En als ze geluk heeft laat opa nog de vette delen van de frikadellen achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Die mag de bordjes van opa schoonvegen met een korst brood.
Of een halve augurk, als-ie eens geen zin in groente heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
En als ze geluk heeft laat opa nog de vette delen van de frikadellen achter
Ja, eten ze nooit samen ofzo?quote:
Dat kan niet, want opa moet streamen! Alles voor de kijkcijfers!quote:
Best sipquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want opa moet streamen! Alles voor de kijkcijfers!
Hebben ze een tafel gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef mootie het volgende:
Of oma hecht wel waarde aan tafelmanieren, en eet daarom apart.
Wat drinkt oma eigenlijk ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft wel erg trek in een biertje, getuige de kracht waar hij mee belt
[ afbeelding ]
Oop lust inderdaad niet zo veel. Soep en stamppot en af en toe snack en 1x per week haring. en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad met Oop's culinaire aspiratiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het bij oma geen kwestie van "u vraagt wij draaien"?
Misschien zou ze het liefst een eitje voor opa pocheren in vers getrokken gevogeltebouillon, met dunne reepjes prei en paddestoelen.
Misschien heeft ze dat ooit eens geprobeerd en zei oop toen vriendelijk maar gedecideerd dat hij zijn eieren altijd aan beide kanten hard doorbakken wil, met brood d'r onder, godverdomme.
Ook geen pizza?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop lust inderdaad niet zo veel. Soep en stamppot en af en toe snack en 1x per week haring. en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad met Oop's culinaire aspiraties
Oma snijdt voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zag op de caps dat Oop zijn boterhammen met gebakken eieren met een vork at. Hoe krijgt hij dat voor elkaar zonder ook een mes te gebruiken?
Dat is voer voor pizzavretersquote:
Krijgt hij dan ook worst met gezichtjes ?quote:
De eetkamer wordt nooit gebruikt. Oop is een gezelligheidseter volgens de Mart Smeets-doctrinequote:
Pos zit de bezorg Turk te bellen ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Je hebt weer op het verkeerde knopje gedrukt pos.
Oma is gek op koffie en af en toe een wit wijntjequote:
De eetkamer? Daar wonen de buren zeker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eetkamer wordt nooit gebruikt. Oop is een gezelligheidseter volgens de Mart Smeets-doctrine :0
Ahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oma is gek op koffie en af en toe een wit wijntje
Denk het niet. Ik heb het hem nooit zien eten.quote:
ik denk dat het tussen zijn tanden blijft zitten en dan moet hij de hele avond weer in zijn holle kiezen lopen gravenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb het hem nooit zien eten.
Hahaha. GEZICHTJESSSSWOOOOOOORST!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook worst met gezichtjes ?
Broodje kebab, ook lekker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is buitenlands![]()
Hij heeft liever Hollandse pot: nasi, saté en zo.
Getverquote:
Daarna wel je handen gewassen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers in mijn oren gedaan toen dat op tv uitgelegd werd, werd er misselijk van.
ohhhh terrekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten tot hij er nog aan ging ruiken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna wel je handen gewassen?
quote:
Ik vreet die nep-shoarma sowieso nooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Is daar een lijst van?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]was je in Amsterdam op de Bos en Lommer
die kwam het slechts uit de bus
Sorry, Gert...ooit komt het goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Zo is dat. We houden de moed er gewoon in.quote:
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Gert het volgende:
Het liefste op jouw knopje he PB?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor meisjes die op de verkeerde knopjes drukken.
Ja je wilt toch niet zeggen dat je daar gegeten heb vandaag ik ga ff zoeken voor jequote:
geen commentaar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefste op jouw knopje he PB?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap ook niet waarom er nog steeds verkeerde knopjes zijn op FOK! Die kun je toch gewoon weghalen als je zo'n site maakt?
Nou, dat mot Oop ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Die kebab is gewoon overal tering zoutmot ik niet, geef maar aan Oop
In het artikel staat dat ze 49 broodjes hebben getest, waarvan 8 zaken in A'dam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees dat ze maar bij 10 verkooppunten in Nederland broodjes gekocht hebben. Alleen al in de Eerste Oosterparkstraat zitten er al 6.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]Veel knopjes is interessant, dan is het net of er veel kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |