quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
Stel nou dat oma de groentes zo snijdt dat ze op snotjes lijken, zou hij er in trappen?
En stukjes kip die heel anders smaken dan de stukjes kip die Knorr in hun Chicken Tonight doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, stel je voor die kousenband, da's groente, daar zitten pitamientjes in en daar is Oop niet van gediend.
ja ik vroeg al aan ratelband of het een man was ook geen antwoord. komen we misschien dicht in de buurt???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
Ik was een fervent SV watcher.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
ja dat waren er nog een paar 100, oke ik overdrijf iets minder danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik was een fervent SV watcher.
Bob?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Sunny?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Studio Vlemmix, de moeder van alle reality-soaps.
Ooooh HIJquote:
Had Mera eerst verkering met Jian?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik weet nog dat Jian voor Ian werd verwisseld.
Deze is leukerquote:
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had Mera eerst verkering met Jian?
Ik weet 't ook nog, iIs me bij Oop ook overkomen, daarom ging ik later ook liever onder de naam Boelkloedig op die chatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik weet nog dat Jian voor Ian werd verwisseld.
Had Jian verkering met Ian?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.
juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee met Ian maar dat wist Opie niet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
juist
Dan ben jij dus uit de tijd dat Oop net op stream was.
We zijn alweer een stukje verder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |