quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:09 schreef mootie het volgende:
Ik besloot de OP een keer te lezen...... Was hij vroeger echt een goede darter?
De uitzending van Top Gear over dat wagentje was behoorlijk grappig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vroeger wel een Reliant Robin gereden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vroeger wel een Reliant Robin gereden
[ afbeelding ]
Alle uitzendingen van Top Gear zijn behoorlijk grappig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De uitzending van Top Gear over dat wagentje was behoorlijk grappig.
Ze hebben ook nog eens geprobeerd een spaceshuttle van een Reliant Robin te maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef mootie het volgende:
Het was zo flauw, hij kukelde in elke bocht om. Maar wel hilarisch.
Van de week zag ik ook zoiets rijden, en dan nog met een matchend mini-aanhangertje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef Coos het volgende:
Lang geleden stond ik eens te liften en toen stopte dit. Ben ingestapt richting Delft.![]()
[ afbeelding ]
Eén wiel achter is een stuk beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef Coos het volgende:
Lang geleden stond ik eens te liften en toen stopte dit. Ben ingestapt richting Delft.![]()
[ afbeelding ]
Kukelgewijs zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén wiel achter is een stuk beter.
Veel te hip voor die ouwe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Coos het volgende:
En om on topic te blijven, ik denk niet dat Oop een Kreidler of Zündap heeft gehad maar een Berini.![]()
[ afbeelding ]
Slaap ze allen. Ik ga nog even lezen op bed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel te hip voor die ouwe.
Slapie doen
We gaan het hem eens vragen als ie weer op stream isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Coos het volgende:
En om on topic te blijven, ik denk niet dat Oop een Kreidler of Zündap heeft gehad maar een Berini.![]()
[ afbeelding ]
Dan hoop ik voor je dat het een lekker wijf was.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog aan gedacht alsook aan Dottey (of wat het Dottie), maar goed who cares. Ik ga toch niet de hele tijd zitten raden naar een kloonquote:
Heb het veranderd hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:18 schreef Jian het volgende:
Mensen die om 12.13 uur "Mogguh" zeggen
Jian is een beetje knorrig vanmorgen...eh, vanmiddagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:27 schreef pos het volgende:
[..]
Heb het veranderd hoorZo beter, Jian?
Ik, moi? welnee, Ajax heeft gisteren gewonnen, de zon schijnt, nou ja achter de wolken, maar het is een prachtige dag! Ik hou van jullie allemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jian is een beetje knorrig vanmorgen...eh, vanmiddag
ik ook van jou hoor schatjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik, moi? welnee, Ajax heeft gisteren gewonnen, de zon schijnt, nou ja achter de wolken, maar het is een prachtige dag! Ik hou van jullie allemaal
Hey kanjer niemand overtreft jou babequote:
In geklaag en gemekker in elk geval nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hey kanjer niemand overtreft jou babe![]()
Nee jij heb je eigen kwaliteiten en karakterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
In geklaag en gemekker in elk geval niet
Jij zit nog in de overwinningsroes van Ajax he?quote:
dat wordt een makkie, ik zeg 2-1 dan vieren we weer een feestjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij zit nog in de overwinningsroes van Ajax he?
Nu die tweede wedstrijd nog komend weekend. Dat zal geen makkie worden ben ik bang
Nou....denk niet dat Feyenoord dat zonder slag of stoot laat gebeuren hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat wordt een makkie, ik zeg 2-1 dan vieren we weer een feestje
Herstel 4-0we hakken ze in mootjes, bloed aan de muur en herrie in de tent
we houden de moed erin, hoop wel dat Opa niet gaat streamen, (sorry Opa) maar niet streamen brengt gelukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou....denk niet dat Feyenoord dat zonder slag of stoot laat gebeuren hoor.
Na die 3-1 ben ik erachter dat Heks er echt verstand van heeft, dat wordt een mooie zondagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat wordt een makkie, ik zeg 2-1 dan vieren we weer een feestje
Herstel 4-0we hakken ze in mootjes, bloed aan de muur en herrie in de tent
Hij zat om 11 uur al bij P&W.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jian het volgende:
Weet iemand hoe laat Michael van Praag gisteren bij Oop is weggegaan, ik hoorde dat het nogal een feestje is geweest ......
Van te voren opgenomen, in het kader van alibiverschaffing. Je weet toch dat Oop daar zo zijn mensen voor heeft!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zat om 11 uur al bij P&W.
Hij kwam natuurlijk bij opa om de merchandise uit Barcelona af te leveren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Van te voren opgenomen, in het kader van alibiverschaffing. Je weet toch dat Oop daar zo zijn mensen voor heeft!
Godver, van Praag dus ook al op het slechte pad![]()
Kan die stoel niet in ligstand?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:35 schreef Jian het volgende:
Hij is nog steeds niet online, tis wel een aansteller hoor. Een griepje en meneer speelt de stervende zwaan en kan zelfs niet meer in zijn stoel zitten.
Normaal gesproken wel, maar de hele huiskamer staat vol met spullen van Johan Cruyff momenteel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan die stoel niet in ligstand?
Hij kan toch gewoon zitten, hij hep griep, tjonge, tjonge, ik bedoel een beetje in je stoel voor de tv zitten, desnoods met een dekentje, wat is daar nu zo moeilijk aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan die stoel niet in ligstand?
Ohhh, het kwartje valtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar de hele huiskamer staat vol met spullen van Johan Cruyff momenteel.
Je kunt van griep echt heel erg ziek zijn hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon zitten, hij hep griep, tjonge, tjonge, ik bedoel een beetje in je stoel voor de tv zitten, desnoods met een dekentje, wat is daar nu zo moeilijk aan.
Hij heb gewoon geen zin om te werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt van griep echt heel erg ziek zijn hoor.
Misschien denkt Oop wel dat hij een koortsdroom had dat Ajax gisteren won.
Nou ja, is het iig fijn wakker worden
Wel gezellig, gaan ze neuzen ipv speerwerpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef Jian het volgende:
'Idris Elba als de nieuwe 007'
De eerste zwarte James Bond wordt wellicht een feit. Er gaan geruchten rond dat acteur Idris Elba het 007-stokje van Daniel Craig gaat overnemen.
Echt, wat vind je hier nu van, Oop?
Ik bedoel, je laat Shaka Zulu toch ook niet spelen door een Eskimo
Navraag leert dat Oop vroeger een Suzuki 750cc heeft geredenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Suzuki Alto zeker, truttenschuddertje, daar is een 800 cc versie van, maar Oop zal wel de extra light versie hebben gehad, de kleine boodschappenvariant zeg maar...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Navraag leert dat Oop vroeger een Suzuki 750cc heeft gereden
Een dildo avant la lettre? Toch gay, ik wist het!quote:
Geriatro Auto's?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Jian het volgende:
Dit is er één, lekker bakkie hoor;
[ afbeelding ]
Zondag, dat komt zondagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik had me nog zo verheugd op een glunderende opa vanavond die keihard anti Feyenoord liederen aan het zingen was met beide middelvingers opgestoken.
Het is de schuld van opa! Altijd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:26 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat het over brommerts ging. Jullie zetten me op het verkeerde been.
Ik hoef me nu niet schuldig te voelen dat ik nu ER ga kijken in ieder geval.quote:
zondag, let maar op dan brult ie AJAX naar de overwinning toe..........quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik had me nog zo verheugd op een glunderende opa vanavond die keihard anti Feyenoord liederen aan het zingen was met beide middelvingers opgestoken.
Zo vulgair zou Oop nooit doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Je dacht toch niet dat ik zat te overdrijven ?quote:
Duh.. een heel onschuldige foto hoor. Met zijn linkerhand geeft Oop de richting van de bal aan en met zijn rechterhand de positie van de keeper...quote:
Gelukkig wel, wat mij betreft nu al de beste Bond ooit!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daniel Craig gaat nu nog 2 Bond-films maken, nu al een zoektocht starten is een beetje raar.
Haha..ik had echt gaan gillenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
Nu we toch offtopic bezig zijn.
Misschien iets om vrolijk van te worden?
Of niet?
ja je schrikt je toch te pletter?quote:
Ik denk dat-ie nog steeds te ziek is. Morgen is het haringdag, dan zal-ie er wel weer zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef pos het volgende:
Het wordt nu wel echt spanned....of ie komt of niet
Hij had beter die haring eergisteren kunnen nemen, had hij geen griep gekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie nog steeds te ziek is. Morgen is het haringdag, dan zal-ie er wel weer zijn.
Van het wekelijks menu kan niet afgeweken worden. Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had beter die haring eergisteren kunnen nemen, had hij geen griep gekregen.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het wekelijks menu kan niet afgeweken worden. Ordnung muss sein.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
En hij is online hoor, de bikkel, hij ziet nog wat witjes en hij heeft wel een jasje uitgedaan natuurlijk, maar hij is er, de held
[ afbeelding ]
Zit-ie alweer aan het bier?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Jian het volgende:
Oop roept enthousiast; Heej Peebeetje ....., dus die komt net online schijnbaar
Het moet natuurlijk wel op voordat Leo de volgende 13 kratten komt brengen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
neuh, maar kan volgens mij niet lang duren ..
Nog niks, Scrut...Oma is laat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is 6 uur. Wat eet opa vandaag?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat zal vast iets moois geweest zijn.
Maar DJ Provox geeft Oop in zijn radio-uitzending subiet een koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is Oop niet erg tekstvast. Met name het refrein verhaspelt hij steeds
Of de kat weet dat Oma achter de erfenis van opa aanzit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
Hij biedt de kat een stukje ei aan, maar die moet het niet. Zou ie Ajax vergiftigd hebben en dat die kat dat heb gezien?! Ja, die beesten zijn ook niet gek hè
Een broodje gebakken ei......, dat kan ik nog niet verpestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit even zijn ogen om intens te genieten van de lekkernijen die Oma hem heeft voorgezet
[ afbeelding ]
Iets van stoephoer hoorde ik...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is Oop niet erg tekstvast. Met name het refrein verhaspelt hij steeds
Niet voor lang ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef Coos het volgende:
Er staat een schaap in de gang
Ja ja een schaap in de gang.....
#offerfeest
Ben solidair. Eet straks ook schaap lam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:39 schreef Toverheks het volgende:
ja gisteren de turken Coos, kreeg Baklava of hoe dat ook heet, vandaag de marocanen zag heel Amsterdam in jurk lopen al vandaag
llekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben solidair. Eet straks ook schaap lam.
Opa is ook solidair, die is aan het eind van de avond ook lam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben solidair. Eet straks ook schaap lam.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is ook solidair, die is aan het eind van de avond ook lam.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Whehehe.....ik wist dat ie ging komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel een snurkertjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:45 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Opa dan niet gaat mekkeren erbij maar stilletjes zijn bed in rolt
Dat dreigement schijnt te hebben geholpen want hij is meteen weer terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moeten we Ustream eens mailen dat zij eens een hartog woordje met de ouwe baas gaan spreken want dit kan natuurlijk zo niet langer
Da's maar goed ook, ik was al op zoek naar het mailadres.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dreigement schijnt te hebben geholpen want hij is meteen weer terug![]()
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet zijn avondsnackje maar hier is hij trots zijn volgesnoten zakdoek op de inhoud aan het controleren
In ieder geval duurt het bereidingsproces langer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal niet veel minder smaken dan wat oma klaarmaakt in de keuken, denk ik.
Als je je kind zulk vreten voorzet zoals oma dat dag in dag uit bij opa doet, haalt de kinderbescherming het kind uit huis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval duurt het bereidingsproces langer.
vingers in de mond/neus of oor ben ik niet vies van, maar dit, ga opa er ook op aan spreken, je gaat niet je potjes en rocheltjes tellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet zijn avondsnackje maar hier is hij trots zijn volgesnoten zakdoek op de inhoud aan het controleren
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vingers in de mond/neus of oor ben ik niet vies van, maar dit, ga opa er ook op aan spreken, je gaat niet je potjes en rocheltjes tellen
Is het bij oma geen kwestie van "u vraagt wij draaien"?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je kind zulk vreten voorzet zoals oma dat dag in dag uit bij opa doet, haalt de kinderbescherming het kind uit huis.
Of scheiden, in harde en zachte stukjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten tot hij er nog aan ging ruiken.
"Ik wil lauw opgewarmde kots uit een potje, kut!"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het bij oma geen kwestie van "u vraagt wij draaien"?
Misschien zou ze het liefst een eitje voor opa pocheren in vers getrokken gevogeltebouillon, met dunne reepjes prei en paddestoelen.
Misschien heeft ze dat ooit eens geprobeerd en zei oop toen vriendelijk maar gedecideerd dat hij zijn eieren altijd aan beide kanten hard doorbakken wil, met brood d'r onder, godverdomme.
Jezus, Scrutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Voortaan komt hij waarschijnlijk ook na het schijten z'n wc-papier laten zien aan de streamers.
of: " Een gemiddeld zakje drop of chips levert qua smaakbeleving en het kietelen van mijn smaakpappilen meer op dan deze derrie die je me nu voorschotelt"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik wil lauw opgewarmde kots uit een potje, kut!"
Ben bang dat dat een zeer reeeel scenario isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zou ze het liefst een eitje voor opa pocheren in vers getrokken gevogeltebouillon, met dunne reepjes prei en paddestoelen.
Misschien heeft ze dat ooit eens geprobeerd en zei oop toen vriendelijk maar gedecideerd dat hij zijn eieren altijd aan beide kanten hard doorbakken wil, met brood d'r onder, godverdomme.
