abonnement Unibet Coolblue
pi_119447240
quote:
Kourtney Kardashian verloofd

Kourtney Kardashian en Scott Disick stappen in het huwelijksbootje.

Het stel heeft zich vorige week in Parijs verloofd, zo verklapt Scotts tante Laurie aan het Amerikaanse blad Star.

Laurie: "We vinden het allemaal fantastisch dat ze nu eindelijk zijn verloofd. We zijn dol op Kourtney en we wensen hen een lang en gelukkig huwelijk toe."

Kourtney en Scott kregen vijf jaar geleden een relatie en hebben samen twee kinderen: zoon Mason (2) en dochter Penelope (vier maanden).
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 15:30:18 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_119842996
Mario Lopez getrouwd
Acteur en presentator Mario Lopez heeft de eeuwige trouw beloofd aan zijn vriendin Courtney Mazza.

Mario en Courtney zijn zaterdag getrouwd op het strand van Punta Mita in Mexico, weet het blad People te melden.
Verdere details over de bruiloft ontbreken vooralsnog, maar de ceremonie is voor een programma van TLC gefilmd en zal op 8 december op de Amerikaanse televisie te zien zijn.
De Saved By The Bell-acteur en zijn grote liefde zijn vier jaar bij elkaar en hebben samen dochter Gia (2).
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119987997
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
Mario Lopez getrouwd
Acteur en presentator Mario Lopez heeft de eeuwige trouw beloofd aan zijn vriendin Courtney Mazza.

Mario en Courtney zijn zaterdag getrouwd op het strand van Punta Mita in Mexico, weet het blad People te melden.
Verdere details over de bruiloft ontbreken vooralsnog, maar de ceremonie is voor een programma van TLC gefilmd en zal op 8 december op de Amerikaanse televisie te zien zijn.
De Saved By The Bell-acteur en zijn grote liefde zijn vier jaar bij elkaar en hebben samen dochter Gia (2).
Bron


  dinsdag 11 december 2012 @ 13:20:18 #29
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120187509
bijna-celebrity:

quote:
Zoon David Bowie huwt zijn zieke verloofde
LOS ANGELES - De zoon van zanger David Bowie, Duncan Jones, is vorige maand getrouwd met Rodene Ronquillo, op de dag dat er bij zijn verloofde borstkanker werd geconstateerd.

Foto: ANP Het stel besloot op 7 november de bruiloft te vervroegen direct nadat ze het slechte nieuws vernamen.

De 41-jarige filmregisseur Jones, wiens moeder de eerste vrouw van David Bowie was, onthulde het nieuws via Twitter. Hij schreef: "Op 4 november lag ik te rotzooien met mijn prachtige verloofde Rodene, zoals iedereen dat wel eens doet. Ik ben een borstenman en ik vond…een bobbeltje. Drie dagen hadden we een antwoord op het borstonderzoek. Kanker, stage 2."

Op 7 november vonden in de Verenigde Staten tevens de presidentsverkiezingen plaats. Jones: "Het werd een beetje teveel allemaal: kanker en verkiezingen. Daarop besloten we alles maar samen te voegen: Kanker, verkiezingen en bruiloft. Alles op één dag! Twee dagen later lag Ro op de operatietafel."

Jones besloot vervolgens zijn hoofd kaal te scheren, uit solidariteit met zijn zieke vrouw.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 13 december 2012 @ 19:29:33 #30
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120278346
Alides Hiding (van Time Bandits, van vroegah) is gisteren getrouwd met Anneman Verberk. Stond op z'n facebook.





Géén idee wat ze nou om/aan heeft. Hij heeft een bijpassende paraplu geloof ik.

En dit was de aankondiging op facebook. Wel weer leuk.

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_120282910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Turbomuis het volgende:
Alides Hiding (van Time Bandits, van vroegah) is gisteren getrouwd met Anneman Verberk. Stond op z'n facebook.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Géén idee wat ze nou om/aan heeft. Hij heeft een bijpassende paraplu geloof ik.

En dit was de aankondiging op facebook. Wel weer leuk.

[ afbeelding ]
Het lijkt wel een hondje van bloemen?

In het begin dacht ik dat hij op de tweede foto een soort van hoed van tule op had, maar ik keek gewoon een beetje scheel naar de lucht denk ik.
pi_120320907
Volgens mij versprak Winston zich net bij The Voice en verklapte hij dat Wendy van Dijk gaat trouwen binnenkort...
pi_120322532
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef kvd het volgende:
Volgens mij versprak Winston zich net bij The Voice en verklapte hij dat Wendy van Dijk gaat trouwen binnenkort...
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_120322855
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:Y
Gelukkig, ik twijfelde even, misschien was het al bekend en liep ik achter.
Wat zal het worden, kerst of oud en nieuw?
pi_120370642
quote:
Deadmau5 vraagt Kat Von D via Twitter

LOS ANGELES - Kat von D is verloofd. Joel Zimmerman, beter bekend als Deadmau5 heeft de tattoo-koningin ten huwelijk gevraagd via Twitter.

“Ik kan niet wachten tot het kerst is dus… Katherine von Drachenberg, wil je met me trouwen?” schreef de dj. Hij plaatste er een foto bij van een ring. “Het wordt een zwarte diamant . Sorry voor de foto, ik hoop dat de echte ring snel klaar is. Ik hou van je :D.”

“Mijn schat!!!” stuurde Kat terug. "Bedankt voor alle felicitaties! Nu ga ik mijn verloofde knuffelen!”

In september werd duidelijk dat Kat Von D en Joel het bijzonder goed met elkaar konden vinden. In november gingen ze een tijd uit elkaar. Eerder had Kat een knipperlichtrelatie met Jesse James, de ex van Sandra Bullock.
En dan met deze foto:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 14:01:54 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_120371429
Romantisch hoor, aanzoek via Twitter :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120373108
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 14:01 schreef Karina het volgende:
Romantisch hoor, aanzoek via Twitter :{
Op internet wordt ze al Kat Von Deadmau5 genoemd 8-)

En nog een celeb die gaat trouwen:

quote:
Kelly Clarkson is verloofd

Vol blijdschap heeft Kelly Clarkson aangekondigd dat ze verloofd is met Brandon Blackstock.

De zangeres kan haar geluk niet op, zo liet ze zaterdag weten via Twitter.

" Ik ben verloofd! Iedereen mag het weten, gisteravond was de gelukkigste avond van mijn leven! Ik ben zo gelukkig met deze geweldige man!"

Brandon is de zoon van Kelly's manager, de twee zijn nu een jaar samen.

"Een van de dingen die ik leuk vind, is dat we allebei in dit wereldje zitten. Hij begrijpt mijn werk en hij weet hoe druk het kan zijn. Als je ouder wordt, maak je je minder druk om dingen die er niet toe doen en focus je je meer op het grote plaatje. Daarnaast ben ik verliefd."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 17 december 2012 @ 15:06:11 #38
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120417656
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef kvd het volgende:
Volgens mij versprak Winston zich net bij The Voice en verklapte hij dat Wendy van Dijk gaat trouwen binnenkort...
Blijkbaar toch niet:

quote:
Wendy wijdt nog even uit over haar veelbesproken outfit. De presentatrice was trending topic omdat gedacht werd dat ze zwanger is. 'Het is gewoon jammer omdat het een prachtig jurkje is. Als het licht daarop valt en het jurkje een beetje zo gaat zitten dan is dat jammer', zegt de blondine. Ze laat direct ook weten dat ze niet zal gaan trouwen met haar vriend Erland Galjaard. 'I don't know', probeert ze nog. Daarna trekt Peter van der Vorst eruit dat het om een grap gaat.
op ad.nl

Maar goed, waar rook is, is vuur, dus waarschijnlijk gaat ze trouwen èn is ze zwanger :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_120417864
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet:

[..]

op ad.nl

Maar goed, waar rook is, is vuur, dus waarschijnlijk gaat ze trouwen èn is ze zwanger :)
Ik wacht gewoon af ;)

En over het zwanger zijn, vorige week tekende haar jurk niet zo, maar hield ze wel af en toe haar buik vast...

Maar goed, we zijn er al eerder ingetrapt...
pi_120425742
Oh, en Janice Dickinson is verloofd, na een paar maanden te hebben gedate

Janice met husband 4


Artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)gagement-doctor.html
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 00:05:42 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_120621408
Ronnie Wood in het geniep getrouwd
The Rolling Stones-gitarist Ronnie Wood (65) en zijn 31 jaar jongere vriendin Sally Humphreys zijn vrijdag in het geheim in het huwelijksbootje gestapt.
Dat meldt Daily Mirror. Volgens de Britse krant gaf Wood in het Londense Dorchester-hotel zijn jawoord aan Sally (34).
Collega-rocker Rod Stewart was Ronnie’s getuige bij het huwelijk, waar vrienden en familie voorafgaand aan de ceremonie moesten beloven het huwelijk geheim te houden.
Ronnie ging eerder dit jaar, ondanks twee stukgelopen huwelijken, op z´n knieën voor de 34-jarige Sally. De 65-jarige gitarist scheidde in 2011 na 24 jaar van zijn tweede vrouw Jo Wood.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 13:10:40 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_120630499
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef kvd het volgende:
Oh, en Janice Dickinson is verloofd, na een paar maanden te hebben gedate

Janice met husband 4
[ afbeelding ]

Artikel:
http://www.dailymail.co.u(...)gagement-doctor.html
Wat een spook zeg die vent, ze past wel mooi bij 'm :'). Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze er op deze foto wel mooi uit ziet :D

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 27 december 2012 @ 09:46:37 #43
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120809084
Kate Winslet is naar verluidt eerder deze maand in het geheim getrouwd met Ned Rocknroll. Dat bevestigt Us Weekly. De 37-jarige Titanic-actrice gaf 'begin december in New York' haar jawoord aan de 34-jarige Brit, weet een insider.

Volgens de bron van Us Weekly waren bij de geheime ceremonie slechts een handvol naaste vrienden en familie aanwezig. Een woordvoerder van Winslet kon nog niet worden bereikt voor commentaar. De Oscarwinnares en Rocknroll, die als Abel Smith geboren werd, leerden elkaar eind vorig jaar kennen.

Derde huwelijk?
Als het gerucht waar is, betekent het het derde huwelijk voor Winslet. Van 1998 tot 2001 was de actrice getrouwd met regisseur Jim Threapleton, met wie ze een 12-jarige dochter heeft, Mia. In 2003 trad ze opnieuw in het huwelijk. Van regisseur Sam Mendes, met wie ze een 9-jarig zoontje heeft, Joe, scheidde ze zeven jaar later.

Neef van Richard Branson
Rocknroll, het neefje van miljardair Richard Branson, was eerder getrouwd met de Britse socialite Eliza Cowdray. In september 2012 kochten Winslet en Rocknroll al een 15e-eeuws landhuis aan in het Britse Sussex.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_120811206
Gatverdamme, lijkt wel een gebalsemd lijk zeg die nieuwe van Janice..
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2012 @ 11:57:50 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120811934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:31 schreef Franneh het volgende:
Gatverdamme, lijkt wel een gebalsemd lijk zeg die nieuwe van Janice..
Ja, inderdaad. Een soort zombie. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_120812022
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Een soort zombie. :o
Zul je met haar denk ik ook wel worden. :+
  donderdag 27 december 2012 @ 12:41:18 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120813435
haar man ziet eruit alsof hij het huwelijk lijdzaam ondergaat :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 27 december 2012 @ 12:41:55 #48
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_120813459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:46 schreef Turbomuis het volgende:
Kate Winslet is naar verluidt eerder deze maand in het geheim getrouwd met Ned Rocknroll. Dat bevestigt Us Weekly. De 37-jarige Titanic-actrice gaf 'begin december in New York' haar jawoord aan de 34-jarige Brit, weet een insider.

Volgens de bron van Us Weekly waren bij de geheime ceremonie slechts een handvol naaste vrienden en familie aanwezig. Een woordvoerder van Winslet kon nog niet worden bereikt voor commentaar. De Oscarwinnares en Rocknroll, die als Abel Smith geboren werd, leerden elkaar eind vorig jaar kennen.

Derde huwelijk?
Als het gerucht waar is, betekent het het derde huwelijk voor Winslet. Van 1998 tot 2001 was de actrice getrouwd met regisseur Jim Threapleton, met wie ze een 12-jarige dochter heeft, Mia. In 2003 trad ze opnieuw in het huwelijk. Van regisseur Sam Mendes, met wie ze een 9-jarig zoontje heeft, Joe, scheidde ze zeven jaar later.

Neef van Richard Branson
Rocknroll, het neefje van miljardair Richard Branson, was eerder getrouwd met de Britse socialite Eliza Cowdray. In september 2012 kochten Winslet en Rocknroll al een 15e-eeuws landhuis aan in het Britse Sussex.
Kate Rocknroll :')
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 27 december 2012 @ 12:44:06 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120813549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:41 schreef Queens het volgende:

[..]

Kate Rocknroll :')
http://www.justjared.com/(...)slets-new-husband-2/
quote:
First off, Ned Rocknroll is not his real name. The 34-year-old businessman was born Abel Smith and he is the nephew of Virgin Group founder Richard Branson.
;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 27 december 2012 @ 12:45:43 #50
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_120813608
quote:
Jaaaaa, dat weet ik natuurlijk ook wel...staat ook gewoon in het bericht dat ik quotte. Maar toch!
Blood for breakfast, blood for lunch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')