Broodje kebab, ook lekker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is buitenlands![]()
Hij heeft liever Hollandse pot: nasi, saté en zo.
Getverquote:
Daarna wel je handen gewassen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers in mijn oren gedaan toen dat op tv uitgelegd werd, werd er misselijk van.
ohhhh terrekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten tot hij er nog aan ging ruiken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna wel je handen gewassen?
quote:
Ik vreet die nep-shoarma sowieso nooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Is daar een lijst van?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Sorry, Gert...ooit komt het goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Zo is dat. We houden de moed er gewoon in.quote:
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Het liefste op jouw knopje he PB?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
Ja je wilt toch niet zeggen dat je daar gegeten heb vandaag ik ga ff zoeken voor jequote:
geen commentaar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefste op jouw knopje he PB?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom er nog steeds verkeerde knopjes zijn op FOK! Die kun je toch gewoon weghalen als je zo'n site maakt?
Nou, dat mot Oop ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Die kebab is gewoon overal tering zoutmot ik niet, geef maar aan Oop
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat ze maar bij 10 verkooppunten in Nederland broodjes gekocht hebben. Alleen al in de Eerste Oosterparkstraat zitten er al 6.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]Veel knopjes is interessant, dan is het net of er veel kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |