ohhhh terrekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten tot hij er nog aan ging ruiken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna wel je handen gewassen?
quote:
Ik vreet die nep-shoarma sowieso nooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Is daar een lijst van?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Sorry, Gert...ooit komt het goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Zo is dat. We houden de moed er gewoon in.quote:
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Het liefste op jouw knopje he PB?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja je wilt toch niet zeggen dat je daar gegeten heb vandaag ik ga ff zoeken voor jequote:
geen commentaar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefste op jouw knopje he PB?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom er nog steeds verkeerde knopjes zijn op FOK! Die kun je toch gewoon weghalen als je zo'n site maakt?
Nou, dat mot Oop ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Die kebab is gewoon overal tering zoutmot ik niet, geef maar aan Oop
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat ze maar bij 10 verkooppunten in Nederland broodjes gekocht hebben. Alleen al in de Eerste Oosterparkstraat zitten er al 6.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]Veel knopjes is interessant, dan is het net of er veel kan!
Liever wel ja. Want van die andere berichten raakt men licht onpasselijk. Tenminste, ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.
Dat vind ik een aardige steekproef, en het feit dat er dan in 5 broodjes poepbacteriën blijken te zitten is een smerig idee.
Maar misschien zitten die ook wel in veel broodjes frikadel en broodjes gezond, en is het niet exlusief iets dat in kebab voorkomt. Dat weet ik verder niet.
Maar laten we het maar over "op knopjes duwen" gaan hebben. Veel frisser. Tenminste, als ze de goede kant op vegen.
Heerlijk !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotterquote:
O, ik las een ander artikel kennelijk. Zelfs zo'n simpel onderzoekje is te lastig voor de media kennelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.
Dat vind ik een aardige steekproef, en het feit dat er dan in 5 broodjes poepbacteriën blijken te zitten is een smerig idee.
Maar misschien zitten die ook wel in veel broodjes frikadel en broodjes gezond, en is het niet exlusief iets dat in kebab voorkomt. Dat weet ik verder niet.
daar is ie voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef pos het volgende:
[..]...best lastig hoor! Val steeds Gert lastig
ja hij houd ook niet van roti, me keuken ruikte heerlijk vanavond vertelde maak roti voor de 1e keer, lust ik niet zei Opaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotter
Toch wel van Bami Panjangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop houdt helemaal niet van gekruid eten. hij is een echte hollandsepotter
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever wel ja. Want van die andere berichten raakt men licht onpasselijk. Tenminste, ik wel.
Op knopjes duwen daarentegen kan heel aangenaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |