar te belazerd zijn om te registreren. Eigenlijk zou je consequent dat soort accounts moeten reporten en dat ze bij 5 meldingen automatisch eruit gesodemieterd worden ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 07:36:30 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_118488309
Bunny!! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118488658
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk draait het hele idee daar om. Net als die reclame van vroegah: "een kaartje, kleine moeite, groot plezier" *O*

Alleen zitten er dan een paar verziekers bij die allemaal eisen gaan lopen stellen. Of die wel adressen trekken maar nooit kaarten sturen, of die wel kaarten krijgen maar te belazerd zijn om te registreren. Eigenlijk zou je consequent dat soort accounts moeten reporten en dat ze bij 5 meldingen automatisch eruit gesodemieterd worden ^O^
mensen die nooit sturen of registreren worden, na een vraag om opheldering door de admins, ook verwijderd hoor. Dat zouden ze scherp in de gaten.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:53:40 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_118493051
Ik had nog twee pakjes 3D kerstkaartjes bij de Action, de rest was al weg!! Veel postcrossers in Arnhem zeker.

Ik heb ook nog paarden/vlinders, vissen/dolfijnen en bier/happy birthday meegenomen. Omdat het kan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118497620
Ik kom ook weer even kijken :) Nog steeds fanatiek aan het postcrossen, heb zojuist weer tot mijn limiet adressen aangevraagd en kaarten verstuurd, maar voor de laatste kaart heb ik geen postzegel meer...

Had van de week weer een leuke verrassing bij de post. Ik had vorige week een hele lange hurray gestuurd naar een meisje uit Duitsland, en daar was ze zo blij verrast van, dat ze mij een hele brief heeft teruggestuurd :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:53 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

mensen die nooit sturen of registreren worden, na een vraag om opheldering door de admins, ook verwijderd hoor. Dat zouden ze scherp in de gaten.
Ik hoop inderdaad dat ze dat doen. Er komen altijd wel wat kaarten van mij niet aan :( en negen van de tien keer is dat naar iemand die nog nooit een kaart heeft geregistreerd. Heel irritant, stuur je naar Duitsland, weet je bijna zeker dat dat ding aangekomen moet zijn, maar logt die persoon nooit meer in op Postcrossing... heb er nog een PM achteraan gestuurd na een maand of twee, maar uiteraard geen reactie...
pi_118502410
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:12 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Leuk he, die aardige reacties. Ik heb er ook een paar inmiddels :)
Ja, inderdaad, blijft toch altijd leuk een kaartje te krijgen ook. Betrap me zelf er ook op dat ik op de post wacht als ik thuis ben :')

Nu heb ik ook een mooie: Ene Travis uit USA heeft me een kaartje gestuurd, zonder ID. Ook lijkt er geen stempel op de kaart te zitten... Hoop wel dat ze hem kunnen traceren aan de hand van het formuliertje :)
pi_118503554
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef Masspa het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, blijft toch altijd leuk een kaartje te krijgen ook. Betrap me zelf er ook op dat ik op de post wacht als ik thuis ben :')

Nu heb ik ook een mooie: Ene Travis uit USA heeft me een kaartje gestuurd, zonder ID. Ook lijkt er geen stempel op de kaart te zitten... Hoop wel dat ze hem kunnen traceren aan de hand van het formuliertje :)
en nu al een mailtje met het juiste ID :)
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:00:27 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_118504589
Gaat snel he :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118506170
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Gaat snel he :D
Met voldoende informatie kun je wel eens mazzel hebben ja. Ik had een keer een verzoek tot zoeken gedaan en nog geen 5 minuten later was het juiste ID al gevonden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118507475
Ik kreeg een waarschuiwing... was mijn ID vergeten of was fout.. Denk eerder niet leesbaar :P Weet zekker dat ik ze allemaal op de kaart had geschreven.... Maar 3 dagen in Finland aangekomen (avonds geschreven, dus eigelijke moet het nog met -1 dag...).

Zit nu te wachten tot mijn kaart in China wordt ontvangen, had al een PM gestuurd maar die persoon is al een maand niet thuis geweest, Ja hallo, ga dan op pauze....

Maar straks nog ff weer 3 posten en dan zien we wel weer voor deze week. Denk ene paar sinterklaas kaartjes :P
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:17:08 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_118507558
Het kan zijn dat de post er een stempel op gedaan heeft. Dan is ie niet meer te lezen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118507604
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Het kan zijn dat de post er een stempel op gedaan heeft. Dan is ie niet meer te lezen
Schrijf ze normaal links boven in, maar had ze nu een keer links onderaan gedaan.. Dan maar weer aan de bovenkant....
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:19:26 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_118507637
Ik schrijf ze er altijd twee keer op :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118507688
Ja, ik schrijf ze er meestal ook twee keer op voor de zekerheid :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118507719
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik schrijf ze er altijd twee keer op :')
Dat wordt ook aangeraden in de FAQ

quote:
Sending postcards
Where do I write the Postcard ID?
For a postcard you sent to be registered, the receiver must be able to read the Postcard ID. Here are some dos and don'ts for writing the Postcard ID.

DO:
do write it on the left side of the postcard (direction of text is unimportant)
do write it more than once on the postcard
do double check that you wrote it correctly

DON'T:
do not write it under, above or to the right of the address
do not write it next to the postage area
http://www.postcrossing.com/help
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118507885
Joh, ik heb die hele FAQ nog nooit gelezen.
Toch maar eens doen.. :+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118508026
Volgens mij leest niemand dan die FAQ. Van alle kaarten die ik heb gekregen, waren er maar een of twee waarop het ID twee keer stond.
Ik schrijf het er ook altijd maar een keer op (linksboven) en bij mij is het nog nooit fout gegaan (denk ik).
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:31:51 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_118508124
Ik heb m helemaal gelezen :@ /nerd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118508310
Oeh, ik heb iemand in Ierland gevonden die wel wilt direct swappen :D
Ik krijg een Guinness kaartje. O+
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:37:59 #69
147091 janeway
live long and prosper
pi_118508354
ik schrijf de code altijd dwars door het midden.. met rode inkt en als ik plek heb nog een keer..
Rechtsonder is problematisch de ned post wil nog wel eens een barcode daar neer zetten. Of in de usa zit er een sticker op.
Ik heb laatst een kaart met plakband vol geplakt, Ik schrijf altijd met vulpen en dit papier was slecht en de inkt bleef uitvegen. Opgelost met over de hele kaart plakband te plakken hihi..
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:40:16 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_118508444
Als ik weer eens ga schrijven zal ik eens de achterkant van een door mij volgeschreven kaart scannen :D kunnen jullie zien hoe ik dat doe
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118508468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik weer eens ga schrijven zal ik eens de achterkant van een door mij volgeschreven kaart scannen :D kunnen jullie zien hoe ik dat doe
Oeh, ik ben benieuwd! :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118508522
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Luthien87 het volgende:
Volgens mij leest niemand dan die FAQ. Van alle kaarten die ik heb gekregen, waren er maar een of twee waarop het ID twee keer stond.
Ik schrijf het er ook altijd maar een keer op (linksboven) en bij mij is het nog nooit fout gegaan (denk ik).
Het is meer een advies dan een verplichting volgens mij :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:41:59 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_118508524
Volgende week zaterdag, nu mag ik geen adressen meer. En ik schrijf altijd op zaterdag :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118511640
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m helemaal gelezen :@ /nerd
Ik ook :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het is meer een advies dan een verplichting volgens mij :@
Ja weet ik, daarom doe ik het ook niet. Het is bij mij tot nu toe (met een ID op de kaart) altijd goed gegaan, dus ik zie geen reden om dat advies op te volgen ;)
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:07:22 #75
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118511745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m helemaal gelezen :@ /nerd
Ik ook. Al was het maar omdat ik 3 weken geleden echt totaal van God noch zure appelen wist, qua postcrossing :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:12:31 #76
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118511978
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook. Al was het maar omdat ik 3 weken geleden echt totaal van God noch zure appelen wist, qua postcrossing :D
Ik ook, en met dezelfde reden :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:45:45 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118516089
Ik print de adressen en zet daar de code bij :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118547650
SummerBreeze, mijn kaartje voor jou gaat morgen op de post :)

Ontopic: Ik mag weer adressen aanvragen, jeej! *O*
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118552743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik print de adressen en zet daar de code bij :)
De code wordt toch automatisch meegeprint :?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:46:52 #80
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118557507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik print de adressen en zet daar de code bij :)
Oeh, heel handig, zeker bij russische adressen enzo. Maar ik doe alles met de ipad en dan is printen toch een omweg.
pi_118558997
Haha, ik trek net dit profiel:

Preferred postcards:
- Architecture of the City
- Flora and fauna of the country
- Famous People of the State
- Nature of the country
- Please send with special stamps
- Please no automatic stamp
- Exchange of maximum cards (MC)
- Fun cards:NO


Lol xD
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 28 oktober 2012 @ 22:13:25 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118559128
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Sokkepok het volgende:
- Please no automatic stamp
Krijg de hik maar, alle postzegels zien er hetzelfde uit tegenwoordig.

quote:
- Exchange of maximum cards (MC)
Wat is deze? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118559227
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat is deze? :?
Ik heb geen flauw idee :P
Maar het klinkt als een heel gezellig persoon ^^'

Funcards: NO!!! xD
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118559252
quote:
5s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Krijg de hik maar, alle postzegels zien er hetzelfde uit tegenwoordig.

[..]

Wat is deze? :?
Volgens mij bedoelt degene een portostempel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 28 oktober 2012 @ 22:34:34 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118560190
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee :P
Maar het klinkt als een heel gezellig persoon ^^'

Funcards: NO!!! xD
Nee :o Alleen maar bloedchagrijnige cards. Als je ze met je eigen bloed geschreven hebt, des te beter :')

Gaar volk heb je erbij zitten :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118566764
Grrr, ik heb telkens te weinig ruimte op de kaarten om pmk te kunnen plakken....
Toch maar eerst plakken en dan schrijven voortaan....
pi_118568077
Gratis kaarten: NU!
pi_118572018
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Kaasmuisje het volgende:
Gratis kaarten: NU!
Kak..
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118592403
Ik heb er nog geen afbeelding van maar ik heb vandaag een kaartje uit Jordanië ontvangen! *O* JO-492 met een afbeelding van Petra, echt tof. :Y
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:03:53 #90
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118592468
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118592680
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb er nog geen afbeelding van maar ik heb vandaag een kaartje uit Jordanië ontvangen! *O* JO-492 met een afbeelding van Petra, echt tof. :Y
Woehoe! Wat gaaf!

Bij mij vandaag niets in de brievenbus, alleen een natte krant :( En ook geen Hurrays...
Vond eigenlijk wel dat ik dat verdiend had, na al die regen die ik vandaag getrotseerd heb... :P
pi_118592685
quote:
Oh, wat een leuke!
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 29 oktober 2012 @ 20:10:16 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118592804
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Woehoe! Wat gaaf!

Bij mij vandaag niets in de brievenbus, alleen een natte krant :( En ook geen Hurrays...
Vond eigenlijk wel dat ik dat verdiend had, na al die regen die ik vandaag getrotseerd heb... :P
post bezorgt niet op maandag, dat weet je he :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 20:10:44 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_118592833
Ik had een pak folders :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118593084
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

post bezorgt niet op maandag, dat weet je he :P
O ja, dat is ook zo.
Bij mij op het werk wel, dat maakt het verwarrend.
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:15:20 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118593146
Als wij post op maandag krijgen, dan is het altijd alleen belangrijke post
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118600354
quote:
Gefeliciteerd met je honderdste ontvangen kaart! *O* Ik heb ook een keer zo´n kaart gehad, maar dan met een andere opsomming geloof ik. Weet nog dat het kaartje van vrij dun papier was, maar wel een toffe kaart. :Y
pi_118601547
Mn kaartjes staan nog allemaal op travelling. Duitsland zou toch wel een deze dagen aan moeten komen, Japan ook aangezien die snel zijn aan post... Hmmm. Ik wil ook kaartjes :')
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 29 oktober 2012 @ 22:26:43 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118602095
ja dat blijft tot iemand er eentje registreert. Ben nu maar blij met je verwegkaartjes :6 :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118602226
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat blijft tot iemand er eentje registreert. Ben nu maar blij met je verwegkaartjes :6 :P
Geduld is een schone zaak. Als deze ronde allemaal aankomt heb ik jou al ingehaald met km's :9
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 29 oktober 2012 @ 22:55:18 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118603730
quote:
17s.gif Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak. Als deze ronde allemaal aankomt heb ik jou al ingehaald met km's :9
Nou, kan nog wel ff duren :P :6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:02:52 #102
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118604094
quote:
Die heb ik ook, maar dan in het Frans, omdat ik op mijn profiel had staan dat ik Frans aan het leren was :P. Alleen die was dus op het adres van mijn ouders gekomen, en mijn moeder ging die hele kaart voorlezen. Jammer genoeg is haar Frans net zo goed als mijn Swahili, dus het klonk echt helemaal nergens naar :D.

Vandaag twee hele mooie kaartjes gekregen. Een uit Taiwan en een uit Rusland. Die uit Rusland is met een afbeelding van de allermooiste kerk ter wereld! Oh mijn hemel, ik blijf die kerk zooooo mooi vinden! Ga hem nu even registreren, hopelijk heeft ze hem geüpload, anders beloof ik jullie hem verderop in de week :).

Edit, dit is de kaart:



Dit is de Kerk van de Verlosser op het Bloed, ook wel de Spas na Krovi genoemd in het Russisch. Zal eens zoeken op mijn eigen harde schijf naar de foto's van de binnenkant, dat is nog veel indrukwekkender! Alleen de foto's zijn niet van de meest geweldige kwaliteit :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door Finland. op 29-10-2012 23:10:19 ]
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 29 oktober 2012 @ 23:15:51 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118604660
Ik ben daar geweest *O* Bij die kerk ook echt :Y

1 of 2 maart 1992, ik was nog kei mager en onbedorven en zo :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118605819
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

O ja, dat is ook zo.
Bij mij op het werk wel, dat maakt het verwarrend.
Post NL bezorgt wel op maandag ;)
En de folders komen niet met Post NL. Althans, niet die in plastic zitten :)
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 29 oktober 2012 @ 23:55:19 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118606247
quote:
Wat verandert er niet?

Bezorgdagen
Uw pakketten bezorgen we natuurlijk gewoon zoals u gewend bent. En we blijven zes dagen per week uw post bezorgen, dus ook op maandag. Uw (verjaardags)- kaarten komen dus nog steeds de volgende dag aan.
Bron

Ik zat ernaast -O-

Wat was dat dan voor geneuzel in het nieuws laatst? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 07:53:42 #106
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118609419
Nou, bij ons hier in Groningen krijgen wij nooit meer post op maandag. En in het dorp van mijn ouders is er niet alleen geen post op de maandag, maar woensdag slaan ze ook wel eens over.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118610001
Mn kaart naar Japan is aangekomen *O* 8 dagen onderweg geweest.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:22:26 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118610760
Jeuj *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118611077
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:43 schreef douche-eendje het volgende:
Mn kaart naar Japan is aangekomen *O* 8 dagen onderweg geweest.
Die van mij was in 6 dagen aangekomen in Japan. Ik was echt zwaar verbaasd :D
En USA in 4 dagen trouwens!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118611160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:34 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Die van mij was in 6 dagen aangekomen in Japan. Ik was echt zwaar verbaasd :D
En USA in 4 dagen trouwens!
USA en China was ik vergeten op de bus te doen, die zijn zondag weggegaan... Dus wie weet :D (ja ik trok in de eerste ronde geljik al wat km's :') )
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:38:52 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118611188
en mijne naar Duitsland is al 5 dagen Travelling, en iets simpels als Sint Petersburg al 22 dagen :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118611325
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en mijne naar Duitsland is al 5 dagen Travelling, en iets simpels als Sint Petersburg al 22 dagen :{w
Duitsland is hier ook al 6 dagen onderweg :Y
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:10:18 #113
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118612029
-weg-

Ga je baas irl maar confronteren.

[ Bericht 44% gewijzigd door kanovinnie op 30-10-2012 10:36:01 ]
net goed
pi_118612679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef opdekorrel het volgende:
-weg-
Waar woont je baas? In Nederland of moet de kaart naar het buitenland?

[ Bericht 31% gewijzigd door kanovinnie op 30-10-2012 10:36:09 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:36:09 #115
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_118612740
Ik heb weer een kaartje dat naar Wit-Rusland moet, is al de derde keer van de 12 kaarten die ik gestuurd heb. Volgens mij doet PC het daar wel heel goed :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:53:30 #116
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118613206
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

USA en China was ik vergeten op de bus te doen, die zijn zondag weggegaan... Dus wie weet :D (ja ik trok in de eerste ronde geljik al wat km's :') )
Jij?
Arme postbodes die overbodig veel gewicht moeten meesjouwen omdat jullie een spelletje willen spelen, maar goed, het houdt ze wel weer aan het werk zullen we maar zeggen dan.
Want briefpost is natuurlijk wel weer de meest veilige manier van posten tegenwoordig. Ik bedoel, ze gaan echt niet iedere brief open stomen om te kunnen lezen wat er in staat toch? ;(
net goed
pi_118613345


[ Bericht 100% gewijzigd door Sokkepok op 30-10-2012 11:07:47 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118613504
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef opdekorrel het volgende:

[..]

Jij?
Arme postbodes die overbodig veel gewicht moeten meesjouwen omdat jullie een spelletje willen spelen, maar goed, het houdt ze wel weer aan het werk zullen we maar zeggen dan.
Want briefpost is natuurlijk wel weer de meest veilige manier van posten tegenwoordig. Ik bedoel, ze gaan echt niet iedere brief open stomen om te kunnen lezen wat er in staat toch? ;(
Pb je adres maar, stuur ik je ook fanmail :*
pi_118613558
Ach ja, ik ben zelf postbezorger en ik krijg graag post. En ik breng 10 keer liever echte post rond dan folders :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:09:20 #120
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118613690
Maar een goeie postbode hoeft zo´n brief natuurlijk niet eens open te maken om te kunnen ruiken wat er in staat. ;)
net goed
pi_118613822
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef opdekorrel het volgende:
Maar een goeie postbode hoeft zo´n brief natuurlijk niet eens open te maken om te kunnen ruiken wat er in staat. ;)
Nee joh. Want ik stuur een ansichtkaart, kunnen ze meelezen ^O^
pi_118613946
Ik had gisteren ook opeens een kaartje in de bus en dacht ook dat bezorgen op maandag gebeurd was.

Misschien bezorgen ze alleen op maandag als ze zin hebben.... :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:18:18 #123
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118613952
Veel blauwe enveloppen zijn ook veelzeggend altijd, evenals het smoelwerk van de ontvanger natuurlijk. -O-
net goed
pi_118614521
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Duitsland is hier ook al 6 dagen onderweg :Y
En hier ook!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:43:16 #125
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118617107
Mijn eerste kaartje vandaag ontvangen! Uit Nieuw- Zeeland. Ik geloof dat dat land een beetje zeldzaam is, ik ben hem in dit topic nog niet tegengekomen geloof ik.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:46:38 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118617208
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:43 schreef Ceviche het volgende:
Mijn eerste kaartje vandaag ontvangen! Uit Nieuw- Zeeland. Ik geloof dat dat land een beetje zeldzaam is, ik ben hem in dit topic nog niet tegengekomen geloof ik.
Heeftie een laag kaartje-ID? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:47:46 #127
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118617250
Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, anders ga je geloven dat iets niet kan.
Zoals die rechter toen, die maar niet kon geloven dat het systeem niet deugde omdat ie d´r dan allang iets van gemerkt zou moeten hebben. :'(
net goed
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:48:26 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_118617274
Is vrij ongewoon :) ik heb er nog maar iets van 3 uit NZ
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:21:05 #129
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118618465
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Heeftie een laag kaartje-ID? :)
Ja, in de 76000 :)
Ook gelijk het zo ver mogelijkste land :')
pi_118630234
Weer geen kaartjes... wel mijn PMK-zegels!
pi_118653298
Hier zijn 3 kaartjes aangekomen: Finland, Duitsland en Polen. Lekker snel weer :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:48:36 #132
147091 janeway
live long and prosper
pi_118658806
Gisteren aan gekomen vandaag geregistreerd


http://www.postcrossing.com/postcards/LT-249905

Best mooi, ik heb paars als kleur in de verzoekjes staan dus deze is helemaal goed....
Verder zijn er 10 onderweg van de 14 en ik wacht op kaartjes die aan moeten komen..
Ik ben uit balans namelijk,,
Mijn meest bijzondere verzonden landen zijn nu Moldavie met 291 users en Georgië met 26 users
Ontvangen land is wel Irak die had registratie code IQ-258 met 1 user
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:09:30 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118661394
Zo, weer rust in 't topic :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:32:39 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118662120
Jane, wat een leuk kaartje!
Ik kreeg er vandaag eentje uit Las Palmas (Gran Canaria) en Tjechië :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 31 oktober 2012 @ 12:33:19 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118662151
Jeuj, 2 kaartjes ontvangen *O* waarvan eentje uit Taiwan :7 Dat is tenminste een beetje mijlen trappen :7

[ Bericht 51% gewijzigd door Dr_Flash op 31-10-2012 12:45:41 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 31 oktober 2012 @ 12:47:36 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118662657
en eindelijk is mijn kaartje naar St Petersburg aangekomen dus ik mag weer :s)

Thx trouwens kanootje :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 31 oktober 2012 @ 12:55:24 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118662959
Kijk, iemand die snapt hoe het spelletje werkt O+ _O_

quote:
We have a world map where we identify all the places we receive postcards from. We like any and all postcards.

Thanks for making our lives richer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:53 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_118663161
Dat vind ik ook zo leuk, zo'n volgeprikte landkaart :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 31 oktober 2012 @ 13:04:01 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118663284
het is een dagopvang voor gehandicapten, in de USA. Ik heb m één van die kaartjes van jou gestuurd, met al die postzegels :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 13:06:22 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_118663356
Leuk leuk :) ben benieuwd!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 31 oktober 2012 @ 13:12:08 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118663572
en die andere naar Rusland wordt net ook geregistreerd :o Zo gaat het hard ineens :9

Dat kaartje wat ik vanochtend uit Polen kreeg was trouwens de allereerste van die user die geregistreerd werd :D Ik heb een Poolse chick ontmaagd :7 _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118667740
Vanochtend een lege hurray gekregen. Toch een beetje -O-
pi_118678796
Weten jullie nog dat ik dit profiel trok?

^^^^Please, don't forget to write your ID! We can't read minds of removed people!^^^^

Hello! A messenger of the Dog-star salutes all terrestrials!

We heard the radio say aluminous jellied meat like men are can be classified according to the ratio of cardinal liquid in an organism. A man can be either choleric subject or sanguine person or melancholic or phlegmatic person. Who do you consider yourself to be?
Well, it doesn’t really matter who you consider yourself to be. What does matter is if you are ready to help us settle the true interracial tolerance on the Earth.
If you’re a genuine democrat a postcard will appear in your letter-box soon. The card will give you instructions. We send signals to genuine democrat terrestrials only. On no account tell relatives and intimate about the way of communication.

If you want to help us settle the true interracial tolerance on the Earth you can also send a postcard about a top secret address which will be given to genuine democrats only. Please send us a sticker with a picture of a banana on a postcard! We like them.

We have no doubt about you so be ready to get a postcard!


Ik kreeg vandaag de Hurray:
"Hello there!
Oh, surely we've come in peace! And we like being here =) Thanks for the banana sticker, very nice!
Have a nice day!"
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 19:30:34 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_118679006
:D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118682207
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Jum het volgende:
Weten jullie nog dat ik dit profiel trok?

^^^^Please, don't forget to write your ID! We can't read minds of removed people!^^^^

Hello! A messenger of the Dog-star salutes all terrestrials!

We heard the radio say aluminous jellied meat like men are can be classified according to the ratio of cardinal liquid in an organism. A man can be either choleric subject or sanguine person or melancholic or phlegmatic person. Who do you consider yourself to be?
Well, it doesn’t really matter who you consider yourself to be. What does matter is if you are ready to help us settle the true interracial tolerance on the Earth.
If you’re a genuine democrat a postcard will appear in your letter-box soon. The card will give you instructions. We send signals to genuine democrat terrestrials only. On no account tell relatives and intimate about the way of communication.

If you want to help us settle the true interracial tolerance on the Earth you can also send a postcard about a top secret address which will be given to genuine democrats only. Please send us a sticker with a picture of a banana on a postcard! We like them.

We have no doubt about you so be ready to get a postcard!


Ik kreeg vandaag de Hurray:
"Hello there!
Oh, surely we've come in peace! And we like being here =) Thanks for the banana sticker, very nice!
Have a nice day!"
Ik blijf erbij dat ik wil weten wat hij/zij geslikt heeft, want ik wil ook!
Dat profiel is echt _O_
pi_118710039
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb er nog geen afbeelding van maar ik heb vandaag een kaartje uit Jordanië ontvangen! *O* JO-492 met een afbeelding van Petra, echt tof. :Y
Ik heb er nu een foto van gemaakt, dus voor de geïnteresseerden ;) :



JO-492
  donderdag 1 november 2012 @ 17:18:24 #148
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118711639
Kreeg zojuist een kaartje van het Jekatarinapaleis net buiten Sint-Petersburg (weet zo niet hoe dat paleis in het Nederlands heet, omdat haar naam in het Russisch anders is dan in het Nederlands). Dus ik dacht: leuk, kaartje uit Rusland!

Is het een kaartje uit Wit-Rusland en er staat een voorgedrukte Wit-Russische tekst bij op. Ja, want ik spreek ook vloeiend Wit-Russisch :{. En een bijgeplakte getypte link van haar virtuele kat }:|.

Ik vind het heel lief van de persoon dat ze een kaartje heeft uitgezocht met iets dat ik mooi vind, maar bij een kaartje uit Italië wil ik ook geen bratwurst zien. En echt heel jammer dat ik de tekst achterop dus niet kan lezen. Ten eerste omdat ik geen Wit-Russisch kan en omdat over een deel van de tekst een postzegel zit...
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 17:33:57 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118712253


Nou ja, gelukkig kan zij ook geen Nederlands lezen :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 november 2012 @ 17:35:48 #150
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118712312
Huh wtf, dit snap ik even niet :').
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118712508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:37 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Ik heb er nu een foto van gemaakt, dus voor de geïnteresseerden ;) :

[ afbeelding ]

JO-492
Ow wauw, gaaf!
pi_118712538
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:35 schreef Finland. het volgende:
Huh wtf, dit snap ik even niet :').
Grapje - als zij haar kaart in het Wit-Russisch schrijft, schrijf jij je hurray gewoon in het Nederlands! Wraak is zoet. ;)
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 17:56:10 #153
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118712860
Nou dat is dan dus die hurray die die afzendert krijgt he :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118712967
Ik heb vandaag echt een super gaaf kaartje gehad! Mijn passie is turnen/artistic gymnastics en kreeg een kaart met daarop Nadia Comaneci. Zo leuk als mensen je echt een kaart sturen die past bij je interesses!
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 18:26:41 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118713712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:00 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik heb vandaag echt een super gaaf kaartje gehad! Mijn passie is turnen/artistic gymnastics en kreeg een kaart met daarop Nadia Comaneci. Zo leuk als mensen je echt een kaart sturen die past bij je interesses!
:Y

Ik had vandaag mijn eerste treingerelateerde kaartje :Y

Uit Zaandam :') Van iemand die heel blij was met de dubbeldekkers }:| Sommige mensen snappen er echt niks van :N :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118713903
Zo...even 8 adressen aanvragen :D
Children of the night. What music they make.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 18:39:23 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118714092
Ik vraag altijd meteen een adres aan zodra het kan :Y Maar misschien dat dat later wat meer opgespaard zal worden. Weet niet hoe gevorderd jij bent?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118714199
Ik heb het een tijdje laten liggen. Ik ben nu 8 maanden lid, en ik heb 27 kaarten verstuurd, en 29 ontvangen.

Ik kan er nu eentje sturen naar Letland, die had ik nog niet! De rest is hetzelfde, Amerika, Taiwan, USA, Polen, Belarus, Duitsland...
Children of the night. What music they make.
pi_118714213
Ik deed altijd 1 kaart per week. Nu is het zon beetje 1 maal per maand :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 1 november 2012 @ 19:53:07 #160
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118717370
Ik kreeg vandaag een kaart uit Oekraine, ik heb op m'n profiel staan dat ik het leuk vind als mensen in hun eigen taal schrijven en dat ik het wel leuk vind om dat te vertalen.
Krijg ik een totaal onleesbaar kaartje :') een deel is natuurlijk in het Oekraiens, maar ik kon met moeite 'best wishes' ontcijferen wat eronder stond.
Tja :) dat kaartje blijft dus een mysterie :)
pi_118718610
Tof, kaartje uit Jordanië!

'k mag een kaartje naar Uzbekistan sturen :o
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 21:29:24 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118722643
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Melochan het volgende:
Tof, kaartje uit Jordanië!
Awesome, een ID onder de 500 _O_

Dat zie je echt niet veel :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118722749
Ik bedoelde dat ik het tof vind dat Finland. een kaartje uit Jordanië heeft ontvangen :P
pi_118723018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Melochan het volgende:
Ik bedoelde dat ik het tof vind dat Finland. een kaartje uit Jordanië heeft ontvangen :P
Hee, het was mijn kaartje. :P Maar gaaf trouwens dat je een kaart naar Oezbekistan mag sturen, daar zullen ook wel niet veel Postcrossers zijn?
pi_118723359
Oeh, ik heb een leuk kaartje gekregen! :D



http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-227459

En vandaag ook een kaartje gekregen uit Zwitserland, die had ik nog niet ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118723682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, ik heb een leuk kaartje gekregen! :D

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-227459

En vandaag ook een kaartje gekregen uit Zwitserland, die had ik nog niet ^^
Het Molletje. O+ Toen ik een paar jaar geleden in Praag was heb ik nog behoorlijk lopen zoeken naar zulke kaarten, maar ik kon ze nergens vinden. Overal wel knuffels en bekers enzo, maar geen kaarten. Waarschijnlijk heb ik net bij de verkeerde winkels gekeken. :')
pi_118724101
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, ik heb een leuk kaartje gekregen! :D

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-227459

En vandaag ook een kaartje gekregen uit Zwitserland, die had ik nog niet ^^
Meteen gefaved, wat een superkaart!
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 1 november 2012 @ 22:25:12 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118725875
Toffe kaart sokkie! ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:07:22 #169
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118741147
Ik heb vandaag mijn eerste kaartje uit Bulgarije gehad :)
Ook een "uniek" land volgens mij.


http://www.postcrossing.com/postcards/BG-15833

Verder is het hier heeeel rustig!!! Vooral qua kaartjes die aankomen bij andere mensen, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:54:46 #170
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_118742804
Ik kreeg een kaartje van iemand uit Portugal met een afbeelding uit Italië, kon ik meegenieten van zijn reizen... Hum ja, thanx dan maar?

En weer een kaartje uit Duitsland. Zometeen maar even 2 nieuwe adressen aanvragen...
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:07:54 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118743361
Ik had dat vorige keer ook maar dat meisje werkte op een cruise dus dan snap ik dat.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118746135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik had dat vorige keer ook maar dat meisje werkte op een cruise dus dan snap ik dat.
Ik heb ook een keer een kaart uit maleisie gehad met een US ID, maar wel postzegels e.d uit Maleisië. Die persoon was op dat moment dus daar, ook te begrijpen dan dus..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118755920
Deze kreeg ik vandaag (was misschien al eerder bezorgd, maar ik verblijf even niet thuis)



http://www.postcrossing.com/postcards/LV-85944

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_118755979
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Deze kreeg ik vandaag (was misschien al eerder bezorgd, maar ik verblijf even niet thuis)

[ afbeelding ]

http://www.postcrossing.com/postcards/LV-85944

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Oh WOW Bos, prachtig! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:15:30 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118781787
Vandaag weer twee! Polen en USA :) Wel leuke! Zal ze straks registreren. De tweede is wel een beetje toepasselijk vandaag, haha.


http://www.postcrossing.com/postcards/US-1924263


http://www.postcrossing.com/postcards/PL-576081

[ Bericht 68% gewijzigd door automatic_ op 03-11-2012 20:18:45 ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118804481
Ik heb een kaartje uit Noorwegen!
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 13:46:20 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_118804674
Manatees O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118805144
ik ben bij mn ouders mn oude spullen aan t uitzoeken/opruimen en ik kwam een stapeltje ongeschreven kaarten tegen O+ oa jip en janneke O+
pi_118805524
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben bij mn ouders mn oude spullen aan t uitzoeken/opruimen en ik kwam een stapeltje ongeschreven kaarten tegen O+ oa jip en janneke O+
Jip en Janneke vallen meestal erg goed in de smaak, dus komt die vondst goed uit ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 14:14:22 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_118805623
Jip en Janneke!! O+ Vind ik ook altijd zo cool, toch echt zo typisch Nederlands

Het is hier grijs en grauw, en ik zit lekker met m'n dikke trui aan kaartjes te schrijven :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118819206
De gevonden kaarten @ ouders :)

  zondag 4 november 2012 @ 20:49:18 #182
147091 janeway
live long and prosper
pi_118822181
Onwijs leuk die oude kaartjes..
pi_118840448
Ja echt leuke kaartjes, en als je die nu moet kopen.... pfff dan zitten ze snel op 1 euro stuk of meer... Als je ze al kan krijgen...

Maar mijn eerste kaartje is verlopen..... Naar China (gebruiker: pinyi

Wel jammer hoor, en had er meer op die datum verstuurd dus heb hem wel op de post gedaan, en de brievenbus is ook geleegd want die zijn al lang en breed aangekomen

[ Bericht 55% gewijzigd door isillavendel op 05-11-2012 11:03:15 (te snel op invoeren geklikt :P ) ]
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 november 2012 @ 11:20:35 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118841025
Beetje rare sjappie ook, die pinyi :')

quote:
Anyway,ALL KINDS of card is welcome.

ps.No handmade and freecard please.
8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 5 november 2012 @ 13:25:47 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118845499
Leuk, die oude kaartjes!!

Ik "trek" nu allemaal profielen van mensen die net begonnen zijn met PC, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118846220
Net een hele stapel adressen getrokken, 16 stuks om precies te zijn. Maar ik had misschien niet aan die drang toe moeten geven. Aangezien ik zaterdag mijn vinger flink heb opengehaald en het nu in het verband zit kan ik niet schrijven. De adressen kan ik nog wel printen maar om dat nou met de tekst ook te doen vind ik weer zo lullig
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 november 2012 @ 13:48:24 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118846367
Bwoooh ik heb nou toch een vet kaartje gekregen *) Ff Gupps jaloers maken (als ik straks terug ben van de fysio :+ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118848679
Ik heb een kaart naar iemand mogen sturen die woont hier! :P



Ik vind het zo'n mooi kasteel, dat had ik haar ook geschreven, nu kreeg ik een hurray terug dat ik binnenkort een verrassing in mijn brievenbus vind. Ik had gevraagd of ze heel misschien toevallig ook kaartjes van dit kasteel had, en of ik daar dan eentje van zou mogen hebben, dus ik hoop..... O+
pi_118848823
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Molline het volgende:
Ik heb een kaart naar iemand mogen sturen die woont hier! :P

[ afbeelding ]

Ik vind het zo'n mooi kasteel, dat had ik haar ook geschreven, nu kreeg ik een hurray terug dat ik binnenkort een verrassing in mijn brievenbus vind. Ik had gevraagd of ze heel misschien toevallig ook kaartjes van dit kasteel had, en of ik daar dan eentje van zou mogen hebben, dus ik hoop..... O+
begrijp ik nou goed dat de ontvanger in dat kasteel woont?
pi_118849108
Ja, het is een universiteit in Engeland en zij begeleidt daar studenten en woont daar dus ook. Ze schreef nog dat niemand haar gelooft als ze vertelt dat ze daar woont, en dat het kasteel lijkt op Harry Potters kasteel Zweinstein, ook met allemaal kleine kamertjes en grote trappen die soms lijken te bewegen :D .
Ze is in het begin ook al een paar keer verdwaald op weg naar de eetzaal! ;)
pi_118849782
Lekker kaartjes schrijven :P
Children of the night. What music they make.
pi_118849890
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Molline het volgende:
Ja, het is een universiteit in Engeland en zij begeleidt daar studenten en woont daar dus ook. Ze schreef nog dat niemand haar gelooft als ze vertelt dat ze daar woont, en dat het kasteel lijkt op Harry Potters kasteel Zweinstein, ook met allemaal kleine kamertjes en grote trappen die soms lijken te bewegen :D .
Ze is in het begin ook al een paar keer verdwaald op weg naar de eetzaal! ;)
Tof!
Children of the night. What music they make.
pi_118852027
Dat dacht ik! :Y
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 16:44:16 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_118853454
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooh ik heb nou toch een vet kaartje gekregen *) Ff Gupps jaloers maken (als ik straks terug ben van de fysio :+ )
Ooh nou ben ik nieuwsgierig!! :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118853821
Ik kreeg vandaag mijn leukste kaartje ooit :')

quote:
hello from moscow
winter is coming!
happy postcrossing!
verder niks :') geen eens een naam, lekker persoonlijk.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 november 2012 @ 16:53:46 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118853886
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ooh nou ben ik nieuwsgierig!! :D
*)

(Klik op de smiley)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118853963
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

*)

(Klik op de smiley)
Toffe kaart.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 16:55:47 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_118853969
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

*)

(Klik op de smiley)
Nawwwww :D O+ *O*

Oké, ik ben jaloers ja }:| ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 november 2012 @ 16:59:23 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118854133
Vladivostok ook gewoon he.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 17:00:05 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_118854170
Hoe tof is dat :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118854284
Ik sta btw niet in de OP ;(
Children of the night. What music they make.
pi_118854370
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Net een hele stapel adressen getrokken, 16 stuks om precies te zijn. Maar ik had misschien niet aan die drang toe moeten geven. Aangezien ik zaterdag mijn vinger flink heb opengehaald en het nu in het verband zit kan ik niet schrijven. De adressen kan ik nog wel printen maar om dat nou met de tekst ook te doen vind ik weer zo lullig
Nou je kan de tekst ook printen met de uitleg er bij waarom je ze print :P Of oefenen met de andere hand :P
pi_118854504
UI
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef isillavendel het volgende:

[..]

Nou je kan de tekst ook printen met de uitleg er bij waarom je ze print :P Of oefenen met de andere hand :P
Uiteindelijk maar gewoon hanepoten inderdaad met de uitleg waarom het handschrift zo brak is.

Nu is het allemaal ook nog meer dan goed leesbaar, maar ik vind mijn 'gewone' handschrift gewoon een stuk mooier.
pi_118858499
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Miniem het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn leukste kaartje ooit :')

[..]

verder niks :') geen eens een naam, lekker persoonlijk.
Heet je op postcrossing ook zo, misschien ligt het daaraan? ;)
pi_118858537
Vandaag een leuke hurray uit Finland:

"Thank you so much! The card is great, the stickers are great, the stamp is great and the message is great! ;)
I'm always surprised how well the Dutch know Jari Litmanen, and they actually think he's handsome! I don't think he's handsome at all :D
Wesley Sneijder is more my type ;)
I just planted pink and white tulips on my balcony (in a zinc bucket), they will hopefully bloom next spring :)
Have a great evening!"
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:15:06 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_118859910
Wesley Sneijder :r
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 5 november 2012 @ 19:20:16 #207
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118860118
Ik had vandaag deze uit Duitsland:


http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1696547
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118860603
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik had vandaag deze uit Duitsland:

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1696547
:')
Children of the night. What music they make.
pi_118862540
Ik had vandaag weer niets... en Dr_Flash heeft zo'n mooi kaartje! Ik wil ook!

Van het weekend wel weer een stapeltje op de bus gedaan... maar ik had nu allemaal profielen van mensen die al heel lang mee doen, waaronder de #1 Postcrosser van Spanje met haar bijna 12.000 kaarten...
pi_118864289
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Molline het volgende:
Ik heb een kaart naar iemand mogen sturen die woont hier! :P

[ afbeelding ]

Ik vind het zo'n mooi kasteel, dat had ik haar ook geschreven, nu kreeg ik een hurray terug dat ik binnenkort een verrassing in mijn brievenbus vind. Ik had gevraagd of ze heel misschien toevallig ook kaartjes van dit kasteel had, en of ik daar dan eentje van zou mogen hebben, dus ik hoop..... O+
Wauw, dat is echt epic! :P
Ik heb vandaag mijn allereerste Nederlandse kaartje gekregen! :D

Eentje uit Blijdorp ^^
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118864993
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Masspa het volgende:
Ik heb een kaartje uit Noorwegen!
Tof! O+ In Noorwegen hebben ze echt hele mooie ansichtkaarten, ik heb afgelopen zomer veel te veel gekocht. :P Waarvan heb jij een kaart?
pi_118865083
Whoe, ik mag een kaartje sturen naar Singapore! Dat land heb ik ook nog nooit gehad :P
Ik ga een 3D kaart met twee vlinders sturen. :)
Beetje crappy afbeelding:
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_118865092
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Molline het volgende:
Ik heb een kaart naar iemand mogen sturen die woont hier! :P

[ afbeelding ]

Ik vind het zo'n mooi kasteel, dat had ik haar ook geschreven, nu kreeg ik een hurray terug dat ik binnenkort een verrassing in mijn brievenbus vind. Ik had gevraagd of ze heel misschien toevallig ook kaartjes van dit kasteel had, en of ik daar dan eentje van zou mogen hebben, dus ik hoop..... O+
Wow, je zult daar maar wonen zeg. O+ Mocht je idd een kaart ervan krijgen, laat je ´m dan hier zien? :)
pi_118865849
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef Molline het volgende:

[..]

Heet je op postcrossing ook zo, misschien ligt het daaraan? ;)
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118867954
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Wow, je zult daar maar wonen zeg. O+ Mocht je idd een kaart ervan krijgen, laat je ´m dan hier zien? :)
Natuurlijk!
  maandag 5 november 2012 @ 21:57:33 #216
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118869661
ik kreeg echt zo'n tof kaartje, er staat op 'It does not always rain the way is thunders' en een mooi verhaal over haar verblijf in Afrika. Ik ben er helemaal gelukkig mee :)
pi_118880342
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Wesley Sneijder :r
Geef mij Jari maar! :P
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 12:22:29 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118884300
Hopla, en weer een kei vette *O*



Minsk, Moskovskyj station rond 1911.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118885350
Gaaf fles! Bij mij nog alle 5 onderweg... hmpf.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:58:19 #220
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118885484
Ik wil oooook! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:22:38 #221
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118888332
ben zo ff aan het lezen,

is het nou wel of niet de bedoeling dat je ook nog iets op de achterkant zet.
boodschap ofzo,
( dat post ID ding wel natuurlijk)

of gaat het echt alleen om de kaart
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:24:32 #222
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118888408
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef kawa4 het volgende:
ben zo ff aan het lezen,

is het nou wel of niet de bedoeling dat je ook nog iets op de achterkant zet.
boodschap ofzo,
( dat post ID ding wel natuurlijk)

of gaat het echt alleen om de kaart
Ik schrijf er altijd wat op, sommige mensen willen liever een lege kaart maar die mogen ze lekker zelf kopen :)
pi_118889063
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef kawa4 het volgende:
ben zo ff aan het lezen,

is het nou wel of niet de bedoeling dat je ook nog iets op de achterkant zet.
boodschap ofzo,
( dat post ID ding wel natuurlijk)

of gaat het echt alleen om de kaart
Zeker wel iets erop schrijven. Lege kaarten zijn suf. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:45:54 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118889259
Ik heb zojuist deze gehad. Haar website staat erbij want "I'm an artist" en daar maakt ze ook een beetje reclame voor. Mijn moeder zei; wat heb jij nu voor iets gehad? Ik dacht dat het oud papier was (zo voelt het namelijk aan) _O-


http://www.postcrossing.com/postcards/US-1935814
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:59:27 #225
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118889780
heb me eigen net ook maar ff aangemeld,
lijkt me wel leuk om hier aan mee te doen.
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:01:40 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118889868
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef kawa4 het volgende:
ben zo ff aan het lezen,

is het nou wel of niet de bedoeling dat je ook nog iets op de achterkant zet.
boodschap ofzo,
( dat post ID ding wel natuurlijk)

of gaat het echt alleen om de kaart
Het is idd het leukst als je er ook iets op schrijft :) Je zal merken dat het zelf ook veeeel leuker is om kaartjes met tekst te ontvangen i.p.v. alleen een naam of "Happy Postcrossing" :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:05:09 #227
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118890006
heb me eigen aangemeld onder zelfde usernaam als hier dus kawa4, zal vanavond ff naar de bruna gaan voor postzegels en kaarten.

en aan de slag.
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:08:54 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118890139
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef kawa4 het volgende:
heb me eigen aangemeld, zal vanavond ff naar de bruna gaan voor postzegels en kaarten.

en aan de slag.
Haha, heel goed! :)
Je zou eventueel ook bij een Xenos ofzo kunnen kijken, daar hebben ze ook wel kaartjes :)
Ik heb daar bijvoorbeeld deze gehaald en dan dan snijd ik de achterkant er gewoon af (zijn dubbele kaarten).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118890174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist deze gehad. Haar website staat erbij want "I'm an artist" en daar maakt ze ook een beetje reclame voor. Mijn moeder zei; wat heb jij nu voor iets gehad? Ik dacht dat het oud papier was (zo voelt het namelijk aan) _O-

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1935814
Wat heb jij nou gekregen?! :D
pi_118890189
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopla, en weer een kei vette *O*

[ afbeelding ]

Minsk, Moskovskyj station rond 1911.
Mooie kaart O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:10:32 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118890202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Molline het volgende:

[..]

Wat heb jij nou gekregen?! :D
Ja, geen idee. Serieus.
Het is dik, voelt als karton / oud papier :D
Ze stuurt allemaal een beetje hetzelfde, hihi. Kijk maar: http://www.postcrossing.com/user/laurieanneland/gallery/sent
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118890260
Ik heb een keer een kaart ontvangen gemaakt van een pak "Chinese cookies" (kaart kwam uit Finland overigens).
Hoe creatief.... :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:15:44 #233
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118890414
en hebben jullie dan het maximaal aantal kaarten open staan of gewoon 1 per keer?
mee bekant vangde gin haas.
pi_118890546
Soms heb ik alles openstaan, nu even niet, het wordt me te duur. Ik wacht tot alles binnen is en ga dan drie tegelijk of zo doen.

tenminste, dat probeer ik :')
pi_118891424
Awh zo'n leuke hurray gekregen van mn kaartje naar Rusland, die is net aangekomen O+ Ze vond kaartjes van Placebo-fans/luisteraars de leukste en laat ik Placebo nou eens live gezien hebben *), En heel verhaal over de molen op de kaart gezet, dat ik daar jarenlang dagelijks langs ben gefietst.
Kaart naar Zwolle zal vandaag ook wel aan moeten komen, heb er nu nog 4 op travelling staan.

Ennuh, muhahaha:
Postcards Sent: 2
Postcards Received: 0
Distance Sent: 11,368 km

:+
pi_118894877
Your mailbox
» Sent: 96 postcards
» Received: 91 postcards
» Traveling: 6 postcards out of 10
» Sent distance: 364,204 km (226,306 miles)
» Received distance: 326,046 km (202,596 miles)

De 100 is nabij... :)
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 17:05:58 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118895307
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:40 schreef douche-eendje het volgende:
Awh zo'n leuke hurray gekregen van mn kaartje naar Rusland, die is net aangekomen O+ Ze vond kaartjes van Placebo-fans/luisteraars de leukste en laat ik Placebo nou eens live gezien hebben *), En heel verhaal over de molen op de kaart gezet, dat ik daar jarenlang dagelijks langs ben gefietst.
Kaart naar Zwolle zal vandaag ook wel aan moeten komen, heb er nu nog 4 op travelling staan.

Ennuh, muhahaha:
Postcards Sent: 2
Postcards Received: 0
Distance Sent: 11,368 km

:+
Mijnusse staan allebei al boven de 20.000 :6

Ennuh, Zwolle? :')

Ik zal er nogeens 3 trekken als ik weer beter ben :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118896592
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mijnusse staan allebei al boven de 20.000 :6

Ennuh, Zwolle? :')

Ik zal er nogeens 3 trekken als ik weer beter ben :')
Ja ik had voor de grap aangevinkt dat ik ook wel eens binnen NL wil verzenden. Krijg ik zwolle. Nou ja, dat doe ik dus ook niet meer he :P
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 17:43:48 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118896905
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja ik had voor de grap aangevinkt dat ik ook wel eens binnen NL wil verzenden. Krijg ik zwolle. Nou ja, dat doe ik dus ook niet meer he :P
Helpt wel om je aantal Sent snel omhoog te jagen zodat je er meer travelling mag hebben :Y

Kan je het daarna alsnog uitzetten :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118897103
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Helpt wel om je aantal Sent snel omhoog te jagen zodat je er meer travelling mag hebben :Y

Kan je het daarna alsnog uitzetten :)
Mwah, ik stuur liever kaartjes met kaasplaatjes&lokale molens naar verre landen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:06:32 #241
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118897751
De eerste 5 " groeten uit bladel " zijn de deur uit
Naar USA, Rusland, Duitsland estland en Indonesië

We zijn benieuwd hoelang het duurt
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:10:05 #242
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118897871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef kawa4 het volgende:
De eerste 5 " groeten uit bladel " zijn de deur uit
Naar USA, Rusland, Duitsland estland en Indonesië

We zijn benieuwd hoelang het duurt
Mijn eerste kaartje ging ook naar Rusland, die is nu 20 dagen onderweg.