En als ze geluk heeft laat opa nog de vette delen van de frikadellen achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Die mag de bordjes van opa schoonvegen met een korst brood.
Of een halve augurk, als-ie eens geen zin in groente heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
En als ze geluk heeft laat opa nog de vette delen van de frikadellen achter
Ja, eten ze nooit samen ofzo?quote:
Dat kan niet, want opa moet streamen! Alles voor de kijkcijfers!quote:
Best sipquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want opa moet streamen! Alles voor de kijkcijfers!
Hebben ze een tafel gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef mootie het volgende:
Of oma hecht wel waarde aan tafelmanieren, en eet daarom apart.
Wat drinkt oma eigenlijk ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft wel erg trek in een biertje, getuige de kracht waar hij mee belt
[ afbeelding ]
Oop lust inderdaad niet zo veel. Soep en stamppot en af en toe snack en 1x per week haring. en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad met Oop's culinaire aspiratiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook geen pizza?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop lust inderdaad niet zo veel. Soep en stamppot en af en toe snack en 1x per week haring. en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad met Oop's culinaire aspiraties
Oma snijdt voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zag op de caps dat Oop zijn boterhammen met gebakken eieren met een vork at. Hoe krijgt hij dat voor elkaar zonder ook een mes te gebruiken?
Dat is voer voor pizzavretersquote:
Krijgt hij dan ook worst met gezichtjes ?quote:
De eetkamer wordt nooit gebruikt. Oop is een gezelligheidseter volgens de Mart Smeets-doctrinequote:
Pos zit de bezorg Turk te bellen ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Oma is gek op koffie en af en toe een wit wijntjequote:
De eetkamer? Daar wonen de buren zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eetkamer wordt nooit gebruikt. Oop is een gezelligheidseter volgens de Mart Smeets-doctrine :0
Ahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oma is gek op koffie en af en toe een wit wijntje
Denk het niet. Ik heb het hem nooit zien eten.quote:
ik denk dat het tussen zijn tanden blijft zitten en dan moet hij de hele avond weer in zijn holle kiezen lopen gravenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb het hem nooit zien eten.
Hahaha. GEZICHTJESSSSWOOOOOOORST!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook worst met gezichtjes ?
Broodje kebab, ook lekker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is buitenlands![]()
Hij heeft liever Hollandse pot: nasi, saté en zo.
Getverquote:
Daarna wel je handen gewassen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers in mijn oren gedaan toen dat op tv uitgelegd werd, werd er misselijk van.
ohhhh terrekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten tot hij er nog aan ging ruiken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna wel je handen gewassen?
quote:
Ik vreet die nep-shoarma sowieso nooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Is daar een lijst van?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Sorry, Gert...ooit komt het goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Zo is dat. We houden de moed er gewoon in.quote:
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Het liefste op jouw knopje he PB?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja je wilt toch niet zeggen dat je daar gegeten heb vandaag ik ga ff zoeken voor jequote:
geen commentaar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefste op jouw knopje he PB?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom er nog steeds verkeerde knopjes zijn op FOK! Die kun je toch gewoon weghalen als je zo'n site maakt?
Nou, dat mot Oop ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Die kebab is gewoon overal tering zoutmot ik niet, geef maar aan Oop
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat ze maar bij 10 verkooppunten in Nederland broodjes gekocht hebben. Alleen al in de Eerste Oosterparkstraat zitten er al 6.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]Veel knopjes is interessant, dan is het net of er veel kan!
Liever wel ja. Want van die andere berichten raakt men licht onpasselijk. Tenminste, ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.
Dat vind ik een aardige steekproef, en het feit dat er dan in 5 broodjes poepbacteriën blijken te zitten is een smerig idee.
Maar misschien zitten die ook wel in veel broodjes frikadel en broodjes gezond, en is het niet exlusief iets dat in kebab voorkomt. Dat weet ik verder niet.
Maar laten we het maar over "op knopjes duwen" gaan hebben. Veel frisser. Tenminste, als ze de goede kant op vegen.
Heerlijk !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotterquote:
O, ik las een ander artikel kennelijk. Zelfs zo'n simpel onderzoekje is te lastig voor de media kennelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.
Dat vind ik een aardige steekproef, en het feit dat er dan in 5 broodjes poepbacteriën blijken te zitten is een smerig idee.
Maar misschien zitten die ook wel in veel broodjes frikadel en broodjes gezond, en is het niet exlusief iets dat in kebab voorkomt. Dat weet ik verder niet.
daar is ie voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef pos het volgende:
[..]...best lastig hoor! Val steeds Gert lastig
ja hij houd ook niet van roti, me keuken ruikte heerlijk vanavond vertelde maak roti voor de 1e keer, lust ik niet zei Opaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotter
Toch wel van Bami Panjangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotter
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever wel ja. Want van die andere berichten raakt men licht onpasselijk. Tenminste, ik wel.