Estland is wel tof :)
pi_118898538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef kawa4 het volgende:
De eerste 5 " groeten uit bladel " zijn de deur uit
Naar USA, Rusland, Duitsland estland en Indonesië

We zijn benieuwd hoelang het duurt
USA een week, misschien twee, Rusland duurt lang (bij mij gemiddeld ruim drie weken), Duitsland kan heel snel maar om de een of andere reden kan het bij mij ook zo twee weken duren, Estland kan er met een paar dagen zijn, en Indonesië weet ik niet, maar denk dat je daar ook op 2 à 3 weken kunt rekenen.

Ik loop inmiddels behoorlijk achter met de received postcards... ik moet maar weer eens wat krijgen.
pi_118901284
Rusland kreeg ik vandaag de hurray van, is 15 dagen onderweg geweest. Sta er nog steeds wel van te kijken dat Japan na een week al bezorgd was! Snellerds :Y

-edit- Kaart naar Zwolle is ook aangekomen. Ik ga pas weer versturen als ik zelf wat binnen heb gekregen, er zijn nu 3 van mijn inmiddels 6 verzonden kaarten aangekomen.

[ Bericht 26% gewijzigd door douche-eendje op 06-11-2012 19:57:42 ]
pi_118903473
Rusland is bij mij ook altijd maar afwachten heb de er tussen zit van 13 t/m 40 dagen...
Finland laatst 3 dagen
USA 9 t/m 11 dagen

Sent Postcards: 22
Postcards Received: 24
Traveling Postcards: 4
Expired Postcards: 1 (Hide)
Distance sent: 97,616 km (60,656 miles)

Oja de enige die in binnen nederland moest ook naar zwolle, afstand...30 km, toen maar weer uitgezet... dat vond ik niet zo...
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:07:28 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118903659
Postcards Sent: 114
Postcards Received: 107
Distance Sent: 378,273 km
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118908674
Vandaag ook een leuke hurray:

"thanks"

:')
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:28:03 #248
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118913110
Dit blijf ik bizar vinden:

Traveling : 5
Sent: 12
Received: 5

Dus als mijn kaarten zijn aangekomen krijg ik in totaal dus nog 12 kaarten xD
pi_118913322
Nee, 7. Tenminste, zo begrijp ik het. :)

12 sent, waarvan 5 nog traveling. Dus jij krijgt er ook nog 7
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:43:19 #250
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118917955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef Sokkepok het volgende:
Nee, 7. Tenminste, zo begrijp ik het. :)

12 sent, waarvan 5 nog traveling. Dus jij krijgt er ook nog 7
Nope, ze zijn pas sent als ze aangekomen en geregistreerd zijn. 12 zijn er al aangekomen en 5 zijn onderweg, dus als die aangekomen en geregistreerd zijn heb ik er 17 sent :)

En 5 heb ik zelf al gekregen, dus nog 12 to receive :)
  woensdag 7 november 2012 @ 00:05:16 #251
147091 janeway
live long and prosper
pi_118918922
Vandaag 2 kaartjes in de bus.
Een kaartje uit Engeland. (moet ik nog scannen)

En deze

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1702704

Best tof. Verstuurd door een 13 jarige knul die er aan dacht om eens goed een profiel te bekijken en las dat mijn zoon hier wel van houdt.. Super leuk...

Mijn stats
» Sent: 271 postcards
» Received: 267 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 14
» Sent distance: 965,327 km (599,826 miles)
» Received distance: 892,479 km (554,561 miles)
pi_118924350
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:28 schreef Ceviche het volgende:
Dit blijf ik bizar vinden:

Traveling : 5
Sent: 12
Received: 5

Dus als mijn kaarten zijn aangekomen krijg ik in totaal dus nog 12 kaarten xD
klopt wel wat je zegt! Maar ik vind het wel maf want meestal houdt postcrossing dat redelijk in balans, aangezien je maar iets van 5 kaartjes mag sturen als je er nog geen 5 ontvangen hebt, en 6 als je er 5+ ontvangen hebt. Maar het zal best zo uitkomen, al is het een uitzonderlijke situatie :) Ik zou zeggen, hou je brievnebus in de gaten!
  woensdag 7 november 2012 @ 07:48:56 #253
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118924445
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 07:37 schreef kirsten. het volgende:

[..]

klopt wel wat je zegt! Maar ik vind het wel maf want meestal houdt postcrossing dat redelijk in balans, aangezien je maar iets van 5 kaartjes mag sturen als je er nog geen 5 ontvangen hebt, en 6 als je er 5+ ontvangen hebt. Maar het zal best zo uitkomen, al is het een uitzonderlijke situatie :) Ik zou zeggen, hou je brievnebus in de gaten!
Wat ik maf vind, is dat als je een kaart stuurt, en diegene registreert hem, dan ben jij de volgende die een kaart krijgt. Het gekke vind ik dat sommige mensen meer received hebben dan sent :S
pi_118924498
bij mij zijn er weer 3 expired! Klote PostNL.
  woensdag 7 november 2012 @ 08:21:29 #255
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118924729
de kaarten morgen er dus maar een aantal dagen / weken overdoen ?
mee bekant vangde gin haas.
pi_118925602
quote:
18s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:21 schreef kawa4 het volgende:
de kaarten morgen er dus maar een aantal dagen / weken overdoen ?
Na 60 dagen verloopt een kaart inderdaad.
pi_118925808
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Na 60 dagen verloopt een kaart inderdaad.
En na een jaar verdwijnt deze zelfs uit je lijst van kaarten onderweg
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 7 november 2012 @ 09:58:08 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118926345
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 07:55 schreef Jum het volgende:
bij mij zijn er weer 3 expired! Klote PostNL.
Op dezelfde dag verzonden?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_118926654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

En na een jaar verdwijnt deze zelfs uit je lijst van kaarten onderweg
Máár hij kan ook na verlopen of verdwijnen nog wél geregistreerd worden.
pi_118927391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Máár hij kan ook na verlopen of verdwijnen nog wél geregistreerd worden.
Klopt. zolang het maar binnen het jaar gebeurt. Daarna kan het niet meer. Bij mij is dus 1 kaart al uit mijn traveling lijst verdwenen, omdat deze al een jaar geleden is verstuurd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 7 november 2012 @ 10:53:53 #261
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118927998
quote:
» Sent: 10 postcards
» Received: 11 postcards
» Traveling: 3 postcards out of 6
» Sent distance: 20,362 km (12,652 miles)
» Received distance: 32,335 km (20,092 miles)
Schiet al lekker op *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118928432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:36 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt. zolang het maar binnen het jaar gebeurt. Daarna kan het niet meer. Bij mij is dus 1 kaart al uit mijn traveling lijst verdwenen, omdat deze al een jaar geleden is verstuurd
Oh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd! :)
  woensdag 7 november 2012 @ 11:44:37 #263
147091 janeway
live long and prosper
pi_118929595
Ik heb een kaart die na 153 dagen alsnog geregistreerd werd. Daarna staat er eentje met 105..
Ik heb zelf ook al eens een kaart geregistreerd die al 70 dagen onderweg was..
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 7 november 2012 @ 11:48:18 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118929707
Oh wauw, ik zal nogeens een nieuw profiel trekken. 42 km :') Nog ff en ik kan er zelf langs fietsen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 7 november 2012 @ 11:57:19 #265
147091 janeway
live long and prosper
pi_118930008
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wauw, ik zal nogeens een nieuw profiel trekken. 42 km :') Nog ff en ik kan er zelf langs fietsen :')
Daarom staat ned niet meer bij mij aangevinkt.. Ik had ze ook op 10 km zitten
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 7 november 2012 @ 12:00:43 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118930137
Nja, vaak krijg je ook Duitse profielen. Die kunnen bij mij ook met gemak binnen de 100 km vallen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 7 november 2012 @ 12:04:34 #267
147091 janeway
live long and prosper
pi_118930305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, vaak krijg je ook Duitse profielen. Die kunnen bij mij ook met gemak binnen de 100 km vallen.
Dat geld dan voor mij weer niet ...
pi_118931694
Mijn dichtstbijzijnde kaart is naar Duitsland, 56km verderop,
laat die nou net expired zijn (inmiddels 231 dagen onderweg)!
Kaarten naar Verweggistan komen moeiteloos aan. :')
  woensdag 7 november 2012 @ 14:52:38 #269
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_118936674
Ik heb er dus idd meer ontvangen dan aangekomen zijn:

Your mailbox
» Sent: 11 postcards
» Received: 13 postcards
» Traveling: 6 postcards out of 6
Tip: Increase your sent postcards to 15 to be able to have 7 postcards traveling at the same time. Learn why.
» Sent distance: 50,654 km (31,475 miles)
» Received distance: 55,208 km (34,305 miles)

Toen mijn eerste kaart was aangekomen had ik 2 dagen later ook 2 kaarten in de brievenbus zitten, uit Nederland (dus dat kan) en uit USA (wat ik wel erg snel vind)

En gisteren de zegels van postzegelsmetkorting.nl gekregen! Met jip & Janneke zegels <3
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 7 november 2012 @ 15:33:15 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118938305
Ik kom er maar niet toe om een album te gaan kopen voor alle kaartjes die ik krijg :')

Ik ga wel een database in elkaar knutselen waar ik ze in stop :Y Heb ik weer wat te knutselen, ook :P O-)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 7 november 2012 @ 15:42:03 #271
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_118938668
Mijn dichtsbijzijnde kaart is verstuurd is 90 KM, die woonde net zo ver van de grens af als ik ongeveer (woon zelf ik de stad Groningen) . En bekomen is 67 kilometer, ook net over de Duitse grens.

Heb weer een aantal leuke kaarten ontvangen deze week. Volgende week ga ik er weer een paar versturen, want ik sta weer redelijk in balans. Zal als ik de kaarten deze week gescand heb ook even showen hier.

En twee zijn nog onderweg, naar Duitsland en Rusland, beide 36 dagen. Duitsland moest naar Hamburg en Rusland net buiten Moskou, dus ik vrees dat PostNL hier wat meer over weet. Vind het wel grappig. Kaarten naar de rimboe komen altijd zonder problemen aan, maar een kaart naar Hamburg is een probleem 8)7.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_118939518
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Op dezelfde dag verzonden?
Jep. En de keer daarvoor ook al 3 kaarten van dezelfde datum.

En een kaart naar Frankrijk die al bijna een maand onderweg is.....
pi_118940101
Vandaag een kaart gekregen uit Ohio van een mooi vogeltje die daar leeft, gekregen van een man van 70! :)
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 7 november 2012 @ 17:10:37 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118942427
Raar. Normaal schrijven alleen jongetjes van 8 hoe oud ze zijn :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118942538
Het staat in zijn profiel.
pi_118967739
En kaart naar Duitsland is ook aangekomen *O*
pi_118967970
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar. Normaal schrijven alleen jongetjes van 8 hoe oud ze zijn :+
nou nee, ik krijg heel vaak kaarten waarop staat hoe oud de verzender is. En dan gaat het om mannen en vrouwen tussen de 20 en 80. Dus echt niet alleen jongetjes van acht.

En ik schrijf ook altijd op kaarten via het account van mijn dochter dat ik de kaart schrijf omdat mijn dochter pas 11 maanden oud is.

En even wat stats: mijn account
quote:
Your mailbox
» Sent: 61 postcards
» Received: 63 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 10
Tip: Increase your sent postcards to 100 to be able to have 11 postcards traveling at the same time. Learn why.
» Sent distance: 225,230 km (139,951 miles)
» Received distance: 232,407 km (144,411 miles)
en het account van mijn dochter
quote:
Your mailbox
» Sent: 31 postcards
» Received: 30 postcards
» Traveling: 6 postcards out of 8
Tip: Increase your sent postcards to 35 to be able to have 9 postcards traveling at the same time. Learn why.
» Sent distance: 76,583 km (47,586 miles)
» Received distance: 119,729 km (74,396 miles)
pi_118968590
Wauw: nog 1 kaart en ik heb er 300 verstuurd (in jan 3 jaar lid), en nog 5 ontvangen en dan heb ik er ook 300!!!!!
pi_119003326
Kaart naar Rusland is met 14 dagen aangekomen! *o*

En gister een Zweeds kaartje.
pi_119005651
Kaart naar Duitsland is inmiddels ook aangekomen, China en USA zijn nog onderweg. Ga pas weer versturen als ik zelf kaartjes binnen heb
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:07:00 #281
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119009696
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef Herfstblad het volgende:
Kaart naar Rusland is met 14 dagen aangekomen! *o*

En gister een Zweeds kaartje.
De mijne naar Rusland na 22 dagen nog niet.
pi_119009767
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

De mijne naar Rusland na 22 dagen nog niet.
Bij mij meestal ook niet hoor. ;)
pi_119011756
Grr, ik heb een kaartje naar NL gestuurd twee weken terug, maar die persoon wil het nog niet uploaden, omdat ze in een verhuizing zit.

Het kost toch maar heel even tijd :(
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:05:10 #284
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119011766
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Bij mij meestal ook niet hoor. ;)
Weirdest part is: dat was de eerste kaart die ik stuurde en sindsdien heb ik er 18'verstuurd waarvan er 13 al aangekomen zijn.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:05:40 #285
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119011787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef Sokkepok het volgende:
Grr, ik heb een kaartje naar NL gestuurd twee weken terug, maar die persoon wil het nog niet uploaden, omdat ze in een verhuizing zit.

Het kost toch maar heel even tijd :(
Ik zou het wel doen inderdaad.
pi_119011811
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik zou het wel doen inderdaad.
Mja, ik had haar een berichtje gestuurd en daar heeft ze wel op geantwoord.
Had ze net zo goed die tijd kunnen benutten met het registreren van m'n kaart -_-'
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 12:17:13 #287
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119012147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef Sokkepok het volgende:
Grr, ik heb een kaartje naar NL gestuurd twee weken terug, maar die persoon wil het nog niet uploaden, omdat ze in een verhuizing zit.

Het kost toch maar heel even tijd :(
"Doe wel en ziet niet om" ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 12:18:02 #288
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119012178
Vandaag een kaartje wat aan AL mijn wensen TEGELIJK voldoet O+ _O_

Een toeristenkaart van een berglandschap met een trein erin :D

http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-228589
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119012211
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

"Doe wel en ziet niet om" ;)
Eh?
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 12:21:53 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119012295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Eh?
Één van de weinige zinsneden uit de Bijbel die ik onthouden heb als zijnde "waar ende nuttig" ;)

Betekent zoveel als "maak iemand blij om iemand blij te maken, niet omdat je er zelf voor bedankt wilt worden" :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 13:04:33 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_119013744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef Sokkepok het volgende:
Grr, ik heb een kaartje naar NL gestuurd twee weken terug, maar die persoon wil het nog niet uploaden, omdat ze in een verhuizing zit.

Het kost toch maar heel even tijd :(
Registeren bedoel je? Even melden bij Postcrossing, wel ontvangen en niet registeren mag niet ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 13:51:39 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119015284
Of je wacht gewoon ff die verhuizing af :z Het is maar een kaartje mên ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:12:27 #293
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119015943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Mja, ik had haar een berichtje gestuurd en daar heeft ze wel op geantwoord.
Had ze net zo goed die tijd kunnen benutten met het registreren van m'n kaart -_-'
Nou inderdaad.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:32:02 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_119016698
Als je het over de duivel hebt: mijn kaart naar Rusland is vandaag aangekomen xD

Edit: en de volgend moet weer naar Rusland.
pi_119018423
Vandaag krijg ik hopelijk wat post van thuis, kan ik even wat registreren als er iets bijzit tenminste, want ik heb mezelf wel op inactief gezet. vorige week
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_119024009
Eerste kaartje ontvangen O+
pi_119024189
Wow Eendje die ga ik faven O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 17:56:55 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119024193
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
Eerste kaartje ontvangen O+
[ afbeelding ]
Oh nou, dat belooft wat :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119024875
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh nou, dat belooft wat :') _O-
Ja wacht maar jij... ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Wow Eendje die ga ik faven O+
Ja mooi he O+
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 18:32:09 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119025136
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ja wacht maar jij... ;)
Is goed, doenik :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119025482
Leuk kaartje :)

Hier lag een Duits kaartje in de bus en een kleine PMK-bestelling. Ik overweeg of ik nog wereld voor volgend jaar ga bestellen bij PMK en wanneer.
Want ja, straks in december komt de kerstdrukte er ook weer aan enzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')