Op knopjes duwen daarentegen kan heel aangenaam zijn.
Heh gadverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."
Dat zei mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."
Een verstrooid topicreport waarin staat dat opa vanmiddag voor het eten wijn dronk is eigenlijk best wel schattig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef pos het volgende:
[..]...best lastig hoor! Val steeds Gert lastig
Het is dat m'n moeder is overleden ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook altijd
Het lijkt de politiek wel: wel benoemen, maar niet handhavenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Toverheks het volgende:
en de Amsterdamse kinderboerderijen zijn ook niet veilig voor kinderen en bejaarde, echt ze onderzoeken hier van alles maar doen er niks aan
Dat is een extra note voor opa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Een verstrooid topicreport waarin staat dat opa vanmiddag voor het eten wijn dronk is eigenlijk best wel schattig.
Maar had ik het goed? Ben je Meravigliosa?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik stalk niemand maar ik heb mijn voorkeuren
Wat lult ie nou, wie lust er nou geen roti?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij houd ook niet van roti, me keuken ruikte heerlijk vanavond vertelde maak roti voor de 1e keer, lust ik niet zei Opa
Opie is dood verdomme!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opie zit met een koptelefoon op.
Geen van beiden Lavenderr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar had ik het goed? Ben je Meravigliosa?
Of Dottey?
Dottey 70C?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Dottey?
Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
kut, ik was er net een beetje overheen
Het spijt mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.
En knoflooksaus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze wraak, zelfs de vrouw van die hufter hebben we boelkloedig door het hoofd geknald. Ha, ze motten niet spotten met de Zonenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Dottey?
Precies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
Ondertussen in huize oop. Zou hij slaap hebben of vroeg iemand hem net of hij zin had in roti?
[ afbeelding ]
Maar hij neemt de roti wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan ja
Oop eet geen rotiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar hij neemt de roti wel mee
Nee, stel je voor die kousenband, da's groente, daar zitten pitamientjes in en daar is Oop niet van gediend.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
Stel nou dat oma de groentes zo snijdt dat ze op snotjes lijken, zou hij er in trappen?
En stukjes kip die heel anders smaken dan de stukjes kip die Knorr in hun Chicken Tonight doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, stel je voor die kousenband, da's groente, daar zitten pitamientjes in en daar is Oop niet van gediend.
ja ik vroeg al aan ratelband of het een man was ook geen antwoord. komen we misschien dicht in de buurt???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
Ik was een fervent SV watcher.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
ja dat waren er nog een paar 100, oke ik overdrijf iets minder danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik was een fervent SV watcher.
Bob?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Sunny?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Studio Vlemmix, de moeder van alle reality-soaps.
Ooooh HIJquote:
Had Mera eerst verkering met Jian?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik weet nog dat Jian voor Ian werd verwisseld.
Deze is leukerquote:
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had Mera eerst verkering met Jian?
Ik weet 't ook nog, iIs me bij Oop ook overkomen, daarom ging ik later ook liever onder de naam Boelkloedig op die chatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik weet nog dat Jian voor Ian werd verwisseld.
Had Jian verkering met Ian?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.
juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
juist
Dan ben jij dus uit de tijd dat Oop net op stream was.
We zijn alweer een stukje verder.
quote:
Jiskefetquote:
Yup, deze!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jiskefeten weet je dat ze 1 van hun het mooiste nummer heeft gezongen
Iddquote:
Geweldig nummer!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:21 schreef Toverheks het volgende:
Kees Prins.....wat een stem wat een tekst en wat een muziek
Jaaa die is zooo leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:23 schreef Toverheks het volgende:
kijk nog maar eens deze, ach heel vaak gezien maar blijft leuk
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet voor zijn verjaardag. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaanquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:30 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff lekker joe toepen op Jiskefet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet voor zijn verjaardag. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaan
Ja, die is ook lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ik liet in 1997 een waterbed bezorgen en toen stond dit op
...ik zei dus...maar schijnbaar alleen tegen Gert, lol....de bezorger van het waterbed vond het geweldigquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is Ratelbandolero wel de waterbedbezorger.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is Ratelbandolero wel de waterbedbezorgerster
Sorry, zal wel aan mn haarkleur liggen, dat ik het niet snapquote:
Welnee, ligt gewoon aan mootiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:40 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, zal wel aan mn haarkleur liggen, dat ik het niet snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |